Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-18
November 25-én a Ustream kinyitja emblematikus budapesti irodáját a cég iránt érdeklődők előtt
November 25-én a Ustream kinyitja emblematikus budapesti irodáját a cég iránt érdeklődők előtt. A napközbeni programok alatt nem csak a munkakörnyezetet és a cég termékeit, de a felhőalapú szolgáltatások fejlesztésének hátterét is megmutatják, este pedig egy közös kötetlen sörözést terveznek a szervezők.
A világ egyik legdinamikusabban fejlődő élő videó platformjaként számon tartott céget 2016 elején vásárolta meg az IBM. A mostani Open House egyik fontos célja, hogy bemutassa a cég szemléletét, működését, kultúráját, illetve hogy milyen új lehetőségeket hoz az IBM Cloud Video kötelékébe való csatlakozás.
A november 25-i Open House programjáéra itt lehet jelentkezni:
https://www.ustream.tv/our-company/career/open-day
Mivel foglalkozik a Ustream?
A Ustream világvezető a nagyvállalatok és médiumok számára biztosított felhőalapú end-to-end videó szolgáltatásban. A belső kommunikációra, a fogyasztói kommunikációra és a globális élmény alapú közvetítésekre létrehozott megoldásokon keresztül a cég havi 80 millió nézőt ér el.
Az IBM Cloud Video Unit részeként a meglévő megoldások továbbfejlesztése mellett a cég arra keresi a választ, hogyan lehet a nagyvállalatok és a média növekvő igényeire új megoldásokat találni.
A világ egyik legdinamikusabban fejlődő élő videó platformjaként számon tartott céget 2016 elején vásárolta meg az IBM. A mostani Open House egyik fontos célja, hogy bemutassa a cég szemléletét, működését, kultúráját, illetve hogy milyen új lehetőségeket hoz az IBM Cloud Video kötelékébe való csatlakozás.
A november 25-i Open House programjáéra itt lehet jelentkezni:
https://www.ustream.tv/our-company/career/open-day
Mivel foglalkozik a Ustream?
A Ustream világvezető a nagyvállalatok és médiumok számára biztosított felhőalapú end-to-end videó szolgáltatásban. A belső kommunikációra, a fogyasztói kommunikációra és a globális élmény alapú közvetítésekre létrehozott megoldásokon keresztül a cég havi 80 millió nézőt ér el.
Az IBM Cloud Video Unit részeként a meglévő megoldások továbbfejlesztése mellett a cég arra keresi a választ, hogyan lehet a nagyvállalatok és a média növekvő igényeire új megoldásokat találni.