Autó
sulaki - 2016-12-06
A MikulásGyár, Európa egyik legjelentősebb jótékonysági megmozdulása
A néhány héttel ezelőtt a Toyota által vadonatúj, az egészen formabontó, futurisztikus dizájnt a környezetbarát hybrid meghajtással kombináló modellje, a C-HR márkanagyköveti szerepére felkért Király Viktor ma vehette át az autóját. A hazánkban és nemzetközi szinten is rendkívül népszerű és elismert énekes első útja az autóval a Mikulásgyárba vezetett.
A vadonatúj Toyota C-HR-t Magyarországon elsőként kipróbáló, majd néhány héttel ezelőtt a Toyota C-HR Fashion Night-on a modell márkanagyköveti szerepére felkért Király Viktor a mai napon vette át autóját, első útja pedig rögtön egy jótékonysági akció volt: a népszerű énekes részt vett az idén a Toyota által is támogatott MikulásGyár megnyitóján, ahová nem érkezett üres kézzel.
A MikulásGyár, Európa egyik legjelentősebb jótékonysági megmozdulása immáron tizenkét éve dolgozik a mélyszegénységben élő gyermekek, nagycsaládok megsegítésén, akik számára az ünnepek közeledtével különösen sokat jelentenek az akció során összegyűjtött jótékony felajánlások (tartós élelmiszerek, édességek, tisztító- és tisztálkodási szerek, jó minőségű ruhák, takarók, játékok, könyvek). Ezeket önkéntesek által fajtájuk szerint szelektálva, dobozolva juttatják el a Magyar Vöröskereszthez, amely a leginkább rászorulóknak ajándékozza azokat.
Viktor alaposan megpakolta új autóját a rászorulóknak szánt tartós élelmiszerekkel, de sok más ismert hazai közéleti szereplőhöz, művészhez, sportolóhoz hasonlóan ő is felajánlott egy személyes tárgyat, egy rengeteg fellépésére őt elkísérő kalapot az Őrangyalok Ligája által szervezett jótékonysági licit céljára, és készült jónéhány ajándék hanglemezzel is.
„Régóta fontosnak tartom a MikulásGyár által képviselt nemes célok támogatását, először talán 2009-ben jártam itt, amikor egy jótékonysági fellépéssel segítettem a karitatív megmozdulást. Azóta is természetes számomra, hogy adományokkal is segítek, hiszen mindenki összefogásával valóban csodákra lehetünk képesek.” – fogalmaz Király Viktor.
„Nagy öröm számunkra, hogy Viktor személyében ilyen jóérzésű, önzetlen márkanagykövetre leltünk. Az az érzésem, hogy az elkövetkező években még számos jó ügyet támogathatunk majd közösen, felhívva a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára.” – teszi hozzá Varga Zsombor, az idei MikulásGyárat logisztikai és anyagi támogatásban részesítő Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője.
A vadonatúj Toyota C-HR-t Magyarországon elsőként kipróbáló, majd néhány héttel ezelőtt a Toyota C-HR Fashion Night-on a modell márkanagyköveti szerepére felkért Király Viktor a mai napon vette át autóját, első útja pedig rögtön egy jótékonysági akció volt: a népszerű énekes részt vett az idén a Toyota által is támogatott MikulásGyár megnyitóján, ahová nem érkezett üres kézzel.
A MikulásGyár, Európa egyik legjelentősebb jótékonysági megmozdulása immáron tizenkét éve dolgozik a mélyszegénységben élő gyermekek, nagycsaládok megsegítésén, akik számára az ünnepek közeledtével különösen sokat jelentenek az akció során összegyűjtött jótékony felajánlások (tartós élelmiszerek, édességek, tisztító- és tisztálkodási szerek, jó minőségű ruhák, takarók, játékok, könyvek). Ezeket önkéntesek által fajtájuk szerint szelektálva, dobozolva juttatják el a Magyar Vöröskereszthez, amely a leginkább rászorulóknak ajándékozza azokat.
Viktor alaposan megpakolta új autóját a rászorulóknak szánt tartós élelmiszerekkel, de sok más ismert hazai közéleti szereplőhöz, művészhez, sportolóhoz hasonlóan ő is felajánlott egy személyes tárgyat, egy rengeteg fellépésére őt elkísérő kalapot az Őrangyalok Ligája által szervezett jótékonysági licit céljára, és készült jónéhány ajándék hanglemezzel is.
„Régóta fontosnak tartom a MikulásGyár által képviselt nemes célok támogatását, először talán 2009-ben jártam itt, amikor egy jótékonysági fellépéssel segítettem a karitatív megmozdulást. Azóta is természetes számomra, hogy adományokkal is segítek, hiszen mindenki összefogásával valóban csodákra lehetünk képesek.” – fogalmaz Király Viktor.
„Nagy öröm számunkra, hogy Viktor személyében ilyen jóérzésű, önzetlen márkanagykövetre leltünk. Az az érzésem, hogy az elkövetkező években még számos jó ügyet támogathatunk majd közösen, felhívva a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára.” – teszi hozzá Varga Zsombor, az idei MikulásGyárat logisztikai és anyagi támogatásban részesítő Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője.