Érdekességek
Sulaki - 2016-10-07
Világkörüli útra keltek az LG SIGNATURE prémium termékcsaládjának termékei
Világkörüli útra keltek az LG SIGNATURE prémium termékcsaládjának termékei, hogy megmutassák, miként érvényesül szépségük a nagyvárosok ikonikus épületei mellett. Az út első négy állomása: London, Párizs, New York és Stuttgart.
Ahogyan egy ikonikus épület, úgy egy szépen megtervezett használati tárgy is túlmutat saját funkcionalitásán: mindkettőt a színek, a formák, a tökéletesen kidolgozott arányok teszik különlegessé, egyedivé, megjegyezhetővé. Ez az üzenete az LG új globális kampányának, melyben a vállalat portfóliójának legjavát kínáló SIGNATURE termékcsalád tagjai különleges építészeti kultúrájukról híres metropoliszok érintésével utazzák körbe a Földet, hogy ismert épületek mellett mutassák meg szépségüket. A kampány a vállalat „Art of Essence” filozófiájára épül, melynek lényege, hogy a SIGNATURE termékek formavilága tisztán, sallangmentesen, kifinomult eleganciával emeli ki a készülékek alapvető funkcióját és karakterét.
Párizs, London, New York, Stuttgart
Párizsban a Grande Arché, Londonban a 30 St Mary Axe, Stuttgartban a Művészeti Egyetem, New Yorkban pedig a Four World Trade Center felhőkarcolója szolgál háttérül az LG SIGNATURE termékcsaládot képviselő négy terméknek. Az ikonikus tárgyak az ikonikus terekkel különös párbeszédre kelnek, melyben a geometriai hasonlóságon túl a tökéletes formákra jellemző letisztultság is kifejezésre jut.
A Grande Arché modern diadalíve előtt álló LG SIGNATURE hűtőgépről készült felvételen a monolit kialakításban megjelenő közös jegyek és a szögletes vonalak játéka a legszembetűnőbb, de a hűtő áttetsző ajtaja is izgalmasan rímel a Grandé Arché által formált kapura.
Az LG SIGNATURE Picture-on-Glass, azaz üveg hátlapú
A SIGNATURE légtisztító a londoni „uborkaként” is emlegetett 30 St Mary Axe szomszédságában kapott helyett. A formák közös játéka mellett itt is megvan a tartalmi kapcsolat: a St Mary Axe a metropolisz első olyan felhőkarcolója volt, melyet a gazdaságossági szempontok előtérbe helyezésével építettek, így közeli rokonságot mutat az LG energiatakarékos készülékével.
A legizgalmasabb hasonlóság a stuttgarti Művészeti Egyetem épülete és a SIGNATURE mosógép között bontakozik ki: az épület tetején feltűnő téglalap- és körformák mintha csak a mosógép geometriai alakzatait ismételnék egy betonba mart művészi tervrajzon.
Az LG SIGNATURE termékcsalád föld körüli útján a fenti négy város csak az első négy állomás. A dizájn remekek az év során újabb metropoliszokba látogatnak, hogy megmutassák, a világon mindenhol otthonra találnak, ahol letisztult formák veszik őket körül.
Az LG SIGNATURE termékekről és a négy nagyváros ikonikus épületeiről készített film itt látható.
Ahogyan egy ikonikus épület, úgy egy szépen megtervezett használati tárgy is túlmutat saját funkcionalitásán: mindkettőt a színek, a formák, a tökéletesen kidolgozott arányok teszik különlegessé, egyedivé, megjegyezhetővé. Ez az üzenete az LG új globális kampányának, melyben a vállalat portfóliójának legjavát kínáló SIGNATURE termékcsalád tagjai különleges építészeti kultúrájukról híres metropoliszok érintésével utazzák körbe a Földet, hogy ismert épületek mellett mutassák meg szépségüket. A kampány a vállalat „Art of Essence” filozófiájára épül, melynek lényege, hogy a SIGNATURE termékek formavilága tisztán, sallangmentesen, kifinomult eleganciával emeli ki a készülékek alapvető funkcióját és karakterét.
Párizs, London, New York, Stuttgart
Párizsban a Grande Arché, Londonban a 30 St Mary Axe, Stuttgartban a Művészeti Egyetem, New Yorkban pedig a Four World Trade Center felhőkarcolója szolgál háttérül az LG SIGNATURE termékcsaládot képviselő négy terméknek. Az ikonikus tárgyak az ikonikus terekkel különös párbeszédre kelnek, melyben a geometriai hasonlóságon túl a tökéletes formákra jellemző letisztultság is kifejezésre jut.
A Grande Arché modern diadalíve előtt álló LG SIGNATURE hűtőgépről készült felvételen a monolit kialakításban megjelenő közös jegyek és a szögletes vonalak játéka a legszembetűnőbb, de a hűtő áttetsző ajtaja is izgalmasan rímel a Grandé Arché által formált kapura.
Az LG SIGNATURE Picture-on-Glass, azaz üveg hátlapú
OLED
tévéje a New York-i Four World Trade Center csupa üveg felhőkarcolója mellett látható különleges fénytörésben.
A SIGNATURE légtisztító a londoni „uborkaként” is emlegetett 30 St Mary Axe szomszédságában kapott helyett. A formák közös játéka mellett itt is megvan a tartalmi kapcsolat: a St Mary Axe a metropolisz első olyan felhőkarcolója volt, melyet a gazdaságossági szempontok előtérbe helyezésével építettek, így közeli rokonságot mutat az LG energiatakarékos készülékével.
A legizgalmasabb hasonlóság a stuttgarti Művészeti Egyetem épülete és a SIGNATURE mosógép között bontakozik ki: az épület tetején feltűnő téglalap- és körformák mintha csak a mosógép geometriai alakzatait ismételnék egy betonba mart művészi tervrajzon.
Az LG SIGNATURE termékcsalád föld körüli útján a fenti négy város csak az első négy állomás. A dizájn remekek az év során újabb metropoliszokba látogatnak, hogy megmutassák, a világon mindenhol otthonra találnak, ahol letisztult formák veszik őket körül.
Az LG SIGNATURE termékekről és a négy nagyváros ikonikus épületeiről készített film itt látható.