Autó
Sulaki - 2017-06-05
A Lexus Oroszország rengeteg személyre szabott, kényelmes és költséghatékony szolgáltatást és programot kínál ügyfeleinek
A Toyota luxus márkája, a világ vezető prémium hibrid autógyártójaként ismert Lexus rendkívül népszerű a világ egyik legdinamikusabban növekvő piacának számító Oroszországban, amihez a márka egyedülálló környezetbarát hibrid modellportfólióján és a modelljeiben bemutatkozó forradalmi technológiákon túl az is hozzájárul, hogy az orosz autóvásárlók a japán prémium márkában bíznak meg a legjobban. Az orosz piacon, ahol az ügyfelek kimagasló elvárásokat támasztanak a luxus márkákkal szemben, a Lexus immár zsinórban másodszor szerezte meg az első helyezést a “Vásárlói Bizalom” kategóriában az évente megrendezett “ÉV AUTÓGYÁRTÓJA” szavazáson.
Amikor egy vásárló választása a legendás megbízhatóságán és alacsony üzemben tartási költségein túl a környezetbarát hibrid modellportfóliójáról és autóinak a legmagasabb szintet képviselő prémium kidolgozottságáról ismert Lexusra esik, teljes biztonsággal számíthat a hibátlan ügyfélszolgálatra és a kategóriaelső birtoklási élményre. A Lexus ragaszkodik ehhez, ami már többször is bebizonyosodott, és ezt a vásárlók visszajelzései visszaigazolják. Ez a siker kétségtelenül annak köszönhető, hogy a Lexus-modellek kimagasló minőségéhez olyan ügyfélközpontú szemlélet társul, ami a tradicionális japán vendégszeretet, az “Omotenashi” szellemiségében gyökerezik. Az Omotenashi egy filozófia, amely alapjaiban határozza meg a Lexus munkatársainak gondolkodását: a kereskedők úgy kezelik a vásárlókat, mintha saját otthonukban látnák őket vendégül.
A Lexus Oroszország rengeteg személyre szabott, kényelmes és költséghatékony szolgáltatást és programot kínál ügyfeleinek: ilyen például a használt autók online átvizsgálása, az online időpont-foglalás az időszakos karbantartásra vagy a tesztvezetésre (ugyancsak online útvonal-választással), illetve a “Segítség az Úton” program. Mindez nyilvánvalóan nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az orosz autóvásárlók immáron egymást követően másodszor válasszák elsőnek a Lexust a “Vásárlói Bizalom” kategóriában az AUTOSTAT” piacelemző cég, a AutoMarketolog.ru internetes portál és az “Avito Auto” által évente megrendezett “ÉV AUTÓGYÁRTÓJA” szavazáson.
John Thomson, a Lexus Oroszország értékesítésért, marketingért, aftersales-tevékenységekért és márkaépítésért felelős ügyvezető igazgatója így értékelte az idei győzelmet: “Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy sikerült elnyernünk az orosz vásárlók bizalmát. Büszkék vagyunk rá, hogy a Lexus márka kapta ez a fontos díjat. Szeretnék köszönetet mondani vásárlóinknak és márkakereskedőinknek a hűségükért. Továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy lenyűgöző élményt nyújthassunk, hogy túlszárnyaljuk az elvárásokat, és hogy hibátlanul kielégítsük orosz vásárlóink igényeit.”
Amikor egy vásárló választása a legendás megbízhatóságán és alacsony üzemben tartási költségein túl a környezetbarát hibrid modellportfóliójáról és autóinak a legmagasabb szintet képviselő prémium kidolgozottságáról ismert Lexusra esik, teljes biztonsággal számíthat a hibátlan ügyfélszolgálatra és a kategóriaelső birtoklási élményre. A Lexus ragaszkodik ehhez, ami már többször is bebizonyosodott, és ezt a vásárlók visszajelzései visszaigazolják. Ez a siker kétségtelenül annak köszönhető, hogy a Lexus-modellek kimagasló minőségéhez olyan ügyfélközpontú szemlélet társul, ami a tradicionális japán vendégszeretet, az “Omotenashi” szellemiségében gyökerezik. Az Omotenashi egy filozófia, amely alapjaiban határozza meg a Lexus munkatársainak gondolkodását: a kereskedők úgy kezelik a vásárlókat, mintha saját otthonukban látnák őket vendégül.
A Lexus Oroszország rengeteg személyre szabott, kényelmes és költséghatékony szolgáltatást és programot kínál ügyfeleinek: ilyen például a használt autók online átvizsgálása, az online időpont-foglalás az időszakos karbantartásra vagy a tesztvezetésre (ugyancsak online útvonal-választással), illetve a “Segítség az Úton” program. Mindez nyilvánvalóan nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az orosz autóvásárlók immáron egymást követően másodszor válasszák elsőnek a Lexust a “Vásárlói Bizalom” kategóriában az AUTOSTAT” piacelemző cég, a AutoMarketolog.ru internetes portál és az “Avito Auto” által évente megrendezett “ÉV AUTÓGYÁRTÓJA” szavazáson.
John Thomson, a Lexus Oroszország értékesítésért, marketingért, aftersales-tevékenységekért és márkaépítésért felelős ügyvezető igazgatója így értékelte az idei győzelmet: “Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy sikerült elnyernünk az orosz vásárlók bizalmát. Büszkék vagyunk rá, hogy a Lexus márka kapta ez a fontos díjat. Szeretnék köszönetet mondani vásárlóinknak és márkakereskedőinknek a hűségükért. Továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy lenyűgöző élményt nyújthassunk, hogy túlszárnyaljuk az elvárásokat, és hogy hibátlanul kielégítsük orosz vásárlóink igényeit.”