Mobil
Sulaki - 2016-10-24
Az okostelefon tulajdonosok több mint harmada használta már az eszközét mobilvásárlásra
Az okostelefon tulajdonosok több mint harmada használta már az eszközét mobilvásárlásra, de a hagyományos online fizetési megoldásokat nehézkesnek tartják a folyamatban. Erre ad választ a Bookline együttműködése a Simple alkalmazással, amelyben mostantól pár érintéssel lehet majd könyvet is vásárolni.
Jelentősen többen használnak okostelefont internetezésre, mint asztali gépet, de az online fizetést sok esetben túl körülményesnek találják a magyarok ahhoz, hogy a telefonon keresztül intézzék azt. A személyes és bankkártya adataikat ráadásul nem is szívesen írják be nyilvános helyen. A Simple alkalmazásban október elejétől külön funkcióként jelenik meg a könyvvásárlás, így az első regisztrációt követően pár érintéssel rendelhetnek könyvet a felhasználók.
Az együttműködés nem csak a fizetésre koncentrál: a cél, hogy a telefonon az igény felmerülésétől a tényleges megrendelésig mindent kényelmesen és egyszerűen végrehajthasson a felhasználó. A már több mint 200 ezer ügyféllel rendelkező magyar alkalmazásban megjelenő Bookline funkció megtervezésekor a mobilfelületre való optimalizálás mellett arra is figyeltek, hogy a lehető legkevesebb adatforgalmat igényelje a böngészés és a vásárlás. A biztonságért a Simple-t fejlesztő OTP Mobil felel.
Az alkalmazás és a webshop demográfiai értelemben is kiegészítik egymást: a Bookline látogatóinak jelentős többsége nő (70%) és leginkább középfokú végzettséggel rendelkezik (46%), míg a Simple ügyfelek nagyobb része férfi (74%) és többségük felsőfokú végzettségű (55%).
Jelentősen többen használnak okostelefont internetezésre, mint asztali gépet, de az online fizetést sok esetben túl körülményesnek találják a magyarok ahhoz, hogy a telefonon keresztül intézzék azt. A személyes és bankkártya adataikat ráadásul nem is szívesen írják be nyilvános helyen. A Simple alkalmazásban október elejétől külön funkcióként jelenik meg a könyvvásárlás, így az első regisztrációt követően pár érintéssel rendelhetnek könyvet a felhasználók.
Az együttműködés nem csak a fizetésre koncentrál: a cél, hogy a telefonon az igény felmerülésétől a tényleges megrendelésig mindent kényelmesen és egyszerűen végrehajthasson a felhasználó. A már több mint 200 ezer ügyféllel rendelkező magyar alkalmazásban megjelenő Bookline funkció megtervezésekor a mobilfelületre való optimalizálás mellett arra is figyeltek, hogy a lehető legkevesebb adatforgalmat igényelje a böngészés és a vásárlás. A biztonságért a Simple-t fejlesztő OTP Mobil felel.
Az alkalmazás és a webshop demográfiai értelemben is kiegészítik egymást: a Bookline látogatóinak jelentős többsége nő (70%) és leginkább középfokú végzettséggel rendelkezik (46%), míg a Simple ügyfelek nagyobb része férfi (74%) és többségük felsőfokú végzettségű (55%).