Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-14
Az újonnan rendelt alacsony padlós könnyű vasúti járműveknek áttervezték a középső részét, javítva az utasáramlás feltételeit
A Siemens 45 új S70 könnyű vasúti jármű (LRV) szállítására kapott megrendelést a San Diego Metropolitan Transit System (MTS) tömegközlekedési vállalattól. Az új közlekedési eszközöknek köszönhetően javítható a szolgáltatás színvonala a meglevő vonalakon, és elegendő jármű áll rendelkezésre az UC San Diego Blue Line jelenleg építés alatt álló, 11 mérföld hosszúságú bővítésének üzemeltetéséhez. Ezzel a megrendeléssel összesen 244-re nő az
"A Siemensszel létesített kapcsolatunk igazi partneri viszony" - jelentette ki Paul Jablonski, az MTS vezérigazgatója. "Folyamatosan együtt dolgozunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb járművet alakítsuk ki közlekedési rendszerünk, és ami még fontosabb, az utasaink számára."
"A jelen megrendelés az
Az újonnan rendelt alacsony padlós könnyű vasúti járműveknek áttervezték a középső részét, javítva az utasáramlás feltételeit, ideértve a könnyebb kerekesszékes megközelíthetőséget és a kerékpár tárolót. Az MTS a 45 darab új járműből 36-ot a Mid-Coast Trolley vonal bővített szakaszán fog üzemeltetni; ez az újonnan létesített vonal segít majd kielégíteni az egyetemi város (UC) közösségének jelenlegi és jövőbeni közlekedési igényeit. A további kilenc közlekedési eszközzel pedig sűrítik az UC San Diego kék és narancs vonalain közlekedő járatokat.
A Siemens 1981 óta szállít könnyű vasúti járműveket az MTS számára. Az MTS a közelmúltban 71 Siemens U-2 járművet adott el vagy vont ki a forgalomból; ezek voltak az ország első korszerű könnyű vasúti rendszerében használt eredeti közlekedési eszközök. Az idők során az országhatárt San Diego belvárosával összekötő kezdeti, 15 mérföld hosszú szakasz 53 mérföldet meghaladó, kétvágányú vasúti hálózattá nőtt, amely San Diego teljes urbanizált területét kiszolgálja.
MTS
számára szállított járművek száma, így az
MTS
a Siemens legjelentősebb USA-beli ügyfele a könnyű vasúti járművek területén. Az S70 egységeket Kaliforniában, a Siemens Sacramento-ban létesített vasúti termelési központjában fogják legyártani. Az első járművek várhatóan 2018 végén érkeznek meg a felhasználás helyére.
"A Siemensszel létesített kapcsolatunk igazi partneri viszony" - jelentette ki Paul Jablonski, az MTS vezérigazgatója. "Folyamatosan együtt dolgozunk annak érdekében, hogy a lehető legjobb járművet alakítsuk ki közlekedési rendszerünk, és ami még fontosabb, az utasaink számára."
"A jelen megrendelés az
MTS
-sel ápolt 35 éves, sikeres kapcsolatunk újabb mérföldkövét jelzi. Ezeknek a Kaliforniában gyártott járműveknek köszönhetően az MTS továbbra is a megszokott, kiváló színvonalú szolgáltatást tudja nyújtani utasai számára, akiknek így elég férőhely áll rendelkezésére a társaság bővülő vasúti rendszerén" - mondta Jochen Eickholt, a Siemens Mobility divízió igazgatója.
Az újonnan rendelt alacsony padlós könnyű vasúti járműveknek áttervezték a középső részét, javítva az utasáramlás feltételeit, ideértve a könnyebb kerekesszékes megközelíthetőséget és a kerékpár tárolót. Az MTS a 45 darab új járműből 36-ot a Mid-Coast Trolley vonal bővített szakaszán fog üzemeltetni; ez az újonnan létesített vonal segít majd kielégíteni az egyetemi város (UC) közösségének jelenlegi és jövőbeni közlekedési igényeit. A további kilenc közlekedési eszközzel pedig sűrítik az UC San Diego kék és narancs vonalain közlekedő járatokat.
A Siemens 1981 óta szállít könnyű vasúti járműveket az MTS számára. Az MTS a közelmúltban 71 Siemens U-2 járművet adott el vagy vont ki a forgalomból; ezek voltak az ország első korszerű könnyű vasúti rendszerében használt eredeti közlekedési eszközök. Az idők során az országhatárt San Diego belvárosával összekötő kezdeti, 15 mérföld hosszú szakasz 53 mérföldet meghaladó, kétvágányú vasúti hálózattá nőtt, amely San Diego teljes urbanizált területét kiszolgálja.