Autó
sulaki - 2017-08-30
A 370Z újításai garantálják, hogy a 2018-as modellév is izgalmakkal teli lesz
A 2018-as modellévre megújult 370Z érkezése új fejezetet jelent a Nissan sportautók sikertörténetében.
A fejlesztések modern, új megjelenéssel ruházzák fel a kupé klasszikus formáját. Újdonságot jelentenek a fekete ajtókilincsek és a hátsó lökhárító betétje. A korábban csak a Nismo kivitelhez elérhető sötétre színezett fényszórók és hátsó lámpatestek immár az alapfelszereltség részei is.
Mindegyik 2018-as modell jellegzetes 19 hüvelyes könnyűfém keréktárcsákkal van szerelve (kivéve a NISMO felszereltséget), és mostantól a lenyűgöző Metál Piros karosszériaszín is választható.
A Nissan a neves tuninggyártóval, az EXEDY®-vel együttműködve egy nagy teljesítményű tengelykapcsolót épített a 2018-as 370Z kézi sebességváltóval szerelt változataiba. A visszaváltáshoz kisebb pedálerőre van szükség, így pedig még kényelmesebbé és precízebbé vált a váltás.
Opcionális extraként választható a NissanConnect prémium infotainment rendszere, melyhez héthüvelykes érintőképernyő, navigációs rendszer, DVD-lejátszó és tolatókamera is tartozik.
A 2018-as Nissan 370Z minden olyan tulajdonságát megőrizte, mely megalapozta népszerűségét a sportautók szerelmesei között. Az autó meghajtásáról egy 328 lóerős, 3,7 literes, V6-os motor gondoskodik, amely egy hatfokozatú kézi, vagy egy hétfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A 370Z roadster és a 370Z NISMO modellek – a 2018-as modellév újításai nélkül – továbbra is elérhetőek maradnak.
Az optimális súlyelosztás és kifinomult felfüggesztés kombinációja egyedülálló futásminőséget és dinamikus vezethetőséget nyújt a vezető számára. A 370Z továbbra is az egyetlen modell a kategóriájában, amelyben megtalálható a világ első, teljesen szinkronizált fel- és lekapcsolást biztosító fordulatszám-szinkronizáló rendszere, a Syncro Rev Control, mely a kézi sebességváltó esetén érhető el.
A Nissan Z autók sikertörténete 1969-ben – csaknem 50 éve – kezdődött, ekkor jelent meg a Fairlady Z / Datsun 240Z. Azóta öt generáció született, melyek hűek maradtak alapértékeihez: nagy teljesítmény, időtálló formaterv és megfizethető ár.
Mindegyik modell – a 280ZX és a 300ZX, majd az újjászületést hozó 350Z és az aktuális 370Z – azonnal felismerhető a jellegzetes hosszúra nyúlt motorháztetejéről és rövid hátsó túlnyúlásáról.
A klasszikus Z belső terét mindegyik modell esetében az egyszerű háromküllős kormánykerék és a három csőműszer tette jellegzetessé.
Ryan Gains, a Nissan Europe C szegmensért és sportautókért felelős vezető marketing menedzsere elmondta: „Az elmúlt csaknem fél évszázad során a Nissan Z modellek kultikus státuszra tettek szert a sportautók – teljesítményt és minőséget nagyra becsülő – rajongói között. A 2018-as Nissan 370Z hű marad ehhez az örökséghez, és új szintet képvisel a klasszikus formaterv és a menetdinamika terén is.”
A 2018-as Nissan 370Z immár egész Európában kapható.
A fejlesztések modern, új megjelenéssel ruházzák fel a kupé klasszikus formáját. Újdonságot jelentenek a fekete ajtókilincsek és a hátsó lökhárító betétje. A korábban csak a Nismo kivitelhez elérhető sötétre színezett fényszórók és hátsó lámpatestek immár az alapfelszereltség részei is.
Mindegyik 2018-as modell jellegzetes 19 hüvelyes könnyűfém keréktárcsákkal van szerelve (kivéve a NISMO felszereltséget), és mostantól a lenyűgöző Metál Piros karosszériaszín is választható.
A Nissan a neves tuninggyártóval, az EXEDY®-vel együttműködve egy nagy teljesítményű tengelykapcsolót épített a 2018-as 370Z kézi sebességváltóval szerelt változataiba. A visszaváltáshoz kisebb pedálerőre van szükség, így pedig még kényelmesebbé és precízebbé vált a váltás.
Opcionális extraként választható a NissanConnect prémium infotainment rendszere, melyhez héthüvelykes érintőképernyő, navigációs rendszer, DVD-lejátszó és tolatókamera is tartozik.
A 2018-as Nissan 370Z minden olyan tulajdonságát megőrizte, mely megalapozta népszerűségét a sportautók szerelmesei között. Az autó meghajtásáról egy 328 lóerős, 3,7 literes, V6-os motor gondoskodik, amely egy hatfokozatú kézi, vagy egy hétfokozatú automata sebességváltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A 370Z roadster és a 370Z NISMO modellek – a 2018-as modellév újításai nélkül – továbbra is elérhetőek maradnak.
Az optimális súlyelosztás és kifinomult felfüggesztés kombinációja egyedülálló futásminőséget és dinamikus vezethetőséget nyújt a vezető számára. A 370Z továbbra is az egyetlen modell a kategóriájában, amelyben megtalálható a világ első, teljesen szinkronizált fel- és lekapcsolást biztosító fordulatszám-szinkronizáló rendszere, a Syncro Rev Control, mely a kézi sebességváltó esetén érhető el.
A Nissan Z autók sikertörténete 1969-ben – csaknem 50 éve – kezdődött, ekkor jelent meg a Fairlady Z / Datsun 240Z. Azóta öt generáció született, melyek hűek maradtak alapértékeihez: nagy teljesítmény, időtálló formaterv és megfizethető ár.
Mindegyik modell – a 280ZX és a 300ZX, majd az újjászületést hozó 350Z és az aktuális 370Z – azonnal felismerhető a jellegzetes hosszúra nyúlt motorháztetejéről és rövid hátsó túlnyúlásáról.
A klasszikus Z belső terét mindegyik modell esetében az egyszerű háromküllős kormánykerék és a három csőműszer tette jellegzetessé.
Ryan Gains, a Nissan Europe C szegmensért és sportautókért felelős vezető marketing menedzsere elmondta: „Az elmúlt csaknem fél évszázad során a Nissan Z modellek kultikus státuszra tettek szert a sportautók – teljesítményt és minőséget nagyra becsülő – rajongói között. A 2018-as Nissan 370Z hű marad ehhez az örökséghez, és új szintet képvisel a klasszikus formaterv és a menetdinamika terén is.”
A 2018-as Nissan 370Z immár egész Európában kapható.