Érdekességek
Sulaki - 2016-10-12
Limitált, foszforeszkáló üveggel ünnepel a Rézangyal
Nemzetközi szinten is újszerű technológiával készültek a tízéves Rézangyal limitált kiadású extravagáns címkéi. A kézzel rajzolt mintáknak, és az egyedi nyomdatechnikának köszönhetően nincs két egyforma palack. Az új, foszforeszkáló csomagolás a nemzetközi szeszpiacon is egyedülálló, a tradicionális magyar pálinka még soha nem kapott ilyen extrém külsőt. A limitált üvegekbe az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb ízét palackozták: kajszibarack, mézes ágyas meggy, barrique szilva, ágyas málna és feketecseresznye.
Idén tíz éve, hogy piacra lépett Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza, a Rézangyal. A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el, és az ízek egy részét már a Coca-Cola forgalmazza. A Rézangyal azóta is szembe megy a magyar pálinkától megszokott arculattal, és nagyapáink italából a fiatalokat célzó fesztiválpálinkát hozott a piacra.
A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze kapott extravagáns, látványos külsőt. A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak. Az egyedi, foszforeszkáló csomagolást és a kampányhoz csatlakozó minden vizuális anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte, akik fél éve a Rézangyal márka teljes arculatfrissítését is megvalósították.
“Folyamatosan keressük és kreáljuk magunk köré azokat az új impulzusokat, amiket magunkra szabunk és beépítünk a Rézangyal kommunikációjába. Ilyen ez a címke is, amely nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is újszerű technológiával készült. A kézzel rajzolt pattern felületből egy randomgenerátor segítségével minden címkére más-más részlet került, elősegítve azt, hogy két azonos palackkal soha ne találkozzon a fogyasztó.” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője.
Idén tíz éve, hogy piacra lépett Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza, a Rézangyal. A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el, és az ízek egy részét már a Coca-Cola forgalmazza. A Rézangyal azóta is szembe megy a magyar pálinkától megszokott arculattal, és nagyapáink italából a fiatalokat célzó fesztiválpálinkát hozott a piacra.
A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze kapott extravagáns, látványos külsőt. A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak. Az egyedi, foszforeszkáló csomagolást és a kampányhoz csatlakozó minden vizuális anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte, akik fél éve a Rézangyal márka teljes arculatfrissítését is megvalósították.
“Folyamatosan keressük és kreáljuk magunk köré azokat az új impulzusokat, amiket magunkra szabunk és beépítünk a Rézangyal kommunikációjába. Ilyen ez a címke is, amely nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is újszerű technológiával készült. A kézzel rajzolt pattern felületből egy randomgenerátor segítségével minden címkére más-más részlet került, elősegítve azt, hogy két azonos palackkal soha ne találkozzon a fogyasztó.” – mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője.