Autó
Sulaki - 2019-06-21
Idém már hatodik alkalommal...
A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota az ügyfelek visszajelzései alapján minden évben az úgynevezett Ichiban kiválósági díjjal tünteti ki azon 45 európai márkakereskedőjét, akik a legjobbnak bizonyulnak az ügyfelek kiszolgálása terén saját országukban. Az idei magyar díjazott ismét a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéssel, valamint Kaposváron Lexus márkaszervizzel rendelkező Koto Autóház volt, amely páratlan módon második egymást követő alkalommal, és összesen hatodszor hozta el a rangos elismerést. Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”, és a verseny azokat a márkakereskedéseket díjazza, amelyek a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését és szeretetét.
„Jót, s jól, ebben áll a nagy titok.” – Kazinczy Ferenc elhíresült sora akár az Ichiban kiválósági díjat immár hatodszor elhódító Koto Autóház jelmondatául is szolgálhatna. A 2019-es Ichiban verseny díjátadó ünnepségét a Genfi-tónál rendezték meg, ide hívta meg a Toyota azt 45 márkakereskedőt, akik ebben az évben országuk legjobb Toyota márkakereskedésének bizonyultak. Az ünnepségen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez, kihangsúlyozva annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki kapcsolatba kerül a márkával.
“Üzleti döntéseink középpontjában az ügyfél áll. Mindenki, aki ma itt megjelent, bebizonyította, hogy a kimagasló ügyfélelégedettség mennyire fontos a mindennapi tevékenységeinkben.” -hangsúlyozta beszédében Dr van Zyl.
A 2019-es Ichiban verseny díjátadójának díszvendége a Toyota ‘házon belüli’ paralimpikonja, Tyrone Pillay volt, aki most rövid időre megszakította felkészülését a 2020-as Tokiói Olimpiára – és munkáját a Toyota South Africa vállalatnál –, hogy találkozhasson a márkakereskedőkkel. Tyrone az ő elkötelezettségükből is erőt merít, mondván: “Önök az autókereskedelem világának aranyérmesei”.
Minden évben több mint 2500 európai márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 45 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ filozófia iránt.
Az Ichiban díjat a tavalyi év után idén is, összesen pedig hatodszorra (2009, 2012, 2015, 2016, 2018 és most 2019) elhódító magyar díjazott Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező, 2018-ban Kaposváron egy Lexus márkaszerviz megnyitására is jogot kapó márkakereskedés az egyetlen Magyarországon aki ennyiszer részesült elismerésben, de európai szinten sem igen akad párja.
„A Koto Autóházban évtizedekkel ezelőtt elköteleződtünk a Toyota ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett, ezért hitelesen, és jó szívvel tudjuk ajánlani a kimagasló minőségű, környezetbarát Toyota gépkocsik megbízhatóságát, biztonságosságát, és értékállóságát. Meggyőződésem, hogy elégedettséget elérni és megtartani csak felkészült, kiegyensúlyozott, és lojális munkatársakkal lehet, ezért kiemelten fontos számunkra e kifogástalan cégkultúra szellemiségének gyakorlatba ültetése, amelynek során kollégáink érezhetik hogy milyen fontos szerepet vállalnak és milyen komoly hozzáadott értéket jelentenek vállalatunk sikereiben. Őszintén hiszem, hogy folyamatos képzésekkel, több empátiával egyre jobb csapatszellemet alakíthatunk ki, amelynek következménye a gyorsabb, pontosabb és magasabb szintű szolgáltatás. Naprakész szakértő gárdánk igyekszik olyan minőségi kapcsolatot kialakítani a Toyota vásárlókkal, amelyre ügyfélként mi is számítunk. A Toyota ezt tanítja nekünk több mint negyed évszázada. Az, hogy tavaly egy Lexus márkaszerviz megnyitására is lehetőséget kaptunk, idén pedig hatodik Ichiban kiválósági díjunknak örülhetünk, nagyszerű visszaigazolás számunkra, hogy jó úton járunk.”- fogalmaz a vállalat hatodik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása a Toyota alapfilozófiája, amelyet a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. Az idén hatodik Ichiban kiválósági díját elhódító Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik, nem véletlenül kapta meg a jogot a vállalat prémium márkánktól, az Omotenashiról, azaz a hagyományos japán vendégszeretetről és a legendás ügyfélközpontúságról ismert Lexustól egy hivatalos márkaszerviz megnyitására a tavalyi évben. Ahogyan Tóth László rámutatott, a Koto Autóház hatodik Ichiban díja a vállalat minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, ezért a Koto Autóház minden munkatársának gratulálunk az újabb rangos elismeréshez, méltán és büszkén viselhetik az idei év legjobb magyarországi Toyota márkakereskedése címet. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.
„Jót, s jól, ebben áll a nagy titok.” – Kazinczy Ferenc elhíresült sora akár az Ichiban kiválósági díjat immár hatodszor elhódító Koto Autóház jelmondatául is szolgálhatna. A 2019-es Ichiban verseny díjátadó ünnepségét a Genfi-tónál rendezték meg, ide hívta meg a Toyota azt 45 márkakereskedőt, akik ebben az évben országuk legjobb Toyota márkakereskedésének bizonyultak. Az ünnepségen Dr Johan van Zyl, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója nagy elismeréssel szólt a kimagasló teljesítményt elért kereskedések képviselőihez, kihangsúlyozva annak fontosságát, hogy személyre szabott élményt kell teremteni minden egyes vásárló számára, aki kapcsolatba kerül a márkával.
“Üzleti döntéseink középpontjában az ügyfél áll. Mindenki, aki ma itt megjelent, bebizonyította, hogy a kimagasló ügyfélelégedettség mennyire fontos a mindennapi tevékenységeinkben.” -hangsúlyozta beszédében Dr van Zyl.
A 2019-es Ichiban verseny díjátadójának díszvendége a Toyota ‘házon belüli’ paralimpikonja, Tyrone Pillay volt, aki most rövid időre megszakította felkészülését a 2020-as Tokiói Olimpiára – és munkáját a Toyota South Africa vállalatnál –, hogy találkozhasson a márkakereskedőkkel. Tyrone az ő elkötelezettségükből is erőt merít, mondván: “Önök az autókereskedelem világának aranyérmesei”.
Minden évben több mint 2500 európai márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 45 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ filozófia iránt.
Az Ichiban díjat a tavalyi év után idén is, összesen pedig hatodszorra (2009, 2012, 2015, 2016, 2018 és most 2019) elhódító magyar díjazott Toyota Koto Autóház 1992 óta szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező, 2018-ban Kaposváron egy Lexus márkaszerviz megnyitására is jogot kapó márkakereskedés az egyetlen Magyarországon aki ennyiszer részesült elismerésben, de európai szinten sem igen akad párja.
„A Koto Autóházban évtizedekkel ezelőtt elköteleződtünk a Toyota ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett, ezért hitelesen, és jó szívvel tudjuk ajánlani a kimagasló minőségű, környezetbarát Toyota gépkocsik megbízhatóságát, biztonságosságát, és értékállóságát. Meggyőződésem, hogy elégedettséget elérni és megtartani csak felkészült, kiegyensúlyozott, és lojális munkatársakkal lehet, ezért kiemelten fontos számunkra e kifogástalan cégkultúra szellemiségének gyakorlatba ültetése, amelynek során kollégáink érezhetik hogy milyen fontos szerepet vállalnak és milyen komoly hozzáadott értéket jelentenek vállalatunk sikereiben. Őszintén hiszem, hogy folyamatos képzésekkel, több empátiával egyre jobb csapatszellemet alakíthatunk ki, amelynek következménye a gyorsabb, pontosabb és magasabb szintű szolgáltatás. Naprakész szakértő gárdánk igyekszik olyan minőségi kapcsolatot kialakítani a Toyota vásárlókkal, amelyre ügyfélként mi is számítunk. A Toyota ezt tanítja nekünk több mint negyed évszázada. Az, hogy tavaly egy Lexus márkaszerviz megnyitására is lehetőséget kaptunk, idén pedig hatodik Ichiban kiválósági díjunknak örülhetünk, nagyszerű visszaigazolás számunkra, hogy jó úton járunk.”- fogalmaz a vállalat hatodik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása a Toyota alapfilozófiája, amelyet a mostani kiemelkedően sikeres időszakban sem szabad szem elől tévesztenünk, hiszen ez ügyfeleink elégedettségének és ezáltal hosszútávú növekedésünk kikezdhetetlen alapja. Az idén hatodik Ichiban kiválósági díját elhódító Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota magyarországi márkakereskedői hálózatán belül is kiemelkedik, nem véletlenül kapta meg a jogot a vállalat prémium márkánktól, az Omotenashiról, azaz a hagyományos japán vendégszeretetről és a legendás ügyfélközpontúságról ismert Lexustól egy hivatalos márkaszerviz megnyitására a tavalyi évben. Ahogyan Tóth László rámutatott, a Koto Autóház hatodik Ichiban díja a vállalat minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, ezért a Koto Autóház minden munkatársának gratulálunk az újabb rangos elismeréshez, méltán és büszkén viselhetik az idei év legjobb magyarországi Toyota márkakereskedése címet. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.