Szerver/Üzlet
sulaki - 2016-10-31
Idén ügynökségi szakember került a Marketing&Média toplistájának élére
A Marketing&Média által minden évben összeállított, a digitális piac legmeghatározóbb 25 személyét tartalmazó toplista élén idén Kovács Zoltán, a Dentsu Aegis Network ügyvezető igazgatója végzett. Üzleti sikereiknek köszönhetően idén több topvezető került fel a listára, a digitális tartalom szerepének további erősödését pedig az online főszerkesztők, véleményvezérek számának emelkedése mutatja. A zsűri döntése alapján idén második Fehér Gyula a Ustreamtől, míg harmadik helyre a Prezi alapító triója került. A TOP10-ben egyedüli nőként D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel.
Az idén 20 éves Marketing&Média kommunikációs szaklap hetedik alkalommal állította össze a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek rangsorát. A 16 fős zsűri által többkörös eljárással összeállított ranglista kapcsán Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta: a technológiai fejlődésnek köszönhetően a digitális világ folyamatosan alakul, ennek megfelelően idén is sok változás történt a rangsoron a tavalyihoz képest. A főszerkesztő kiemelte, hogy a technológia mellett a tartalomnak is óriási a szerepe ezen a területen, amit jól mutat, hogy idén növekedett az online lapok véleményvezéreinek és főszerkesztőinek a száma a toplistán.
Az idei lista első helyén Kovács Zoltán, a Dentsu Aegis Network ügyvezető igazgatója szerepel. A pozíciójából történő távozását a napokban bejelentő topvezető cégcsoportjának kiemelkedő, 10 milliárdos bevétele is hozzájárult az első hely megszerzéséhez. 2016-ban Fehér Gyula, a Ustream egyik alapítója került a dobogó második fokára, akinek cégét piaci becslések szerint az IBM 130 millió dollárért vásárolta meg. A Prezi alapítói, Árvai Péter, Somlai-Fischer Ádám és Halácsy Péter idén a harmadik helyet szerezték meg. Negyedik helyen a Szállás.hu ügyvezető igazgatója, Szigetvári József szerepel, aki tavaly még a 25. volt, így ő javított legtöbbet a helyezésén, nem kis részben annak köszönhetően, hogy vállalata duplájára növelte a forgalmát külföldön.
A piac kétharmadát uraló, legnagyobb magyar álláskereső oldal, a Profession.hu ügyvezető igazgatója, Martis István először szerepel a listán, és rögtön az ötödik helyet szerezte meg. A hatodik helyezett az Index főszerkesztője, Dudás Gergely, míg a hetedik helyen Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője végzett. A digitális szakemberek-tophirdetők kategória a nyolcadik helyen képviselteti magát, méghozzá Barnóth Zoltánnal, aki a GroupM digitális vezetője és az IAB Hungary új elnöke. Palocsay-Zubor Géza, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója szerezte meg a kilencedik helyet. Cége irányítja a Jófogás.hu-t, mely fontos szereplője a hazai apróhirdetési oldalak piacának. A tizedik helyen D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel, a hölgyek közül ő végzett idén a listán a legelőkelőbb helyen.
A digitális piacon a technológia mellett a tartalom szerepe sem kerülhető meg, ezt mutatja a főszerkesztők számának növekedése a tavalyi összeállításhoz képest. Az idei listán ebben a kategóriában Szabó Zoltán (Index2), Bodoky Tamás (Átlátszó.hu), valamint Rácz Brigitta (Femina.hu) szerepelnek még a korábban említettek mellett. 2016-ban a topvezetők is erősítették pozíciójukat a digitális piacon, a tavalyi 4 helyett 7 szereplő képviseli a kategóriát a listán. Az új médiaplatformok befolyásának erősödését jelzi a YouTube hazai menedzserének, Bíró Pálnak a 13. helyezése.
A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média 2016. október 28-án megjelent számában olvasható.
Az összesített lista megtekinthető a Marketing&Média Facebook oldalán:
http://www.facebook.com/mmonline.marketingmedia
Az idén 20 éves Marketing&Média kommunikációs szaklap hetedik alkalommal állította össze a hazai digitális piac legmeghatározóbb szereplőinek rangsorát. A 16 fős zsűri által többkörös eljárással összeállított ranglista kapcsán Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta: a technológiai fejlődésnek köszönhetően a digitális világ folyamatosan alakul, ennek megfelelően idén is sok változás történt a rangsoron a tavalyihoz képest. A főszerkesztő kiemelte, hogy a technológia mellett a tartalomnak is óriási a szerepe ezen a területen, amit jól mutat, hogy idén növekedett az online lapok véleményvezéreinek és főszerkesztőinek a száma a toplistán.
Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon (Első tíz helyezett) |
||
Helyezés |
Név |
Cég / Médium |
1. |
Kovács Zoltán |
Dentsu Aegis Network |
2. |
Fehér Gyula |
Ustream |
3. |
Árvai Péter, Halácsy Péter, Somlai-Fischer Ádám |
Prezi.com |
4. |
Szigetvári József |
Szállás.hu |
5. |
Martis István |
Profession.hu |
6. |
Dudás Gergely |
Index |
7. |
Uj Péter |
444.hu |
8. |
Barnóth Zoltán |
GroupM, IAB |
9. |
Palocsay-Zubor Géza |
Schibsted |
10. |
D. Tóth Kriszta |
wmn.hu |
Forrás: Marketing&Média |
A piac kétharmadát uraló, legnagyobb magyar álláskereső oldal, a Profession.hu ügyvezető igazgatója, Martis István először szerepel a listán, és rögtön az ötödik helyet szerezte meg. A hatodik helyezett az Index főszerkesztője, Dudás Gergely, míg a hetedik helyen Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője végzett. A digitális szakemberek-tophirdetők kategória a nyolcadik helyen képviselteti magát, méghozzá Barnóth Zoltánnal, aki a GroupM digitális vezetője és az IAB Hungary új elnöke. Palocsay-Zubor Géza, a Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója szerezte meg a kilencedik helyet. Cége irányítja a Jófogás.hu-t, mely fontos szereplője a hazai apróhirdetési oldalak piacának. A tizedik helyen D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel, a hölgyek közül ő végzett idén a listán a legelőkelőbb helyen.
A digitális piacon a technológia mellett a tartalom szerepe sem kerülhető meg, ezt mutatja a főszerkesztők számának növekedése a tavalyi összeállításhoz képest. Az idei listán ebben a kategóriában Szabó Zoltán (Index2), Bodoky Tamás (Átlátszó.hu), valamint Rácz Brigitta (Femina.hu) szerepelnek még a korábban említettek mellett. 2016-ban a topvezetők is erősítették pozíciójukat a digitális piacon, a tavalyi 4 helyett 7 szereplő képviseli a kategóriát a listán. Az új médiaplatformok befolyásának erősödését jelzi a YouTube hazai menedzserének, Bíró Pálnak a 13. helyezése.
A „Top 25 – A legmeghatározóbb emberek a hazai digitális piacon” teljes lista és ágazati elemzés a Marketing&Média 2016. október 28-án megjelent számában olvasható.
Az összesített lista megtekinthető a Marketing&Média Facebook oldalán:
http://www.facebook.com/mmonline.marketingmedia