Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-02-16
A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán
A Fujitsu a „vezetők” szegmensében kapott helyett a menedzselt munkahely szolgáltatások (Managed Workplace Services, MWS) európai piacáról készített legfrissebb Gartner
A Gartner megfogalmazása szerint a „vezetők hozzáértő módon nyújtják szolgáltatási megoldásaikat, világos jövőképpel rendelkeznek a szolgáltatási piac fejlődési irányára nézve, és képességeik aktív továbbépítésével és fejlesztésével tartják fenn vezető pozíciójukat. A vezetők szegmense határozza meg az MWS-piac jövőbeni fejlődésének irányát.” A jelentés ezt is megállapítja: „Az MWS lényege a digitális munkahely élményének biztosítása a végfelhasználók számára annak érdekében, hogy a szervezetek az otthonira jobban emlékeztető munkakörnyezeten keresztül, a legtöbbet tudják kihozni a digitális technológia lehetőségeiből az új digitális üzleti szolgáltatások nyújtása és a dolgozói elkötelezettség és a reagálókészség erősítése terén.”
A Fujitsu kiterjedt portfóliót kínál végfelhasználói szolgáltatásokból, és jelenleg több mint ötmillió munkahelyet üzemeltet világszerte. Kínálatában szerepelnek hagyományos és virtuális asztaligép-szolgáltatások, menedzselt mobil szolgáltatások, csoportmunka-szolgáltatások és -támogatás, amelyek mindegyike a vállalat MetaArc digitális üzleti platformjára épül. Hogy segíteni tudjon a vállalatoknak kiaknázni a digitális átalakulás előnyeit, eloszlatni a biztonsági aggályokat és kezelni a változó üzleti igényeket, a Fujitsu „co-creation” szemléletet követve működik együtt ügyfeleivel. Megoldásai egyensúlyt teremtenek ügyfelei meglévő hagyományos IT-infrastruktúrája és a gyors digitális IT között – támogatva ezzel az emberek, az adatok és az alkalmazások összekapcsolását és a munkakörnyezetek átalakítását.
A Fujitsu saját megítélése szerint stratégiai jövőképének és világos fejlesztési ütemtervének köszönhetően került a legmagasabb kategóriába, a „vezetők” közé a Gartner felmérésében. A Fujitsu átfogó szolgáltatásportfóliót kínál, és az érdemi üzleti eredmények elérését állítja a középpontba. Szolgáltatása mindig tanácsadással indul, az alkalmazások átalakításával folytatódik, és végül a menedzselt munkahely szolgáltatás nyújtásában csúcsosodik ki, amelynek keretében számos iparágat és technológiát (köztük a dolgok internetjét/IoT) lefedő speciális megoldásokkal látja el ügyfeleit.
„Egyetértünk a Gartner előrejelzésével, mely szerint 2020-ra a szervezetek egyharmadának versenypozícióját az fogja meghatározni, mennyire lesznek képesek dolgozóik kreatívan hasznosítani a digitális technológiákban rejlő potenciált. Úgy gondoljuk, a Gartnertől kapott ‘vezető’ besorolás is bizonyítja, hogy a Fujitsu segíteni tud ügyfeleinek fokozni reagálókészségüket, és elindulni az erős versenypozíció megszerzéséhez vezető úton” – mutatott rá Karyn Jeffrey, a Fujitsu alelnöke, és végfelhasználói szolgáltatásokért, globális szállításokért, valamint menedzselt infrastruktúra szolgáltatásokért felelős vezetője.
Felelősségkizárás
A Gartner a kutatási kiadványaiban bemutatott szállítók, termékek vagy szolgáltatások egyikét sem kívánja támogatni, és nem ad olyan értelmű tanácsot a felhasználóknak, hogy csak a legjobb besorolást elért vagy más megjelölést kapott szállítóktól vásároljanak. A Gartner kutatási kiadványai a Gartner kutatási szervezetének véleményét tükrözik és nem értelmezhetők ténymegállapításként. Kutatási eredményeit illetően a Gartner teljes mértékben kizár mindennemű kifejezett vagy beleértett szavatosságot, a forgalmazhatóságra illetve adott célra való alkalmasságot is beleértve.
¹ A menedzselt munkahely szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant jelentés 2017. január 11-én jelent meg. Szerzői: Gianluca Tramacere, Nikos Drakos és Federica Troni elemzők. A jelentés teljes szövege itt érhető el. A Gartner definíciója szerint a hagyományos végfelhasználói outsourcing-szolgáltatások közé tartoznak a servicedesk-, asztaligép/laptop-outsourcing szolgáltatások és a mobil megoldások. Az MWS-szolgáltatások pedig rendkívül széles szolgáltatási kört fednek le: az automatizált támogatást, a saját eszköz vagy
Magic Quadrant
felmérésben. A jelentés a végfelhasználói outsourcing-szolgáltatásokat (EUO) és a végfelhasználóknak felhőalapú, automatikus, integrált támogatást nyújtó, új digitális munkahely szolgáltatásokat is értékeli. A Gartner két fő szempont – a jövőkép teljessége és a végrehajtási képesség – szerint állította sorba a 15 vizsgált szállítót.
A Gartner megfogalmazása szerint a „vezetők hozzáértő módon nyújtják szolgáltatási megoldásaikat, világos jövőképpel rendelkeznek a szolgáltatási piac fejlődési irányára nézve, és képességeik aktív továbbépítésével és fejlesztésével tartják fenn vezető pozíciójukat. A vezetők szegmense határozza meg az MWS-piac jövőbeni fejlődésének irányát.” A jelentés ezt is megállapítja: „Az MWS lényege a digitális munkahely élményének biztosítása a végfelhasználók számára annak érdekében, hogy a szervezetek az otthonira jobban emlékeztető munkakörnyezeten keresztül, a legtöbbet tudják kihozni a digitális technológia lehetőségeiből az új digitális üzleti szolgáltatások nyújtása és a dolgozói elkötelezettség és a reagálókészség erősítése terén.”
A Fujitsu kiterjedt portfóliót kínál végfelhasználói szolgáltatásokból, és jelenleg több mint ötmillió munkahelyet üzemeltet világszerte. Kínálatában szerepelnek hagyományos és virtuális asztaligép-szolgáltatások, menedzselt mobil szolgáltatások, csoportmunka-szolgáltatások és -támogatás, amelyek mindegyike a vállalat MetaArc digitális üzleti platformjára épül. Hogy segíteni tudjon a vállalatoknak kiaknázni a digitális átalakulás előnyeit, eloszlatni a biztonsági aggályokat és kezelni a változó üzleti igényeket, a Fujitsu „co-creation” szemléletet követve működik együtt ügyfeleivel. Megoldásai egyensúlyt teremtenek ügyfelei meglévő hagyományos IT-infrastruktúrája és a gyors digitális IT között – támogatva ezzel az emberek, az adatok és az alkalmazások összekapcsolását és a munkakörnyezetek átalakítását.
A Fujitsu saját megítélése szerint stratégiai jövőképének és világos fejlesztési ütemtervének köszönhetően került a legmagasabb kategóriába, a „vezetők” közé a Gartner felmérésében. A Fujitsu átfogó szolgáltatásportfóliót kínál, és az érdemi üzleti eredmények elérését állítja a középpontba. Szolgáltatása mindig tanácsadással indul, az alkalmazások átalakításával folytatódik, és végül a menedzselt munkahely szolgáltatás nyújtásában csúcsosodik ki, amelynek keretében számos iparágat és technológiát (köztük a dolgok internetjét/IoT) lefedő speciális megoldásokkal látja el ügyfeleit.
„Egyetértünk a Gartner előrejelzésével, mely szerint 2020-ra a szervezetek egyharmadának versenypozícióját az fogja meghatározni, mennyire lesznek képesek dolgozóik kreatívan hasznosítani a digitális technológiákban rejlő potenciált. Úgy gondoljuk, a Gartnertől kapott ‘vezető’ besorolás is bizonyítja, hogy a Fujitsu segíteni tud ügyfeleinek fokozni reagálókészségüket, és elindulni az erős versenypozíció megszerzéséhez vezető úton” – mutatott rá Karyn Jeffrey, a Fujitsu alelnöke, és végfelhasználói szolgáltatásokért, globális szállításokért, valamint menedzselt infrastruktúra szolgáltatásokért felelős vezetője.
Felelősségkizárás
A Gartner a kutatási kiadványaiban bemutatott szállítók, termékek vagy szolgáltatások egyikét sem kívánja támogatni, és nem ad olyan értelmű tanácsot a felhasználóknak, hogy csak a legjobb besorolást elért vagy más megjelölést kapott szállítóktól vásároljanak. A Gartner kutatási kiadványai a Gartner kutatási szervezetének véleményét tükrözik és nem értelmezhetők ténymegállapításként. Kutatási eredményeit illetően a Gartner teljes mértékben kizár mindennemű kifejezett vagy beleértett szavatosságot, a forgalmazhatóságra illetve adott célra való alkalmasságot is beleértve.
¹ A menedzselt munkahely szolgáltatások európai piacáról készült Gartner Magic Quadrant jelentés 2017. január 11-én jelent meg. Szerzői: Gianluca Tramacere, Nikos Drakos és Federica Troni elemzők. A jelentés teljes szövege itt érhető el. A Gartner definíciója szerint a hagyományos végfelhasználói outsourcing-szolgáltatások közé tartoznak a servicedesk-, asztaligép/laptop-outsourcing szolgáltatások és a mobil megoldások. Az MWS-szolgáltatások pedig rendkívül széles szolgáltatási kört fednek le: az automatizált támogatást, a saját eszköz vagy
szoftver
munkacélú használatát, a felhőalapú alkalmazások támogatását, az asztali gépes virtualizációt, a valós idejű analitikára épülő tudásmenedzsmentet, a
peer-to-peer
támogatást, a személyre szabott (persona-based) támogatást, az önkiszolgálást, az egységes kommunikációt, a virtuális személyi asszisztenseket és a kioszk-szolgáltatásokat is ideértve.