Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-07-04
A Fujitsu Finplex pénzügyi megoldásával a pénzintézetek kiváló ügyfélélményt biztosító digitális banki és egyéb pénzügyi jellegű szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek
A Fujitsu bejelentette Finplex pénzügyi megoldása európai bevezetését. A praktikus eszközkészlettel a pénzügyi szektor szereplői testre szabott digitális pénzügyi szolgáltatásokat nyújthatnak ügyfeleiknek a hosszú távú üzleti növekedés érdekében.
A Finplexszel a pénzintézetek az ügyfelek számára vonzóbb, innovatív ajánlatokat állíthatnak össze. A Fujitsu MetaArc digitális üzleti platformjára épülő megoldás a felhőalapú, big data és különféle fejlett technológiák (IoT, mobil és mesterséges intelligencia) adatforrásainak integrálásával segíti a személyre szabott információk gyűjtését. Mivel a megoldás az üzleti célok, tervek, költségkeretek, termék- és szolgáltatáskínálat szempontjából is egyedi igényekre szabható, hamarabb elfogadottá válhat az ügyfelek körében.
A Finplex lehetővé teszi az innovatív digitális pénzügyi szolgáltatások gyors létrehozását
A Fujitsu Finplex kínálatát jelenleg a Finplex „FrontSHIP” ügyféloldali pénzügyi szolgáltatási platform és alkalmazásprogramozási interfészek (API) alkotják. Ezek kombinálásával gyorsabban és hatékonyabban, minimális rendszerfejlesztéssel bevezethetők az új szolgáltatások, és a pénzintézetek más szervezetekkel együttműködve, minimális erőfeszítéssel dolgozhatják ki innovatív ajánlataikat.
Blockchain
A Fujitsu Finplex pénzügyi megoldása a digitális valutára (pl. Blockchain) épülő fizetési szolgáltatásokat is támogatja. A Blockchain a tranzakciók hitelességének ellenőrzése, az adatok követhetősége és a folyamatos rendelkezésre állás révén jó eséllyel forradalmasíthatja a fizetési üzletágat. A Finplex Blockchain-alapú mobilfizetési megoldásával az ügyfelek készpénz és kártya használata nélkül, regionális vagy közösségi valutában fizethetnek.
„A pénzintézetek egyre nagyobb nyomás alatt próbálnak több értéket teremteni és kifogástalan, gyakorlatias ügyfélélményt nyújtani ügyfeleiknek. Az ügyfelek mindennapi életének több területén is megbízható partnerként kell pozicionálniuk magukat. A digitális technológiák, köztük a big data és a mesterséges intelligencia kulcsszerepet fognak játszani ebben a folyamatban. Finplex megoldásainkkal a pénzintézetek könnyebben felhasználhatják ezeket a technológiákat vonzó szolgáltatások kidolgozására” – nyilatkozta Elenice Macedo, a Fujitsu pénzügyi szolgáltatási megoldásokért, iparági konzultációért és szoftvermegoldásokért felelős EMEIA-régióbeli vezetője.
A Fujitsu a június 26. és 28. között Dániában, Koppenhágában megrendezett Money 20/20 konferencián mutatta be a Finplex pénzügyi megoldással kapcsolatos esettanulmányait. A bemutatott digitális banki ökoszisztéma jól szemléltette, hogyan lehet a digitális csatornák segítségével több kapcsolattartási pontot és újszerű élményt nyújtani az ügyfeleknek a pénzügyi szolgáltatások piacán.
A Fujitsu digitális pénzügyi szolgáltatásait választó pénzintézetek az alábbi fő előnyökre számíthatnak:
A Finplexszel a pénzintézetek az ügyfelek számára vonzóbb, innovatív ajánlatokat állíthatnak össze. A Fujitsu MetaArc digitális üzleti platformjára épülő megoldás a felhőalapú, big data és különféle fejlett technológiák (IoT, mobil és mesterséges intelligencia) adatforrásainak integrálásával segíti a személyre szabott információk gyűjtését. Mivel a megoldás az üzleti célok, tervek, költségkeretek, termék- és szolgáltatáskínálat szempontjából is egyedi igényekre szabható, hamarabb elfogadottá válhat az ügyfelek körében.
A Finplex lehetővé teszi az innovatív digitális pénzügyi szolgáltatások gyors létrehozását
A Fujitsu Finplex kínálatát jelenleg a Finplex „FrontSHIP” ügyféloldali pénzügyi szolgáltatási platform és alkalmazásprogramozási interfészek (API) alkotják. Ezek kombinálásával gyorsabban és hatékonyabban, minimális rendszerfejlesztéssel bevezethetők az új szolgáltatások, és a pénzintézetek más szervezetekkel együttműködve, minimális erőfeszítéssel dolgozhatják ki innovatív ajánlataikat.
Blockchain
A Fujitsu Finplex pénzügyi megoldása a digitális valutára (pl. Blockchain) épülő fizetési szolgáltatásokat is támogatja. A Blockchain a tranzakciók hitelességének ellenőrzése, az adatok követhetősége és a folyamatos rendelkezésre állás révén jó eséllyel forradalmasíthatja a fizetési üzletágat. A Finplex Blockchain-alapú mobilfizetési megoldásával az ügyfelek készpénz és kártya használata nélkül, regionális vagy közösségi valutában fizethetnek.
„A pénzintézetek egyre nagyobb nyomás alatt próbálnak több értéket teremteni és kifogástalan, gyakorlatias ügyfélélményt nyújtani ügyfeleiknek. Az ügyfelek mindennapi életének több területén is megbízható partnerként kell pozicionálniuk magukat. A digitális technológiák, köztük a big data és a mesterséges intelligencia kulcsszerepet fognak játszani ebben a folyamatban. Finplex megoldásainkkal a pénzintézetek könnyebben felhasználhatják ezeket a technológiákat vonzó szolgáltatások kidolgozására” – nyilatkozta Elenice Macedo, a Fujitsu pénzügyi szolgáltatási megoldásokért, iparági konzultációért és szoftvermegoldásokért felelős EMEIA-régióbeli vezetője.
A Fujitsu a június 26. és 28. között Dániában, Koppenhágában megrendezett Money 20/20 konferencián mutatta be a Finplex pénzügyi megoldással kapcsolatos esettanulmányait. A bemutatott digitális banki ökoszisztéma jól szemléltette, hogyan lehet a digitális csatornák segítségével több kapcsolattartási pontot és újszerű élményt nyújtani az ügyfeleknek a pénzügyi szolgáltatások piacán.
A Fujitsu digitális pénzügyi szolgáltatásait választó pénzintézetek az alábbi fő előnyökre számíthatnak:
- Ügyfeleik sokféle pénzügyi szolgáltatást érhetnek el idő- és térbeli korlátok nélkül – az API-k használatának és a különféle iparágak által közösen megalkotott pénzügyi szolgáltatásokból létrehozott digitális banki ökoszisztémának köszönhetően.
- Gyorsan bevezethetik új szolgáltatásaikat a különféle csatornákban, új kapcsolattartási pontokat hozhatnak létre ügyfeleiknek, és újszerű ügyfélélményt kínálhatnak a meglévő rendszerek optimális hasznosítását segítő API-kkal.
- Ügyféligényekre szabott tájékoztatást és szolgáltatásokat nyújthatnak. A mesterséges intelligencia és a big data felhasználásával alaposan megvizsgálhatják, mit szeretnének az ügyfelek, és megerősíthetik kapcsolataikat más pénzintézetekkel és a végfelhasználó ügyfelekkel.