Számítástechnika
padmin - 2020-02-11
Az Epson - a világ vezető projektorgyártója – az ISE nemzetközi audiovizuális szakkiállításon, Amszterdamban mutatja be új, 30 000 lumenes lézerprojektorát.
A rendezvényen két ilyen csúcskategóriás, telepített lézerkivetítővel demonstráljuk, hogyan lehet költséghatékony módon lenyűgöző 60 000 lumenes, 4K képet megjeleníteni.
Idén az ISE-n az Epson az új üzleti, oktatási és szórakoztató audiovizuális megoldások széles körét mutatja be, mint pl.:
Kiemelkedően látványosnak ígérkezik az #EpsonUnboxed mapping show: nyolc különálló, állandó mozgásban, forgásban lévő, bonyolult grafikákat és effektusokat tartalmazó jelenet végül egy Forma 1-es versenyautóvá áll össze a nézők szeme előtt.
Neil Colquhoun, az Epson Europe B.V. CISMEA régióért (Független Államok Közössége, Közel-Kelet és Afrika) és Professional Displays üzletágért felelős alelnöke elmondta : „Ez az eddigi legátfogóbb
Az Epson-stand kiemelt eseményei között szerepel a Moverio intelligens szemüveg bemutatása, a felhasználói élményt az Emozionella és a Toledo Train Vision fokozza. A standra látogatók egy virtuális vonaton utazva - a Moverio intelligens szemüveget viselve - felfedezhetik Toledo gyönyörű városát, amelyet a kiterjesztett valóság applikáció és az Epson nagy fényerejű kivetítői keltenek életre.
„A kiterjesztett valóság gyorsan fejlődik, a koncepciótól mára sok alkalmazás eljutott a mainstream megvalósításig. Nagyszerű példa a Toledo Train Visionnel közös munkánk, ami megmutatja, hogy az intelligens szemüveget hogyan használhatja az idegenforgalmi szektor a látogatói élmény fokozása érdekében. Ez a példa a kiterjesztett valóság gyakorlati alkalmazásának egyike, emellett különféle ágazatokban, a kiskereskedelemtől az egészségügyön, az oktatáson át a távoli segítségnyújtásig, a szórakoztatásig, a múzeumokig és a látogatói látványosságokig rengeteg területen alkalmazható” - mondta Valerie Riffaud Cangelosi, az Epson EMEA új piacokért felelős fejlesztési igazgatója.
A legújabb Epson-technológiákat az ISE 2020 H90 standján, az 1. teremben tekinthetik meg. Az #EpsonISE és az #EpsonUnboxed hashtageket az online kommunikáció során kell használni.
Idén az ISE-n az Epson az új üzleti, oktatási és szórakoztató audiovizuális megoldások széles körét mutatja be, mint pl.:
- Egy új, szuperközeli optikát (ELPLX03) a 30k és 25k lumenfényerejű lézerprojektorokhoz. Az Epson az egyetlen olyan projektorgyártó, amely nulla eltolású (zero offset) UST megoldást kínál minden cserélhető optikás modelljéhez az 5500 és 30 000 lumen közötti tartományban;
- Egy új, szuperközeli (UST) lézer-projektort üzleti találkozókhoz (EB1485Fi), amely edge blending funkciót is kínál;
- Két új projektort (EB-W70 és EB-805F) digitalsignage célokra, előbbit üzlethelyiségekbe, utóbbit vállalati felhasználásra;
- Egy új, intuitív, könnyen használható ProAV MAC-alapú szoftvert.
Kiemelkedően látványosnak ígérkezik az #EpsonUnboxed mapping show: nyolc különálló, állandó mozgásban, forgásban lévő, bonyolult grafikákat és effektusokat tartalmazó jelenet végül egy Forma 1-es versenyautóvá áll össze a nézők szeme előtt.
Neil Colquhoun, az Epson Europe B.V. CISMEA régióért (Független Államok Közössége, Közel-Kelet és Afrika) és Professional Displays üzletágért felelős alelnöke elmondta : „Ez az eddigi legátfogóbb
AV
kínálatunk, amely bemutatja az Epson teljes 4k kompatibilis lézerprojektor kínálatát és a kapcsolódó optikákat- a csúcsminőségű, 30 000 lumenes EB-L30000U-tól kezdve a belépő szintű ProAV lézervetítőkig. Sikeresen bővítettük a kereskedelem és vendéglátás számára fejlesztett reklám-célú megoldásaink körét, valamint egyedülálló UST kivetítőket alkottunk az oktatás és a vállalati piac számára. Az év későbbi szakaszában további termékbejelentéseink várhatóak.”
Az Epson-stand kiemelt eseményei között szerepel a Moverio intelligens szemüveg bemutatása, a felhasználói élményt az Emozionella és a Toledo Train Vision fokozza. A standra látogatók egy virtuális vonaton utazva - a Moverio intelligens szemüveget viselve - felfedezhetik Toledo gyönyörű városát, amelyet a kiterjesztett valóság applikáció és az Epson nagy fényerejű kivetítői keltenek életre.
„A kiterjesztett valóság gyorsan fejlődik, a koncepciótól mára sok alkalmazás eljutott a mainstream megvalósításig. Nagyszerű példa a Toledo Train Visionnel közös munkánk, ami megmutatja, hogy az intelligens szemüveget hogyan használhatja az idegenforgalmi szektor a látogatói élmény fokozása érdekében. Ez a példa a kiterjesztett valóság gyakorlati alkalmazásának egyike, emellett különféle ágazatokban, a kiskereskedelemtől az egészségügyön, az oktatáson át a távoli segítségnyújtásig, a szórakoztatásig, a múzeumokig és a látogatói látványosságokig rengeteg területen alkalmazható” - mondta Valerie Riffaud Cangelosi, az Epson EMEA új piacokért felelős fejlesztési igazgatója.
A legújabb Epson-technológiákat az ISE 2020 H90 standján, az 1. teremben tekinthetik meg. Az #EpsonISE és az #EpsonUnboxed hashtageket az online kommunikáció során kell használni.