Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-01-20
Az online felületek továbbfejlesztése lesz az elsődleges feladata
2017 januárjától Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban.
A szakember az Inviteltől érkezett a UPC-hez, ahol szintén az online terület irányításáért felelt, és többek között olyan stratégiai fontosságú projektek fűződnek a nevéhez, mint a „webshop”, az online ügyfélszolgálat, valamint a honlap mobilra optimalizált változatának kialakítása, fejlesztése, menedzselése és nem utolsó sorban az online értékesítés fellendítése. Munkáját az elmúlt évben Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el. E mellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést.
Sólyom Balázs feladata a UPC honlapjainak, digitális kommunikációjának és közösségi média felületeinek továbbfejlesztése lesz, annak érdekében, hogy a meglévő és leendő ügyfelek még egyszerűbb, könnyebben kezelhető és minél inkább személyre szabott módon juthassanak hozzá a számukra releváns információkhoz. „Biztos vagyok benne, hogy a UPC is sokat profitál majd Balázs széleskörű tapasztalataiból, és az általa vezetett professzionális csapat még magasabb szintre fejleszti online felületeinket, ezzel is növelve ügyfeleink elégedettségét és az üzleti eredményeket.” – nyilatkozta Carra Anita, a UPC Magyarország vezérigazgató-helyettese.
A szakember az Inviteltől érkezett a UPC-hez, ahol szintén az online terület irányításáért felelt, és többek között olyan stratégiai fontosságú projektek fűződnek a nevéhez, mint a „webshop”, az online ügyfélszolgálat, valamint a honlap mobilra optimalizált változatának kialakítása, fejlesztése, menedzselése és nem utolsó sorban az online értékesítés fellendítése. Munkáját az elmúlt évben Content Marketing Award, Effie és az Év Honlapja szakmai díjakkal ismerték el. E mellett a Metropolitan Egyetemen is oktat digitális hatékonyságmérést.
Sólyom Balázs feladata a UPC honlapjainak, digitális kommunikációjának és közösségi média felületeinek továbbfejlesztése lesz, annak érdekében, hogy a meglévő és leendő ügyfelek még egyszerűbb, könnyebben kezelhető és minél inkább személyre szabott módon juthassanak hozzá a számukra releváns információkhoz. „Biztos vagyok benne, hogy a UPC is sokat profitál majd Balázs széleskörű tapasztalataiból, és az általa vezetett professzionális csapat még magasabb szintre fejleszti online felületeinket, ezzel is növelve ügyfeleink elégedettségét és az üzleti eredményeket.” – nyilatkozta Carra Anita, a UPC Magyarország vezérigazgató-helyettese.