Mobil
sulaki - 2017-04-24
Öt országban több százezren próbálták ki a Viber húsvéti interaktív tojáscsatáját
Öt országban több százezren próbálták ki a Viber húsvéti interaktív tojáscsatáját. Magyarországon több mint 90 ezer összecsapásban vettek részt a hazai felhasználók által feldíszített virtuális húsvéti tojások. Míg a régióban a digitális piros tojás volt az egyértelmű favorit, a magyarok a kék színű húsvéti tojásokat részesítették előnyben.
Idén húsvétkor valódi közösségi élményben lehetett része azoknak, akik a Viber legújabb innovatív játéka segítségével mérték össze kreativitásukat barátaikkal és szeretteikkel. A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásában egy csevegőrobottal bárki megalkothatta személyre szabott, ünnepi díszbe öltözött húsvéti tojását, amit aztán egy interaktív tojáscsatában mérhetett össze ismerőseiével. A virtuális párbajok eredményéről a csevegőrobot azonnal értesítette a játékosokat, akik ráadásul egy tavaszi matricacsomagot is kaptak ajándékba.
A húsvéti ünnep alatt a magyar, bolgár, szerb, horvát és görög Viber-felhasználók készíthették el személyre szóló virtuális húsvéti tojásaikat az üzenetküldő alkalmazás segítségével. A régió játékosaihoz hasonlóan a magyarok is legtöbbször Lolát, a piros szíven pihenő Viber-figurát használták fel díszítő matricaként a már kifestett digitális tojásukra, akit népszerűségben Eve, a vidám párduclány követett.
A régió többi országának játékosaival ellentétben a hazai felhasználók a kék színű tojásokat részesítettek előnyben, amiből több mint 29 ezer készült a Viber digitális festőműhelyében. A régiós favoritnak számító piros tojást Magyarországon 28 ezerszer választották, így ez lett a második legnépszerűbb szín itthon. A legkevesebbszer (6600 alkalommal) narancssárga színű tojást választottak a magyar felhasználók, de közel háromezerszer festetlen digitális tojással vonultak húsvéti tojáscsatába a userek.
A csevegőrobotok fejlesztése egyre több módot ad az innovatív és kreatív tartalmak előállítására, illetve megosztására. A bolgár Connecto szoftvercég által fejlesztett tojáscsata-alkalmazás a legújabb kommunikációs trendet mutatta be szórakoztató és játékos formában. A Viber nem először digitalizálja az ünnepi hagyományokat. A szintén csevegőrobottal működő februári Valentin-napi Viber-kvízt több mint 30 ezer magyar és 130 ezer régiós felhasználó töltötte ki.
Idén húsvétkor valódi közösségi élményben lehetett része azoknak, akik a Viber legújabb innovatív játéka segítségével mérték össze kreativitásukat barátaikkal és szeretteikkel. A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásában egy csevegőrobottal bárki megalkothatta személyre szabott, ünnepi díszbe öltözött húsvéti tojását, amit aztán egy interaktív tojáscsatában mérhetett össze ismerőseiével. A virtuális párbajok eredményéről a csevegőrobot azonnal értesítette a játékosokat, akik ráadásul egy tavaszi matricacsomagot is kaptak ajándékba.
A húsvéti ünnep alatt a magyar, bolgár, szerb, horvát és görög Viber-felhasználók készíthették el személyre szóló virtuális húsvéti tojásaikat az üzenetküldő alkalmazás segítségével. A régió játékosaihoz hasonlóan a magyarok is legtöbbször Lolát, a piros szíven pihenő Viber-figurát használták fel díszítő matricaként a már kifestett digitális tojásukra, akit népszerűségben Eve, a vidám párduclány követett.
A régió többi országának játékosaival ellentétben a hazai felhasználók a kék színű tojásokat részesítettek előnyben, amiből több mint 29 ezer készült a Viber digitális festőműhelyében. A régiós favoritnak számító piros tojást Magyarországon 28 ezerszer választották, így ez lett a második legnépszerűbb szín itthon. A legkevesebbszer (6600 alkalommal) narancssárga színű tojást választottak a magyar felhasználók, de közel háromezerszer festetlen digitális tojással vonultak húsvéti tojáscsatába a userek.
A csevegőrobotok fejlesztése egyre több módot ad az innovatív és kreatív tartalmak előállítására, illetve megosztására. A bolgár Connecto szoftvercég által fejlesztett tojáscsata-alkalmazás a legújabb kommunikációs trendet mutatta be szórakoztató és játékos formában. A Viber nem először digitalizálja az ünnepi hagyományokat. A szintén csevegőrobottal működő februári Valentin-napi Viber-kvízt több mint 30 ezer magyar és 130 ezer régiós felhasználó töltötte ki.