Érdekességek
sulaki - 2017-01-30
Új Edifice Bluetooth karóra minden androidos okostelefonhoz
A fogyasztási cikkek kiskereskedelmében tapasztalható növekedés az órapiacon is érezhető volt. „Tovább nyílt az olló a kedvelt és jól fogyó, illetve a kevésbé ismert vagy népszerű óramárkák eredményei között” – mondta Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere. Hozzátette, hogy a Casio eddig is az egyik legmeghatározóbb termék volt a piacon, jelenléte és teljesítménye tovább erősödött, köszönhetően a változatlanul kiemelkedő ár-érték aránynak és a termékpaletta sokszínűségének.
A márka karóra-kínálatában 5-99 éves korig, 3 990 és 839 990 forint között szinte mindenki találhat magának karórát, a több mint ezerféle termékből álló választékban. A több márkát is forgalmazó Casio cégen belül a legnagyobb fejlődést az extrém körülményekkel szemben ellenálló, robosztus G-SHOCK és a minőségi alternatívát nyújtó női prémium termékcsalád, a SHEEN kapcsán tapasztaltak. Előbbi esetében a világszerte jellemző növekvő kereslet, utóbbi esetében a neves női divatóra-márkák jelenlétében realizálható erős túlkínálat miatt. Ezt a növekedést jól kiegészítette a retro kollekció nem szűnő sikere és a 200 ezer forint feletti, technológiailag élen járó G-SHOCK Superior és Exclusive kollekció. Olyan emblematikus termékek tartják fönn a G-SHOCK Superior iránti rajongói érdeklődést, mint a viharjelzős Gulfmaster karórák, a búvárfunkciókkal ellátott Frogman, a három szenzoros Mudmaster vagy a
Jövőre lesz 35 éves a G-SHOCK
„Legerősebb almárkánk továbbra is a sportosan elegáns, acél, 100 méteres vízállóságú Edifice, amelynek ár-érték arányban továbbra sem akadt kihívója piacon. Sikere - az elérhető árfekvésen túl - a választék sokszínűségének, kifejezetten esztétikus, részletgazdag számlapjainak és jól eltalált – robosztus, de nem hivalkodó - méreteinek köszönhető.” – fűzte hozzá Nagy Sándor, a Casio márkamenedzsere. „A 30 és 60 ezer forintért kapható G-SHOCK
Különleges okosóra érkezik
A legnagyobb várakozás az új generációs EQB-501 Edifice
A textilmintás karóra lehet a divat
„Emellett számos exkluzív, egyedi tervezésű termék teszi izgalmassá az évkezdetet. Ilyenek például a már megjelent „Hello Kitty & BABY-G”, a londoni Soho-ban saját üzlettel rendelkező Maharishi divatmárka által megálmodott mintázatú, kevlár szíjas G-SHOCK Mudmaster és a tavalyi farmer mintás G-SHOCK / BABY-G sikereit megismételi próbáló, több színben elérhető textilmintás G-SHOCK Style modellek.” – emelte ki Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere.
Egyre nagyobb a retróhullám
A retró láz Európában 3-4 éve érte el a karórákat. A Casio termékei hamar felkapottá váltak, egyre több kézen jelentek meg 30-35 évvel korábban kiadott digitális Casio karórák változatlan külsőben. A modellcsalád folyamatosan bővül, egyre több típust gyártanak újra. A klasszikus digitális vonal mellett az analóg szegmensben is megjelentek a Casio Retro modellek, tavaly arany és ezüst színű acél kivitelben, idén kétszínű „bicolor” bőrszíjas változatokban nehezítik meg a retró rajongók eddig sem könnyű döntését vásárláskor.
A márka karóra-kínálatában 5-99 éves korig, 3 990 és 839 990 forint között szinte mindenki találhat magának karórát, a több mint ezerféle termékből álló választékban. A több márkát is forgalmazó Casio cégen belül a legnagyobb fejlődést az extrém körülményekkel szemben ellenálló, robosztus G-SHOCK és a minőségi alternatívát nyújtó női prémium termékcsalád, a SHEEN kapcsán tapasztaltak. Előbbi esetében a világszerte jellemző növekvő kereslet, utóbbi esetében a neves női divatóra-márkák jelenlétében realizálható erős túlkínálat miatt. Ezt a növekedést jól kiegészítette a retro kollekció nem szűnő sikere és a 200 ezer forint feletti, technológiailag élen járó G-SHOCK Superior és Exclusive kollekció. Olyan emblematikus termékek tartják fönn a G-SHOCK Superior iránti rajongói érdeklődést, mint a viharjelzős Gulfmaster karórák, a búvárfunkciókkal ellátott Frogman, a három szenzoros Mudmaster vagy a
GPS
-jel alapján pontosító Gravitymaster. Az Exclusive sorozat kivételes műremekeit a manufakturális összeszerelés és legkülönlegesebb anyaghasználat jellemzi. Erősödött a fényenergiával működő, rádiójelek alapján automatikusan mindig pontos időt mutató „Radio controlled” kategória is, elsősorban a fokozottan karcálló zafír üveggel és/vagy teljesen antiallergén titánium tokozással kiadott újdonságok miatt.
Jövőre lesz 35 éves a G-SHOCK
„Legerősebb almárkánk továbbra is a sportosan elegáns, acél, 100 méteres vízállóságú Edifice, amelynek ár-érték arányban továbbra sem akadt kihívója piacon. Sikere - az elérhető árfekvésen túl - a választék sokszínűségének, kifejezetten esztétikus, részletgazdag számlapjainak és jól eltalált – robosztus, de nem hivalkodó - méreteinek köszönhető.” – fűzte hozzá Nagy Sándor, a Casio márkamenedzsere. „A 30 és 60 ezer forintért kapható G-SHOCK
BASIC
és a 30 és 100 ezer forintért elérhető SHEEN jelenti számunkra a legtöbb kiaknázatlan lehetőséget, ráadásul a Casio világ- és európai szinten is átfogó kampányokkal kezdi felkészíteni a fogyasztókat a G-SHOCK közelgő 35 éves születésnapjára, amely 2018-ban lesz.” – hangsúlyozta a márkamenedzser.
Különleges okosóra érkezik
A legnagyobb várakozás az új generációs EQB-501 Edifice
Bluetooth
órát előzi meg: elődeivel ellentétben nemcsak iPhone és felső kategóriás Samsung készülékekkel, hanem minden andriodos okostelefonnal élvezhetők lesznek az új „kapcsolódó óra” nyújtotta előnyök. Az Ediffice-nél idén több Scuderia Toro Rosso limitált kiadású karóra várható, ezek minden bizonnyal felkeltik majd a száguldó cirkusz szerelmeseinek érdeklődését. A G-SHOCK esetében további változatokkal bővül a búvárfunkciós órák választéka, mind a LOG-memóriával rendelkező Frogman, mind az egyedülálló „Quad sensor”. Utóbbi négy szenzort, mágneses iránytűt, légnyomás, vízmélység és hőmérséklet-mérőt is tartalmaz.
A textilmintás karóra lehet a divat
„Emellett számos exkluzív, egyedi tervezésű termék teszi izgalmassá az évkezdetet. Ilyenek például a már megjelent „Hello Kitty & BABY-G”, a londoni Soho-ban saját üzlettel rendelkező Maharishi divatmárka által megálmodott mintázatú, kevlár szíjas G-SHOCK Mudmaster és a tavalyi farmer mintás G-SHOCK / BABY-G sikereit megismételi próbáló, több színben elérhető textilmintás G-SHOCK Style modellek.” – emelte ki Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere.
Egyre nagyobb a retróhullám
A retró láz Európában 3-4 éve érte el a karórákat. A Casio termékei hamar felkapottá váltak, egyre több kézen jelentek meg 30-35 évvel korábban kiadott digitális Casio karórák változatlan külsőben. A modellcsalád folyamatosan bővül, egyre több típust gyártanak újra. A klasszikus digitális vonal mellett az analóg szegmensben is megjelentek a Casio Retro modellek, tavaly arany és ezüst színű acél kivitelben, idén kétszínű „bicolor” bőrszíjas változatokban nehezítik meg a retró rajongók eddig sem könnyű döntését vásárláskor.