Szórakozás
Sulaki - 2017-01-03
Az Eurosport csatornák mellett a Discovery Channel és a TLC is elérhető lesz a DIGI-nél
A DIGI és a Discovery Magyarország bejelentette meglévő együttműködésük kibővítését annak érdekében, hogy az Eurosport 1 és az Eurosport 2 műsorai mellett a Discovery Channel és a TLC prémium tartalmai is elérhetőek legyenek a szolgáltató nézői számára. A DIGI előfizetői így továbbra is élvezhetik a Bundesligát, a négy Grand Slam tenisztornát, a WTCC-t és a következő olimpiát az Eurosport csatornákon. Januártól kezdve emellett láthatják a Discovery Channel és a TLC olyan népszerű sorozatait, mint az Autókereskedők, az Aranyláz Alaszkában és az Amcsi benzinfalók, illetve a Tortakirály, a Mondj igent a ruhára!, az Így kerek az életem és a Bizarr testek.
Az új megállapodás értelmében a Discovery Channel, az Eurosport és a TLC tartalmai elérhetőek lesznek a DIGI mobil eszközökön is nézhető televíziós szolgáltatásán, a DIGI Online-on is.
A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük kibővített együttműködésünket a DIGI-vel, melynek révén legnépszerűbb csatornáink elérhetőek lesznek kínálatukban a magyar szurkolók és nézők örömére. Ezzel is megerősítjük hosszú távú elkötelezettségünk: releváns prémium tartalmakat készítünk és azt minél több magyar nézőhöz juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn.”
„A DIGI is örömmel jelenti be mind vezetékes, mind műholdas előfizetőinek a két új tematikus csatorna érkezését. A kedvező áron széles televíziós kínálatot képviselő DIGI számára fontos a minőségi tartalom. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének igényeit folyamatosan szem előtt tartva a teljes családnak kínál színvonalas és szórakoztató programokat az otthonokban. A sport terén is elkötelezett szolgáltató számára a gazdag sportcsatorna kínálat alapvető hitvallás, ezt bizonyítva újította meg az Eurosport csatornák szerződését is” – nyilatkozta Kállai Annamária, a DIGI marketing managere.
A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.
Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.
A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.
Az új megállapodás értelmében a Discovery Channel, az Eurosport és a TLC tartalmai elérhetőek lesznek a DIGI mobil eszközökön is nézhető televíziós szolgáltatásán, a DIGI Online-on is.
A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük kibővített együttműködésünket a DIGI-vel, melynek révén legnépszerűbb csatornáink elérhetőek lesznek kínálatukban a magyar szurkolók és nézők örömére. Ezzel is megerősítjük hosszú távú elkötelezettségünk: releváns prémium tartalmakat készítünk és azt minél több magyar nézőhöz juttatjuk el, minden eddiginél több képernyőn.”
„A DIGI is örömmel jelenti be mind vezetékes, mind műholdas előfizetőinek a két új tematikus csatorna érkezését. A kedvező áron széles televíziós kínálatot képviselő DIGI számára fontos a minőségi tartalom. Dinamikusan növekvő ügyfélkörének igényeit folyamatosan szem előtt tartva a teljes családnak kínál színvonalas és szórakoztató programokat az otthonokban. A sport terén is elkötelezett szolgáltató számára a gazdag sportcsatorna kínálat alapvető hitvallás, ezt bizonyítva újította meg az Eurosport csatornák szerződését is” – nyilatkozta Kállai Annamária, a DIGI marketing managere.
A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.
Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.
A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.