Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-02-26
2020-tól kezdve a DB Regio AG kizárólag a Siemens által szállított új szerelvényeket fogja üzemeltetni a Németország délnyugati részén található Rajna-völgy vasúti hálózatán
2020-tól kezdve a DB Regio AG kizárólag a Siemens által szállított új szerelvényeket fogja üzemeltetni a Németország délnyugati részén található Rajna-völgy vasúti hálózatán. A Deutsche Bahn regionális szolgáltatója 39 darab vasúti járművet rendelt kifejezetten ezzel a céllal. A megrendelés 15 Desiro HC és 24 Mireo szerelvényre vonatkozik. Ez jelenti az első megrendelést a vállalat új több részes, Mireo elnevezésű regionális szerelvény platformjára, amit a közelmúltban mutattak be az Innotrans kiállításon, a világ legnagyobb vasúti kereskedelmi vásárán.
“A termék bevezetését követően nagyon hamar sikerült betörnünk a piacra az új Mireo vonatszerelvény platformunkkal. A Mireo ötvözi a gazdaságosságot a fenntarthatósággal és optimális rugalmasságot kínál a termék teljes életciklusa során" – jelentette ki Sabrina Soussan, a Siemens nagy sebességű és regionális szerelvények és mozdonyok üzletágának igazgatója.
Rajna-völgyben átszervezik a vasúti szolgáltatásokat. Az átszervezést követően a nagyvárosok között közlekedő, gyors interregionális szerelvények egyértelműen elkülönítődnek a regionális, elővárosi vasúti rendszer (S-Bahn) járműveitől, amelyek az összes helyi állomáson megállnak. Ugyanakkor jelentősen növekszik a régióban üzemelő szerelvények száma. Az új szerelvényeket azért rendelték, hogy kielégítsék ezeket a speciális követelményeket.
A Mireo regionális járatként (RB) fog üzemelni az Offenburg – Freiburg – Bázel/Neuenburg (Svájc) útvonalon, valamint vasárnaponként Kaiserstuhl térségében Freiburg és Endingen/Breisach között. A szerelvényt méretezhető, több részes motorvonatként tervezték. Az új aerodinamikus kialakításnak és a csendes forgózsámolyoknak köszönhetően a zajszint lényegesen csökken. A vonat könnyű súlya, energiahatékony alkotóelemei és az intelligens fedélzeti hálózatfelügyelő rendszer következtében az energiafogyasztás 25 százalékkal kevesebb, mint az előző szerelvények esetén. A három kocsiból álló szerelvényeken 220 ülés található.
A Desiro HC szerelvények regionális expresszvonatként fognak üzemelni a Karlsruhe – Offenburg – Freiburg – Bázel útvonalon. Minden egyes szerelvény négy kocsiból áll, melyek közül az első és az utolsó – a két szélső – egyszintes, míg a középső két kocsi kétszintes konstrukciójú. A belső tér több mint 50 százaléka akadálymentesített, a két egyszintes szélső kocsinál egyáltalán nincsenek lépcsők, a vonat belső elrendezése és felszereltsége pedig kielégíti a mozgáskorlátozott utasok igényeit. A kétszintes középső kocsikkal a szerelvények hossza csupán 105 méter, mégis 410 ülőhely található a vonaton, és tágas lábtér biztosított az utasok számára. Mindkét regionális vonatszerelvény típust 160 km/óra sebességre tervezték.
“A termék bevezetését követően nagyon hamar sikerült betörnünk a piacra az új Mireo vonatszerelvény platformunkkal. A Mireo ötvözi a gazdaságosságot a fenntarthatósággal és optimális rugalmasságot kínál a termék teljes életciklusa során" – jelentette ki Sabrina Soussan, a Siemens nagy sebességű és regionális szerelvények és mozdonyok üzletágának igazgatója.
Rajna-völgyben átszervezik a vasúti szolgáltatásokat. Az átszervezést követően a nagyvárosok között közlekedő, gyors interregionális szerelvények egyértelműen elkülönítődnek a regionális, elővárosi vasúti rendszer (S-Bahn) járműveitől, amelyek az összes helyi állomáson megállnak. Ugyanakkor jelentősen növekszik a régióban üzemelő szerelvények száma. Az új szerelvényeket azért rendelték, hogy kielégítsék ezeket a speciális követelményeket.
A Mireo regionális járatként (RB) fog üzemelni az Offenburg – Freiburg – Bázel/Neuenburg (Svájc) útvonalon, valamint vasárnaponként Kaiserstuhl térségében Freiburg és Endingen/Breisach között. A szerelvényt méretezhető, több részes motorvonatként tervezték. Az új aerodinamikus kialakításnak és a csendes forgózsámolyoknak köszönhetően a zajszint lényegesen csökken. A vonat könnyű súlya, energiahatékony alkotóelemei és az intelligens fedélzeti hálózatfelügyelő rendszer következtében az energiafogyasztás 25 százalékkal kevesebb, mint az előző szerelvények esetén. A három kocsiból álló szerelvényeken 220 ülés található.
A Desiro HC szerelvények regionális expresszvonatként fognak üzemelni a Karlsruhe – Offenburg – Freiburg – Bázel útvonalon. Minden egyes szerelvény négy kocsiból áll, melyek közül az első és az utolsó – a két szélső – egyszintes, míg a középső két kocsi kétszintes konstrukciójú. A belső tér több mint 50 százaléka akadálymentesített, a két egyszintes szélső kocsinál egyáltalán nincsenek lépcsők, a vonat belső elrendezése és felszereltsége pedig kielégíti a mozgáskorlátozott utasok igényeit. A kétszintes középső kocsikkal a szerelvények hossza csupán 105 méter, mégis 410 ülőhely található a vonaton, és tágas lábtér biztosított az utasok számára. Mindkét regionális vonatszerelvény típust 160 km/óra sebességre tervezték.