Fotózás
sulaki - 2017-05-22
A Canon keresi azt a lelkes jelöltet, aki szívesen eltöltene egy évet a világ különböző pontjain, hogy 365 új történetet osszon meg a nagyvilággal
A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb történetmesélő keresését. A szerencsés nyertes egy évet tölthet el örök nyárban a világ minden táján, hogy összegyűjtsön 365 inspiráló történetet.
A pályázat a májusban induló „Live for the story” attitűdváltás egyik fő eleme, mely mindenkit arra buzdít, hogy örökítse meg a legfontosabb pillanatokat az életében, és mutassa is meg a nagyvilágnak. Mindegy, hogy profi vagy hobbi fotósról van szó,
mindenkinek a képe mögött egy érdekes történet rejlik.
2017-ben minden nap 200 millió fénykép kerül majd fel a Facebook-ra, 95 millió videó és fotó pedig az Instagramra.[1] Ezek a számok évről évre nőnek, ami nem is csoda egy olyan kultúrában, ahol inkább fényképeket osztanak meg egymással az emberek, mint történeteket. A Canon éppen ezt felhasználva ad lehetőséget egy szerencsés nyertesnek, hogy mindenkit a „Live for the story” életfelfogásra ösztönözzön, új életet lehelve a történetmesélés művészetébe. A sikeres pályázó a világ minden táján követheti a nyarat Lisszabontól Melbourne-ön át Brazíliáig. Feladata 365 új nyári történet összegyűjtése lesz egy éven keresztül, ami arra ösztönöz másokat is, hogy hozzák ki a legjobbat életük minden pillanatából. Ők választják meg saját útjukat, ami az ő alkotásuk és inspirációjuk története lesz. A Canon az utazás minden költségét állja és természetesen 365 napos szabadságot biztosít.
„Minden pillanatban benne rejlik a lehetőség, hogy fontossá váljon, és különösen igaz ez nyáron, amikor nyitottak vagyunk az új kihívásokra és élményekre. Keresünk valakit, aki inspirál minket, segít nekünk, hogy minden nap egy új történetnek éljünk, hogy egyikünk se maradjon le ezekről a különleges pillanatokról.” – mondta el Kováts Botond, a Canon consumer üzletágának regionális marketing vezetője.
Akik úgy gondolják, hogy képesek inspirálni másokat arra, hogy találják meg ők is saját történetüket, azok legemlékezetesebb nyári sztorijuk megosztásával jelentkezhetnek az Instagramon a @canon_hu és a #LiveForTheStory hashtageket használva. A pályázatok elbírálásánál számos szempont fontos szerepet kap, úgy mint pl. történetmesélési adottságok, tetszetős képi megjelenés, eredetiség, inspiráló képesség.
„A nyár a spontaneitás ideje. Arra szeretnénk ösztönözni az embereket, hogy minden pillanatukat a legteljesebb mértékben éljék át, mert ebből születhetnek a legjobb történetek.” érvelt Zoe Kravitz, a pályázat nagykövete, aki maga is igazi történetmesélőként éli életét.
A pályázat részletei itt olvashatók: www.canon.hu/live-for-the-story/
A szabályzat részletei pedig itt találhatók: www.canon.hu/live-for-the-story/terms-and-conditions
[1] Minden nap 200 millió fénykép kerül majd feltöltésre a Facebook-ra, 95 millió videó és fotó pedig az Instagramra.https://socialpilot.co/blog/151-amazing-social-media-statistics-know-2017/
A pályázat a májusban induló „Live for the story” attitűdváltás egyik fő eleme, mely mindenkit arra buzdít, hogy örökítse meg a legfontosabb pillanatokat az életében, és mutassa is meg a nagyvilágnak. Mindegy, hogy profi vagy hobbi fotósról van szó,
mindenkinek a képe mögött egy érdekes történet rejlik.
2017-ben minden nap 200 millió fénykép kerül majd fel a Facebook-ra, 95 millió videó és fotó pedig az Instagramra.[1] Ezek a számok évről évre nőnek, ami nem is csoda egy olyan kultúrában, ahol inkább fényképeket osztanak meg egymással az emberek, mint történeteket. A Canon éppen ezt felhasználva ad lehetőséget egy szerencsés nyertesnek, hogy mindenkit a „Live for the story” életfelfogásra ösztönözzön, új életet lehelve a történetmesélés művészetébe. A sikeres pályázó a világ minden táján követheti a nyarat Lisszabontól Melbourne-ön át Brazíliáig. Feladata 365 új nyári történet összegyűjtése lesz egy éven keresztül, ami arra ösztönöz másokat is, hogy hozzák ki a legjobbat életük minden pillanatából. Ők választják meg saját útjukat, ami az ő alkotásuk és inspirációjuk története lesz. A Canon az utazás minden költségét állja és természetesen 365 napos szabadságot biztosít.
„Minden pillanatban benne rejlik a lehetőség, hogy fontossá váljon, és különösen igaz ez nyáron, amikor nyitottak vagyunk az új kihívásokra és élményekre. Keresünk valakit, aki inspirál minket, segít nekünk, hogy minden nap egy új történetnek éljünk, hogy egyikünk se maradjon le ezekről a különleges pillanatokról.” – mondta el Kováts Botond, a Canon consumer üzletágának regionális marketing vezetője.
Akik úgy gondolják, hogy képesek inspirálni másokat arra, hogy találják meg ők is saját történetüket, azok legemlékezetesebb nyári sztorijuk megosztásával jelentkezhetnek az Instagramon a @canon_hu és a #LiveForTheStory hashtageket használva. A pályázatok elbírálásánál számos szempont fontos szerepet kap, úgy mint pl. történetmesélési adottságok, tetszetős képi megjelenés, eredetiség, inspiráló képesség.
„A nyár a spontaneitás ideje. Arra szeretnénk ösztönözni az embereket, hogy minden pillanatukat a legteljesebb mértékben éljék át, mert ebből születhetnek a legjobb történetek.” érvelt Zoe Kravitz, a pályázat nagykövete, aki maga is igazi történetmesélőként éli életét.
A pályázat részletei itt olvashatók: www.canon.hu/live-for-the-story/
A szabályzat részletei pedig itt találhatók: www.canon.hu/live-for-the-story/terms-and-conditions
[1] Minden nap 200 millió fénykép kerül majd feltöltésre a Facebook-ra, 95 millió videó és fotó pedig az Instagramra.https://socialpilot.co/blog/151-amazing-social-media-statistics-know-2017/