Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-09-26
Az alkalmazás hozzájárul az egyszerűbb banki ügyek könnyebb és gyorsabb intézéséhez: segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható utalás is
Már több, mint 30 ezren letöltötték az Erste legújabb, MobilBank elnevezésű applikációját. Az alkalmazás hozzájárul az egyszerűbb banki ügyek könnyebb és gyorsabb intézéséhez: segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható utalás is.
Az Erste Bank Hungary legújabb alkalmazása, az Erste MobilBank július második felétől érhető el. Segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés is. Az alkalmazás fő előnye, hogy a nyitóképernyője testre szabható, a widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje változtatható. Az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhatja, így a bejelentkezés után rögtön megtalálja a számára legfontosabbakat. Az applilációt eddig több, mint 30 ezren töltötték le.
„A bankok számára is különösen fontos ma már, hogy kihasználják a digitális platformok nyújtotta lehetőségeket. Ezen belül is a mobilon keresztüli bankolásnak van jelentős szerepe, főleg a fiatalabb generációk felől érkező ügyféligények miatt. Nem meglepő, hogy a MobilBank bevezetésekor indított eDM kampányunk során a kiküldött e-mail-ek több, mint 80%-át mobilon nézték meg a Diák számlával rendelkező ügyfeleink. A banki ügyek intézését illetően egyre nagyobb szükség van az egyszerű és gyors megoldásokra. Ügyfeleink már nagyon várták a MobilBank szolgáltatást, amit körülbelül két hónap alatt eddig több, mint 30 ezren töltöttek le.” – mondta Egri Szilvia, az Erste Digitális Csatornák osztályvezetője.
A digitálisan aktív ügyfelek aránya az előző években nagy mértékben nőtt, és a legfrissebb mérések szerint arányuk nem rosszabb a kelet-közép-európai átlagnál, bizonyos szolgáltatások igénybevételében pedig kimagaslónak nevezhető. Az ügyfelek igényeinek minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében az Erste Bank Hungary folyamatosan fejleszti digitális portfólióját, amit jól bizonyít,az is, hogy a pénzintézet által évente hálózatfejlesztésre költött egymilliárd forint igen nagy része az ügyfélzóna átalakítását, multifunkciós
A 2015-ben az „Év Leginnovatívabb Bankja” díjat elnyert Erstének a MobilBank a harmadik applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső ATM-et és fiókot, emelett anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének: az app megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay elnevezésű alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.
Az Erste Bank Hungary legújabb alkalmazása, az Erste MobilBank július második felétől érhető el. Segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés is. Az alkalmazás fő előnye, hogy a nyitóképernyője testre szabható, a widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje változtatható. Az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhatja, így a bejelentkezés után rögtön megtalálja a számára legfontosabbakat. Az applilációt eddig több, mint 30 ezren töltötték le.
„A bankok számára is különösen fontos ma már, hogy kihasználják a digitális platformok nyújtotta lehetőségeket. Ezen belül is a mobilon keresztüli bankolásnak van jelentős szerepe, főleg a fiatalabb generációk felől érkező ügyféligények miatt. Nem meglepő, hogy a MobilBank bevezetésekor indított eDM kampányunk során a kiküldött e-mail-ek több, mint 80%-át mobilon nézték meg a Diák számlával rendelkező ügyfeleink. A banki ügyek intézését illetően egyre nagyobb szükség van az egyszerű és gyors megoldásokra. Ügyfeleink már nagyon várták a MobilBank szolgáltatást, amit körülbelül két hónap alatt eddig több, mint 30 ezren töltöttek le.” – mondta Egri Szilvia, az Erste Digitális Csatornák osztályvezetője.
A digitálisan aktív ügyfelek aránya az előző években nagy mértékben nőtt, és a legfrissebb mérések szerint arányuk nem rosszabb a kelet-közép-európai átlagnál, bizonyos szolgáltatások igénybevételében pedig kimagaslónak nevezhető. Az ügyfelek igényeinek minél hatékonyabb kiszolgálása érdekében az Erste Bank Hungary folyamatosan fejleszti digitális portfólióját, amit jól bizonyít,az is, hogy a pénzintézet által évente hálózatfejlesztésre költött egymilliárd forint igen nagy része az ügyfélzóna átalakítását, multifunkciós
ATM
-ek telepítését, tablet-telepítést, mobileszközökre vonatkozó fejlesztéseket foglal magába.
A 2015-ben az „Év Leginnovatívabb Bankja” díjat elnyert Erstének a MobilBank a harmadik applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső ATM-et és fiókot, emelett anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének: az app megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay elnevezésű alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.