Autó
Sulaki - 2016-11-08
A világ 7 nagy régiójában kapható modellekhez a hazai székhelyű cég fejlesztette a navigációt
A vezető navigációs és infotainment rendszereket gyártó NNG sikeres projektet tudhat maga mögött a világ egyik legnagyobbautógyártójával, a Ford Motor Company-vel.
Az együttműködés végeredménye egy kiváló minőségű és megbízható, teljesen a Ford igényeire szabott navigációs rendszer. Az elkészült megoldást hét régió, több mint ötven országában alkalmazza majd a Ford. Ez jól tükrözi az NNG globális autóipari szakértelmét; hiszen Közép Amerikától Indián, Sri Lankán, a Karib-szigeteken, Izraelen, Afrikán és a Közel-Keleten át, egészen Délkelet Ázsiáig a Budapesten fejlesztett navigációt használják majd az autót megvásárlók.
Az egyes piacok számára egyedi, lokális igényeknek megfelelő funkciók is készültek, ilyen például a Mekka-kereső az arab régióban, vagy a teljes off-road támogatás Afrikában. A
A navigációs rendszer a járművek infotainment rendszerébe is beépül, beleértve a diagnosztikai kijelzőt és a fedélzeti számítógép főképernyőjét. A rendszer figyeli az üzemanyagszintet is, jelzi a legközelebbi benzinkutakat, ha – az útvonalat monitorozva – szükségesnek értékeli a tankolást. Az NNG öt évig terjedő globális térképfrissítést is biztosít a termékre.
“Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltra visszatekintő, globális piacon tevékenykedő márkát tudhatunk a partnereink között. A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk a Ford mérnökeivel, hogy vásárlóik részére biztosítsuk minden régióban a kiemelkedő felhasználói élményt. Ebben a munkában nagy hasznát vettük a nemzetközi piacon szerzett tapasztalatunknak, bízunk benne, hogy hasonló projektekben támogathatjuk partnereinket a jövőben is” – monda el Shrimpton.
Az első, NNG navigációval felszerelt Ford Explorer, Expedition és Mustang modelleket 2016 őszén mutatják majd be a közel-keleti régióban.
Az együttműködés végeredménye egy kiváló minőségű és megbízható, teljesen a Ford igényeire szabott navigációs rendszer. Az elkészült megoldást hét régió, több mint ötven országában alkalmazza majd a Ford. Ez jól tükrözi az NNG globális autóipari szakértelmét; hiszen Közép Amerikától Indián, Sri Lankán, a Karib-szigeteken, Izraelen, Afrikán és a Közel-Keleten át, egészen Délkelet Ázsiáig a Budapesten fejlesztett navigációt használják majd az autót megvásárlók.
Az egyes piacok számára egyedi, lokális igényeknek megfelelő funkciók is készültek, ilyen például a Mekka-kereső az arab régióban, vagy a teljes off-road támogatás Afrikában. A
szoftver
emellett tökéletesen kezeli a helyi nyelveket, nyelvjárásokat szóban és írásban egyaránt.
A navigációs rendszer a járművek infotainment rendszerébe is beépül, beleértve a diagnosztikai kijelzőt és a fedélzeti számítógép főképernyőjét. A rendszer figyeli az üzemanyagszintet is, jelzi a legközelebbi benzinkutakat, ha – az útvonalat monitorozva – szükségesnek értékeli a tankolást. Az NNG öt évig terjedő globális térképfrissítést is biztosít a termékre.
“Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltra visszatekintő, globális piacon tevékenykedő márkát tudhatunk a partnereink között. A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk a Ford mérnökeivel, hogy vásárlóik részére biztosítsuk minden régióban a kiemelkedő felhasználói élményt. Ebben a munkában nagy hasznát vettük a nemzetközi piacon szerzett tapasztalatunknak, bízunk benne, hogy hasonló projektekben támogathatjuk partnereinket a jövőben is” – monda el Shrimpton.
Az első, NNG navigációval felszerelt Ford Explorer, Expedition és Mustang modelleket 2016 őszén mutatják majd be a közel-keleti régióban.