Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-12-01
A Magyar Telekom Csoport hisz abban, hogy az infokommunikáció eszköz lehet a fenntarthatóságban
A vállalatcsoport először 2015-ben működött karbonsemlegesen, tette ezt a hazai nagyvállalatok közül elsőként, az európai vezető távközlési szolgáltatók közt szintén az elsők között.
Az eredményt a teljes Magyar Telekom Csoport (beleértve a hazai és külföldi leányvállalatokat is) érte el szén-dioxid-kibocsátásánakkiváltásával. A Csoport egyrészről energiahatékonysági beruházásokat hajtott végre, amely keretében például adatközpontokat korszerűsített és technológiai beruházásokat végzett, valamint tovább növelte hibrid és elektromos autóinak arányát a céges autóflottájába. Másrészről a magyarországi elektromosenergia-felhasználását 100 százalékban megújuló energiaforrásból biztosította, illetve semlegesítette a fosszilisenergia-felhasználásból származó kibocsátását zöld projekt, vízerőmű támogatásával.
A Magyar Telekom Csoport hisz abban, hogy az infokommunikáció eszköz lehet a fenntarthatóságban, ezért a vállalatcsoport - Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként - kötelezettséget és felelősséget vállal arra nézve, hogy működését, vállalatirányítását, tevékenységeit is a fenntarthatóság szellemében végezze. Ezért a Telekom – már több mint 10 éve – kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ezen belül a környezet- és a klímavédelem fontosságára is. Így a vállalat idén életbe léptetett 2020-ig tartó, negyedik fenntarthatósági stratégiájában a klímavédelem kiemelt fókusz kap két másik terület, a képzés, a tudatformálás, valamint a fenntarthatóság digitalizációval történő elősegítése mellett.
Az eredményt a teljes Magyar Telekom Csoport (beleértve a hazai és külföldi leányvállalatokat is) érte el szén-dioxid-kibocsátásánakkiváltásával. A Csoport egyrészről energiahatékonysági beruházásokat hajtott végre, amely keretében például adatközpontokat korszerűsített és technológiai beruházásokat végzett, valamint tovább növelte hibrid és elektromos autóinak arányát a céges autóflottájába. Másrészről a magyarországi elektromosenergia-felhasználását 100 százalékban megújuló energiaforrásból biztosította, illetve semlegesítette a fosszilisenergia-felhasználásból származó kibocsátását zöld projekt, vízerőmű támogatásával.
A Magyar Telekom Csoport hisz abban, hogy az infokommunikáció eszköz lehet a fenntarthatóságban, ezért a vállalatcsoport - Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként - kötelezettséget és felelősséget vállal arra nézve, hogy működését, vállalatirányítását, tevékenységeit is a fenntarthatóság szellemében végezze. Ezért a Telekom – már több mint 10 éve – kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ezen belül a környezet- és a klímavédelem fontosságára is. Így a vállalat idén életbe léptetett 2020-ig tartó, negyedik fenntarthatósági stratégiájában a klímavédelem kiemelt fókusz kap két másik terület, a képzés, a tudatformálás, valamint a fenntarthatóság digitalizációval történő elősegítése mellett.