Autó
Sulaki - 2016-10-30
A Nissan Sales Central & Eastern Europe új ügyvezető igazgatója Pierre Gerfaux
A Nissan Europe bejelentette Pierre Gerfaux kinevezését, mint a Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) régiós központjáért felelős ügyvezetői igaztgatója.
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. Új pozíciójában Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Csehország működését fogja felügyelni. Székhelye Budapesten lesz és munkáját James Wrightnak, a Nissan Europe East alelnökének iránymutatásával fogja végezni.
Mr. Gerfaux Antoine Barthes feladatkörét veszi át, aki a Nissan Thailand elnökének lett kinevezve. Ebben a pozícióban a Nissan teljes működéséért felel majd Thaiföldön. Yutaka Sanadónak, az Asia & Oceania, Nissan Motor Co. vállalat vezető alelnökének tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.
A változások 2016 november 1-jén lépnek életbe.
Pierre Gerfaux-ról
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. 2005-ben csatlakozott a Nissan Europe-hoz, azon belül is a kishaszongépjárművek üzleti egységéhez. Az azt követő pozíciója a stratégiáért és tervezésért felelős menedzser volt 2008 és 2010 között, utána pedig értékesítési és disztribúciós vezérigazgató 2010 és 2012 között. A jelenlegi pozíciója előtt Pierre a globális Datsun üzletág megbízott vezetője volt Yokohamában (Japán).
Antoine Barthes-ről
A Nissanhoz való 2002-es csatlakozása óta több értékesítési és marketing vezetői pozíciót töltött be Európában és a Közel-Keleten. Ügyvezető volt Közép-Kelet Európában budapesti székhellyel 2005 és 2006 között, az Infiniti Middle East elnöke dubai-i székhellyel 2009 és 2011 között, az összes Nissan modell marketingjéért felelős vezetője volt rolle-i székhellyel 2013 és 2015 között.
A NISSAN EURÓPAI TEVÉKENYSÉGÉRŐL
A tengerentúli gyártóvállalatok közül a Nissan rendelkezik az egyik legátfogóbb európai jelenléttel. A helyi tervező, kutató-fejlesztő, gyártási, logisztikai, valamint értékesítő és marketing szervezeteiben több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztat. A tavalyi évben a Nissan egyesült-királysági, spanyolországi és oroszországi gyárai több mint 635 000 járművet állítottak elő, köztük díjnyertes crossovereket, haszongépjárműveket, valamint a Nissan LEAF-et, a világ legnépszerűbb elektromos autóját. A zéró emissziós közlekedést és a halálos kimenetelű közúti balesetek számának nullára csökkentését célul kitűző Nissan a közelmúltban bemutatta „Intelligens Mobilitás” jövőképét. Ez a „360 fokos látószögű”, átfogó koncepció határozza meg a Nissan termék- és technológiafejlesztéseinek irányát, és ezen alapulnak majd azok a meghatározó jelentőségű vállalati döntések is, melyek az autókban alkalmazott hajtásrendszereket, az autók használatát, valamint a jövő társadalmába való integrációját érintik. A Nissan jó úton jár afelé, hogy a legértékesebb ázsiai márkanév legyen Európában. http://www.newsroom.nissan-europe.com
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. Új pozíciójában Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Csehország működését fogja felügyelni. Székhelye Budapesten lesz és munkáját James Wrightnak, a Nissan Europe East alelnökének iránymutatásával fogja végezni.
Mr. Gerfaux Antoine Barthes feladatkörét veszi át, aki a Nissan Thailand elnökének lett kinevezve. Ebben a pozícióban a Nissan teljes működéséért felel majd Thaiföldön. Yutaka Sanadónak, az Asia & Oceania, Nissan Motor Co. vállalat vezető alelnökének tartozik majd beszámolási kötelezettséggel.
A változások 2016 november 1-jén lépnek életbe.
Pierre Gerfaux-ról
Mr. Gerfaux jelenleg azon európai országok értékesítéséért felelős vezető, ahol a Nissan disztribúciós hálózaton keresztül értékesít. 2005-ben csatlakozott a Nissan Europe-hoz, azon belül is a kishaszongépjárművek üzleti egységéhez. Az azt követő pozíciója a stratégiáért és tervezésért felelős menedzser volt 2008 és 2010 között, utána pedig értékesítési és disztribúciós vezérigazgató 2010 és 2012 között. A jelenlegi pozíciója előtt Pierre a globális Datsun üzletág megbízott vezetője volt Yokohamában (Japán).
Antoine Barthes-ről
A Nissanhoz való 2002-es csatlakozása óta több értékesítési és marketing vezetői pozíciót töltött be Európában és a Közel-Keleten. Ügyvezető volt Közép-Kelet Európában budapesti székhellyel 2005 és 2006 között, az Infiniti Middle East elnöke dubai-i székhellyel 2009 és 2011 között, az összes Nissan modell marketingjéért felelős vezetője volt rolle-i székhellyel 2013 és 2015 között.
A NISSAN EURÓPAI TEVÉKENYSÉGÉRŐL
A tengerentúli gyártóvállalatok közül a Nissan rendelkezik az egyik legátfogóbb európai jelenléttel. A helyi tervező, kutató-fejlesztő, gyártási, logisztikai, valamint értékesítő és marketing szervezeteiben több mint 17 000 alkalmazottat foglalkoztat. A tavalyi évben a Nissan egyesült-királysági, spanyolországi és oroszországi gyárai több mint 635 000 járművet állítottak elő, köztük díjnyertes crossovereket, haszongépjárműveket, valamint a Nissan LEAF-et, a világ legnépszerűbb elektromos autóját. A zéró emissziós közlekedést és a halálos kimenetelű közúti balesetek számának nullára csökkentését célul kitűző Nissan a közelmúltban bemutatta „Intelligens Mobilitás” jövőképét. Ez a „360 fokos látószögű”, átfogó koncepció határozza meg a Nissan termék- és technológiafejlesztéseinek irányát, és ezen alapulnak majd azok a meghatározó jelentőségű vállalati döntések is, melyek az autókban alkalmazott hajtásrendszereket, az autók használatát, valamint a jövő társadalmába való integrációját érintik. A Nissan jó úton jár afelé, hogy a legértékesebb ázsiai márkanév legyen Európában. http://www.newsroom.nissan-europe.com