Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_2hu0e9j4m2pk79k1te7dcg45o5, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - A Huaweit választották 2016 legjobb fogyasztói elektronikai márkájává Kínában

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-12-14

A vállalat 2020-ra 150 milliárd dolláros árbevételt tervez

A legjobb fogyasztói elektronikai márkának (Best Consumer Electronics Brand) választották a felhasználók véleménye alapján a Huaweit decemberben Kínában, a GfK és Európa legnagyobb független kommunikációs ügynöksége, a Serviceplan Group által alapított „Best Brands 2016” kínai márkarangsorában. A Huawei világszerte növekvő márkaértékét jelzi, hogy a cég 2016-ban több jegyzett márkarangsorban – Interbrands, BrandZ – is jelentőset lépett előre, valamint idén alig fél év alatt több mint 9 millió darabot értékesített zászlóshajó termékéből, a P9-ből. A Huawei saját előrejelzése szerint négy év múlva már 150 milliárd dolláros árbevételt ér majd el a vállalat, amelyből 70 milliárd dollárt a fogyasztói üzletág, míg 80 milliárdot a hálózati és vállalati üzletágak adnak majd. Idén a vállalat 80 milliárd dolláros árbevételre számít.[1]

 

A Best Brands 2004-es németországi indulása óta kínál elismerést a legsikeresebb és legerősebb márkáknak. A díjat Kínában először 2014-ben adták át, azonban az idei évben rendeztek először kizárólag a fogyasztók véleményét figyelembe vevő díjazást az országban. Az idei díjakat decemberben Shanghaiban hirdették ki, a legjobb fogyasztói elektronikai márka kategóriában a Huawei olyan márkákat előzött meg, mint az Apple vagy a Canon.

 

Glory Zhang, a Huawei fogyasztói üzletágának marketing vezetője a díjátadón elmondta:

„A Huawei dinamikusan növekszik: mindössze öt év alatt a világ három legnagyobb okostelefon márkája közé kerültünk. Az Interbrand legjobb globális márkákat összesítő listájára 2014 óta minden évben felkerülünk, idén a 72. helyezést értük el. Az emberek folyton azt kérdezik, hogyan érjük el mindezt ilyen rövid idő alatt? Erre azt kell válaszolnom, hogy a Huaweinél minden területen az innováció áll a középpontban. Olyan jelentőségteljes újításokra koncentrálunk, amelyek elengedhetetlenek a fogyasztói élményhez. Ezért vagyunk képesek olyan áttörések elérésére, mint a Huawei Mate 9 teljesítményével és energiafogyasztásával vagy mint a világ leggyorsabb chipsetje, a Kirin 960 bemutatásával” – emelte ki Glory Zhang. „Nagy örömmel tölt el minket, hogy egyre többen ismerik fel az újításainkat, és egyre többen szeretik használni a termékeinket.”

 

A Huawei világszerte növekvő márkaértékét jelzi, hogy a vállalat idén 16 helyett lépett előre az Interbrands legjobb globális márkákat összesítő listáján, valamint egy év alatt 20 helyet javítva az 50. helyre jött fel a BrandZ Top 100 legértékesebb globális márkarangsorában. A vállalat áprilisban megjelent új zászlóshajó készülékéből, a P9-ből november közepére már több mint kilencmillió darabot értékesítettek világszerte, amely így a gyártó történetének egyik legsikeresebb modelljévé vált. A vállalat legutóbbi előrejelzése szerint az idei évben 80 milliárd dolláros árbevételre számítanak, 2020-ra pedig már 150 milliárd dolláros árbevétel elérését tervezik, amelyből 70 milliárd dollár a fogyasztói üzletágból, 80 milliárd a hálózati és vállalati üzletágakból származik majd.

 

[1] Forrás: CNBC – interjú a Huawei vezérigazgatójával, Kevin Hu-val. http://www.cnbc.com/2016/10/27/huaweis-ken-hu-says-5g-ai-will-drive-smartphone-development.html

 


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_2hu0e9j4m2pk79k1te7dcg45o5, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0