Érdekességek
sulaki - 2017-01-24
A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá az intézmények falait
Útjára indult a Lay s Magyarország rendhagyó kampánya, amelynek a jókedv, a mosolygásés a hashtag-gyűjtés a lényege. Ráadásul a csipsz mókás csomagolásával bárki segítheta közösségi média felületein – ha március közepéig összegyűlik 20.000 db #laysmosoly, akkor a márka 5 millió forinttal támogatja a gyerekek mindennapjait szebbé tevő Mosolyfestők Alapítványt.
A belvárosi Extra nevű szórakozóhelyen gyűlt össze szerda este mindenki, aki jelenlétével és legalább egy #laysmosoly-al ellátottposzttal szerette volna támogatni a kezdeményezést, ezáltal pedig hozzájárulni az Alapítvány munkájához. Színészek, zenészek és a különböző közéleti személyiségek álltak be a Mosolykampány mögé, számos fotó is készült már rögtön az esemény elején – az biztos, hogy ennyi sztárt még sosem láttunk úgy, hogy csak a fél arca látszik, de szemmel láthatóan mindenki remekül érezte magát, különösen a Mary Popkids koncertje alatt.
Az este házigazdájaként a vendégeket Istenes Bence köszöntötte, aki egyébként a teljes kampány arca is, a következő hónapokban találkozhatunk vele a Lay s tévéreklámban, online csatornákon, de hamarosan még outdoor-felületeken is.
A Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviseletében Buzder-Lantos Nikoletta marketingigazgató elmondta: „Szerettünk volna egy olyan kampányt felépíteni, ami túlmutat a szokásos szempontokon és tényleg képes lehet a borús téli napokon mosolyt csalni az emberek arcára. Nagyon örülünk, hogy ennyien úgy érezték, szívesen segítenek nekünk és persze az Alapítványnak. Bízunk benne, hogy összejön a húszezer hashtagelt fotó, mert fontosnak tartjuk azt, amivel a Mosolyfestők foglalkoznak, ezért is döntöttünk úgy, hogy őket vonjuk be a kezdeményezésbe.”
A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá – főként gyermekek számára fenntartott – intézmények falait. Az elmúlt években már több mint 500 nm-nyi felületetdekoráltak iskolákban, óvodákban, vagy például kórházakban. Munkájuk során nagy örömmel vonnak be dolgozókat, helyi lakosokat, sőt, általában az érintett gyerekek is nagy lelkesedéssel segítenek. Saját bevallásuk szerint is komoly mérföldkőhöz érkeztek akkor, amikor a Lay’s megkereste őket, hiszen ez mind az ismertségüket, mind az anyagi lehetőségeiket tekintve hatalmas lépés. Sikeres kampány esetén tehát még több gyermek arcára tudnak majd mosolyt festeni, így ők is nagyon szurkolnak, hogy még több fotó készüljön a Lay’s zacskókkal és senki ne felejtse el a hashtaget odaírni.
A Lay s rendezvényén számos híresség buzdította az embereket, hogy a #laysmosoly hashtaggel támogassák a Mosolyfestők Alapítványt.
A belvárosi Extra nevű szórakozóhelyen gyűlt össze szerda este mindenki, aki jelenlétével és legalább egy #laysmosoly-al ellátottposzttal szerette volna támogatni a kezdeményezést, ezáltal pedig hozzájárulni az Alapítvány munkájához. Színészek, zenészek és a különböző közéleti személyiségek álltak be a Mosolykampány mögé, számos fotó is készült már rögtön az esemény elején – az biztos, hogy ennyi sztárt még sosem láttunk úgy, hogy csak a fél arca látszik, de szemmel láthatóan mindenki remekül érezte magát, különösen a Mary Popkids koncertje alatt.
Az este házigazdájaként a vendégeket Istenes Bence köszöntötte, aki egyébként a teljes kampány arca is, a következő hónapokban találkozhatunk vele a Lay s tévéreklámban, online csatornákon, de hamarosan még outdoor-felületeken is.
A Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviseletében Buzder-Lantos Nikoletta marketingigazgató elmondta: „Szerettünk volna egy olyan kampányt felépíteni, ami túlmutat a szokásos szempontokon és tényleg képes lehet a borús téli napokon mosolyt csalni az emberek arcára. Nagyon örülünk, hogy ennyien úgy érezték, szívesen segítenek nekünk és persze az Alapítványnak. Bízunk benne, hogy összejön a húszezer hashtagelt fotó, mert fontosnak tartjuk azt, amivel a Mosolyfestők foglalkoznak, ezért is döntöttünk úgy, hogy őket vonjuk be a kezdeményezésbe.”
A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá – főként gyermekek számára fenntartott – intézmények falait. Az elmúlt években már több mint 500 nm-nyi felületetdekoráltak iskolákban, óvodákban, vagy például kórházakban. Munkájuk során nagy örömmel vonnak be dolgozókat, helyi lakosokat, sőt, általában az érintett gyerekek is nagy lelkesedéssel segítenek. Saját bevallásuk szerint is komoly mérföldkőhöz érkeztek akkor, amikor a Lay’s megkereste őket, hiszen ez mind az ismertségüket, mind az anyagi lehetőségeiket tekintve hatalmas lépés. Sikeres kampány esetén tehát még több gyermek arcára tudnak majd mosolyt festeni, így ők is nagyon szurkolnak, hogy még több fotó készüljön a Lay’s zacskókkal és senki ne felejtse el a hashtaget odaírni.
A Lay s rendezvényén számos híresség buzdította az embereket, hogy a #laysmosoly hashtaggel támogassák a Mosolyfestők Alapítványt.