Autó
Sulaki - 2016-10-24
A tokiói fesztivál 10. évfordulójáról az esemény logójában is megemlékeznek 10 csillag formájában
A Toyota Múzeum is részt vesz a 2016-os Klasszikus Autók Fesztiválján melyet a tokiói Meiji Jingu Gaien Parkban rendeznek meg 2016. november 26-án. A fesztivál célja, hogy népszerűsítse és támogassa az autós kultúrát, és segítse az autórajongók egymásra találását.
A tokiói fesztivál 10. évfordulójáról az esemény logójában is megemlékeznek 10 csillag formájában, a nézőket pedig számos szórakoztató eseménnyel várják. Az első 100 olyan látogató, aki sálat és napszemüveget* visel, kétszemélyes belépőjegyet kap a Toyota Automobile Múzeumba, valamint a klasszikus autók felvonulását is fenntartott helyről, közvetlen testközelből tekinthetik meg. A fesztivál legtöbb eseményére a Meiji Memorial Picture Gallery előtt kerül sor. A program szerint menet közben is megtekinthető lesz a Toyota Automobile Museum klasszikus autógyűjteményének számos darabja. Röviddel a megnyitó után kb. 100 darab magántulajdonban lévő klasszikus autó vonul fel a városban. Ebben az évben a Honda Collection Hall-lal együttműködésben a rendkívül sikeres Honda N360 egy példánya is látható lesz, ami messze felülmúlta a kor miniautónak teljesítményét.
Az idei kiállítás mottója: „Az 50-es, 60-as évek kiemelkedő autói, amiket látni, hallani és érezni is lehet!” A látogatók ugyanis menet közben is hallhatják ezeknek a híres autóknak a hangját, többek között olyan modellekét, mint a Cadillac Eldorado Biarritz (1959, USA), ami hatalmas fecskefarok divatot teremtett szerte a világon; a Morris Mini-Minor (1959, UK), ami forradalmian alakította át a tömegeautókról addig kialakult világképet; Datsun Fairlady Model SP310 (1963, Japán), ami az első japán Garnd Prix győztese volt 1963-ban; vagy annak a Toyota 2000GT „Speed Trial”-nak (1966, Japán) a replikája is látható és hallható, ami három sebességi világrekord mellett 13 nemzetközi rekordot is felállított.
*Az 1950 évek stílusában, ami az idei fesztivál témája is
A Klasszikus autók felvonulásának felvezető modellje
Kiállított autók (bemutatják „Az 50-es, 60-as évek kiemelkedő autói, amiket látni, hallani és érezni is lehet!” tematikát)
A tokiói fesztivál 10. évfordulójáról az esemény logójában is megemlékeznek 10 csillag formájában, a nézőket pedig számos szórakoztató eseménnyel várják. Az első 100 olyan látogató, aki sálat és napszemüveget* visel, kétszemélyes belépőjegyet kap a Toyota Automobile Múzeumba, valamint a klasszikus autók felvonulását is fenntartott helyről, közvetlen testközelből tekinthetik meg. A fesztivál legtöbb eseményére a Meiji Memorial Picture Gallery előtt kerül sor. A program szerint menet közben is megtekinthető lesz a Toyota Automobile Museum klasszikus autógyűjteményének számos darabja. Röviddel a megnyitó után kb. 100 darab magántulajdonban lévő klasszikus autó vonul fel a városban. Ebben az évben a Honda Collection Hall-lal együttműködésben a rendkívül sikeres Honda N360 egy példánya is látható lesz, ami messze felülmúlta a kor miniautónak teljesítményét.
Az idei kiállítás mottója: „Az 50-es, 60-as évek kiemelkedő autói, amiket látni, hallani és érezni is lehet!” A látogatók ugyanis menet közben is hallhatják ezeknek a híres autóknak a hangját, többek között olyan modellekét, mint a Cadillac Eldorado Biarritz (1959, USA), ami hatalmas fecskefarok divatot teremtett szerte a világon; a Morris Mini-Minor (1959, UK), ami forradalmian alakította át a tömegeautókról addig kialakult világképet; Datsun Fairlady Model SP310 (1963, Japán), ami az első japán Garnd Prix győztese volt 1963-ban; vagy annak a Toyota 2000GT „Speed Trial”-nak (1966, Japán) a replikája is látható és hallható, ami három sebességi világrekord mellett 13 nemzetközi rekordot is felállított.
*Az 1950 évek stílusában, ami az idei fesztivál témája is
A Klasszikus autók felvonulásának felvezető modellje
Autó |
Információ |
Toyopet Crown Model RS21 (1960, Japán) |
Az első generációs Crown módosított változata. Megnövelt motorteljesítménnyel, külső és belső stíluselemek megváltoztatásával, és jobb minőségű karosszériaelemekkel. Ez volt az első Japán autó három-fokozatú automatikus váltóval és overdrive funkcióval. |
|
|