Autó
Sulaki - 2017-05-25
Második alkalommal kapta meg az autóipari szoftverfejlesztő a japán Fujitsu Ten kiváló partnereinek járó elismerését. Ezzel az NNG az egyetlen, olyan külföldi vállalat, amelynek ez sikerült
A japán piacra, különösképp a távol-keleti ország technológiai szektorába történő belépés igen nagy kihívást jelent minden külföldi vállalat számára. A globális autóipari szoftverfejlesztő NNG 2009-ben kezdte meg első, autóipari navigációs projektjét Japánban. Ezt az évek során számos, további munka követte, amelyeknek köszönhetően a cég értékes tapasztalatot szerzett a hatalmas kihívást jelentő piaci környezetben.
A világ egyik legextrémebb piacán, a japánban piacvezető autóelektronikai gyártó Fujitsu Ten volt az NNG első stratégiai partnere. A jelenleg is aktív együttműködés igen jelentős mérföldkőhöz érkezett: az NNG 2017-ben ismét megkapta a Fujitsu Ten éves Beszállítói Díját – a 2014-es díjjal együtt így már kétszeres díjazott. Ezzel a vállalat az egyetlen olyan, nem japán vállalat, amelynek ez sikerült.
„Az egyetlen kitüntetett külföldi vállalatként nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy ismét megkaptuk partnerünktől ezt az elismerést. Japán kulcspiacnak számít az NNG számára: rengeteget tanultunk itt, és örülünk, hogy díjazzák erőfeszítéseinket. A díj inspirációként szolgál számunkra, hogy továbbra is elkötelezettek lehessünk a japán piac iránt, és kiemelkedő megoldásokat biztosítsunk a helyi sofőrök számára” mondta Giles Shrimpton, az NNG vezérigazgatója.
A japán technológiai iparág elzártsága szinte példanélküli – olyannyira, hogy Darwin megfigyelései után Galápagos-szindrómának nevezték el a távol-keleti piacot uraló jelenséget, mivel működése hasonlóságot mutat az evolúciókutatásban jelentős szerepet játszó szigetekkel: önálló rendszerekkel, saját fejlődési irányt követve, izoláltan alakul a piac. Emiatt az is ritka, hogy külföldi beszállítók egyáltalán bejutnak erre az elzártan, de annál gyorsabban fejlődő területre.
Ahogy neve is jelzi, a Fujitsu Ten az elektronikai termékeiről híressé vált Fujitsu leányvállalata. Autóipari hang-, videó-, navigációs- és irányítórendszereket fejlesztenek. Az NNG a vállalat termékeihez navigációs megoldásokat szállít.
A világ egyik legextrémebb piacán, a japánban piacvezető autóelektronikai gyártó Fujitsu Ten volt az NNG első stratégiai partnere. A jelenleg is aktív együttműködés igen jelentős mérföldkőhöz érkezett: az NNG 2017-ben ismét megkapta a Fujitsu Ten éves Beszállítói Díját – a 2014-es díjjal együtt így már kétszeres díjazott. Ezzel a vállalat az egyetlen olyan, nem japán vállalat, amelynek ez sikerült.
„Az egyetlen kitüntetett külföldi vállalatként nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy ismét megkaptuk partnerünktől ezt az elismerést. Japán kulcspiacnak számít az NNG számára: rengeteget tanultunk itt, és örülünk, hogy díjazzák erőfeszítéseinket. A díj inspirációként szolgál számunkra, hogy továbbra is elkötelezettek lehessünk a japán piac iránt, és kiemelkedő megoldásokat biztosítsunk a helyi sofőrök számára” mondta Giles Shrimpton, az NNG vezérigazgatója.
A japán technológiai iparág elzártsága szinte példanélküli – olyannyira, hogy Darwin megfigyelései után Galápagos-szindrómának nevezték el a távol-keleti piacot uraló jelenséget, mivel működése hasonlóságot mutat az evolúciókutatásban jelentős szerepet játszó szigetekkel: önálló rendszerekkel, saját fejlődési irányt követve, izoláltan alakul a piac. Emiatt az is ritka, hogy külföldi beszállítók egyáltalán bejutnak erre az elzártan, de annál gyorsabban fejlődő területre.
Ahogy neve is jelzi, a Fujitsu Ten az elektronikai termékeiről híressé vált Fujitsu leányvállalata. Autóipari hang-, videó-, navigációs- és irányítórendszereket fejlesztenek. Az NNG a vállalat termékeihez navigációs megoldásokat szállít.