Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-16
- Több mint 12 ezer résztvevőt várnak a Münchenben november 16-án és 17-én megrendezett Fujitsu Fórumra
„Emberközpontú innováció – a digitális átalakulás ösztönzése.” Ez Európa legnagyobb egy szállító által szervezett technológiai rendezvénye, a Fujitsu Fórum idei központi témája. A 2016. november 16-én és 17-én, Münchenben megrendezett Fujitsu Fórumra több mint 12 ezer résztvevőt várnak a világ minden tájáról. A gazdag program bemutatja, hogyan segíti a Fujitsu partnerként ügyfeleit a digitális jövő megteremtésében, hogyan gyorsítja innovációival az emberközpontú digitalizálást és biztosít értékes üzleti eredményeket a kiskereskedelemtől kezdve a pénzügyön és a logisztikán át az egészségügyig, minden iparágban.
A digitális átalakulás mindenütt mélyreható változásokat eredményez. A Fujitsu Fórum bemutatja, hogyan fektet be és jelenik meg újabb és újabb innovációkkal a Fujitsu a kiemelt digitális területeken, pl. a felhő, a dolgok internetje, a mesterséges intelligencia és a kiberbiztonság terén, ezzel is segítve ügyfeleit a digitális átalakulás kihívásai és lehetőségei közötti eligazodásban.
„A digitális forradalom megváltoztatja világunkat. A felhőre, a big datára, a mobilszolgáltatásokra és a dolgok internetjére épülő, új digitális technológiák és szolgáltatások felforgatják a piaci erőviszonyokat, és teljesen új ügyféligényeket teremtenek. Erre reagálva a Fujitsu ügyfeleivel közösen rendezi be az új digitális világot. A Fujitsu Fórumon bemutatjuk, hogyan segíti ez a kreatív közös munka a Fujitsu ügyfeleit abban, hogy versenyelőny szerzésére használják fel az átalakuló piac erőit. Miközben a digitalizáció az üzleti működés minden területén gyors és gyökeres változásokat eredményez, a Fujitsu együttműködő szemlélete lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját határaikon túllépve, a maximumot hozzák ki lehetőségeikből” – nyilatkozta Duncan Tait, a Fujitsu EMEIA- és amerikai régióért felelős alelnöke.
Az ügyfeleknél zajló digitális átalakulás támogatására fordított stratégiai figyelem jegyében a Fujitsu a következő bejelentésekre készül a Fujitsu Fórumon:
A digitális átalakulás mindenütt mélyreható változásokat eredményez. A Fujitsu Fórum bemutatja, hogyan fektet be és jelenik meg újabb és újabb innovációkkal a Fujitsu a kiemelt digitális területeken, pl. a felhő, a dolgok internetje, a mesterséges intelligencia és a kiberbiztonság terén, ezzel is segítve ügyfeleit a digitális átalakulás kihívásai és lehetőségei közötti eligazodásban.
„A digitális forradalom megváltoztatja világunkat. A felhőre, a big datára, a mobilszolgáltatásokra és a dolgok internetjére épülő, új digitális technológiák és szolgáltatások felforgatják a piaci erőviszonyokat, és teljesen új ügyféligényeket teremtenek. Erre reagálva a Fujitsu ügyfeleivel közösen rendezi be az új digitális világot. A Fujitsu Fórumon bemutatjuk, hogyan segíti ez a kreatív közös munka a Fujitsu ügyfeleit abban, hogy versenyelőny szerzésére használják fel az átalakuló piac erőit. Miközben a digitalizáció az üzleti működés minden területén gyors és gyökeres változásokat eredményez, a Fujitsu együttműködő szemlélete lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját határaikon túllépve, a maximumot hozzák ki lehetőségeikből” – nyilatkozta Duncan Tait, a Fujitsu EMEIA- és amerikai régióért felelős alelnöke.
Az ügyfeleknél zajló digitális átalakulás támogatására fordított stratégiai figyelem jegyében a Fujitsu a következő bejelentésekre készül a Fujitsu Fórumon:
- A Fujitsu új felmérése szerint a digitális átalakulás az új norma: A cégvezetők több mint fele (52%) úgy gondolja, hogy a digitális forradalom nyomán szervezete 2021-re nem fog a jelenlegi formájában létezni – állapította meg a Fujitsu megbízásából végzett globális felmérés. Szinte minden válaszadó (98%) úgy nyilatkozott, hogy szervezetére már hatást gyakorol, és továbbra is hatást fog gyakorolni a digitális forradalom, és 92% már azt is felismerte, hogy cégének fejlődnie kell ahhoz, hogy sikeresen működhessen a digitális világban. 75% úgy véli, hogy iparága alapjaiban fog megváltozni öt éven belül.
- Továbbra is lendületesen halad a Fujitsu felhőtámogató és digitális átalakulási stratégiájában központi szerepet játszó Fujitsu Cloud Service K5 kiterjesztése: A Fujitsu folytatja állami és magánszektorbeli felhasználásra szánt K5 PaaS felhőszolgáltatásai bevezetését, amelyekkel még több régióban és adatkezelési helyszínen teszi lehetővé ügyfelei számára a kényes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírások teljesítését az új „Fast IT” és felhőtechnológiák bevezetésekor.
- Új Cloud IoT Platform: A Fujitsu Cloud Service K5-re épülő Fujitsu Cloud IoT Platform egyszerűsíti és gyorsítja a dolgok internetjére épülő, hibatűrő nagyvállalati megoldások tervezését, nyújtását és felügyeletét. Kiiktatja a hagyományos IoT-megoldások komplexitását, továbbá egyszerűen elérhetővé és integrálhatóvá teszi a több forrásból származó üzletiintelligencia-adatokat a különböző üzleti területek és főbb üzleti folyamatok számára.
- Új kiberbiztonsági üzletág létrehozása az EMEIA-régióban: Az Európa, a Közel-Kelet és Afrika országait, valamint Indiát átfogó EMEIA-régió új kiberbiztonsági üzletága új, globálisan integrált biztonsági kínálattal segít a vállalatoknak védekezni az internetes támadásokkal szemben. A Fujitsu folyamatos rendszerfigyeléssel védi az ügyfelek eszközeit, fenntartja az üzletmenet folytonosságát, és javítja a vállalatok védekezőképességét az online fenyegetések és támadások valamennyi típusa ellen.
- A Fujitsu a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet a mesterséges intelligenciára (AI) épülő megoldások fejlesztésére: A Fujitsu sikeresen tesztelte egészségügyi döntéshozatalt támogató új megoldását a madridi San Carlos Klinikai Kórházban. A fejlett adatanalitika egészségügyi felhasználása terén végzett mélyreható kutatások eredményeire épülő megoldás kialakításakor a Fujitsu Laboratories fejlett anonimizáló és a Fujitsu adatanalitikai technológiáit a spanyol egészségügy speciális követelményeihez igazították. Ezek a technológiák képezik a Fujitsu-felhőből vagy helyben, privát fürt vagy felhő részeként is igénybe vehető, új egészségügyi alkalmazásprogramozási interfész (API) alapját.