Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-09-22
A Budapest Bank a tulajdonosváltást követően teljesen új megoldást keresett a bankkártya-kibocsátás és -elfogadás, valamint a tranzakciós forgalom elszámolását biztosító számítástechnikai rendszerek kiépítésére és működtetésére
A magyar piacon a kártyakibocsátásban élen járó Budapest Bank az elektronikus fizetések menedzselésére szakosodott SIA-t választotta új bankkártyamenedzsment rendszere bevezetésére és üzemeltetésére.
A most kötött hosszú távú együttműködési megállapodás keretében a Budapest Bank a teljes hitel- és betéti bankkártya portfolióját a SIA technológiai platformjára helyezi át, ennek részeként a SIA szolgáltatásait integrálja a bank jelenlegi rendszerébe.
A Budapest Bank a tulajdonosváltást követően teljesen új megoldást keresett a bankkártya-kibocsátás és -elfogadás, valamint a tranzakciós forgalom elszámolását biztosító számítástechnikai rendszerek kiépítésére és működtetésére. A SIA – amely több mint 65 millió fizetési bankkártyát kezel Európa 16 országában, – üzleti és számítástechnikai partnerként felel ezentúl a Budapest Bank új kártyamenedzsment szolgáltatási rendszerének bevezetéséért és működtetésért.
„Egy nagyon alapos, minden részletre kiterjedő tender folyamat során választottuk ki azt a partnert és optimális megoldást, amely lehetővé teszi a Budapest Bank számára a kártyaportfoliója hatékony kezelését és ügyfelei kifogástalan kiszolgálását. Biztos vagyok benne, hogy a bank több mint félmilliós aktív bankkártya állománya és 30 milliós éves tranzakciószáma folyamatosan növekedni fog, és a SIA támogatásával élen járó bankkártyás fizetési megoldásokat tudunk majd nyújtani” – mondta Kelemen Bálint, a Budapest Bank IT vezetője.
,,A Budapest Bank az egyik legfontosabb ügyfelünkké vált azzal, hogy igénybe veszi a SIA infrastruktúráját és további hozzáadott értékű szolgáltatásait. Mindkét fél nagy lehetőségként értékeli a hosszú távú szerződés aláírásával létrejött partnerséget. Ez egy fontos lépés a SIA számára, mivel ezáltal megerősítettük a pozíciónkat a nemzetközi és a magyar piacon is” – nyilatkozta Dirk Brackenier, a SIA Central Europe vezérigazgatója.
A most kötött hosszú távú együttműködési megállapodás keretében a Budapest Bank a teljes hitel- és betéti bankkártya portfolióját a SIA technológiai platformjára helyezi át, ennek részeként a SIA szolgáltatásait integrálja a bank jelenlegi rendszerébe.
A Budapest Bank a tulajdonosváltást követően teljesen új megoldást keresett a bankkártya-kibocsátás és -elfogadás, valamint a tranzakciós forgalom elszámolását biztosító számítástechnikai rendszerek kiépítésére és működtetésére. A SIA – amely több mint 65 millió fizetési bankkártyát kezel Európa 16 országában, – üzleti és számítástechnikai partnerként felel ezentúl a Budapest Bank új kártyamenedzsment szolgáltatási rendszerének bevezetéséért és működtetésért.
„Egy nagyon alapos, minden részletre kiterjedő tender folyamat során választottuk ki azt a partnert és optimális megoldást, amely lehetővé teszi a Budapest Bank számára a kártyaportfoliója hatékony kezelését és ügyfelei kifogástalan kiszolgálását. Biztos vagyok benne, hogy a bank több mint félmilliós aktív bankkártya állománya és 30 milliós éves tranzakciószáma folyamatosan növekedni fog, és a SIA támogatásával élen járó bankkártyás fizetési megoldásokat tudunk majd nyújtani” – mondta Kelemen Bálint, a Budapest Bank IT vezetője.
,,A Budapest Bank az egyik legfontosabb ügyfelünkké vált azzal, hogy igénybe veszi a SIA infrastruktúráját és további hozzáadott értékű szolgáltatásait. Mindkét fél nagy lehetőségként értékeli a hosszú távú szerződés aláírásával létrejött partnerséget. Ez egy fontos lépés a SIA számára, mivel ezáltal megerősítettük a pozíciónkat a nemzetközi és a magyar piacon is” – nyilatkozta Dirk Brackenier, a SIA Central Europe vezérigazgatója.