Mobil
Sulaki - 2016-09-07
Havi 2
Az
A Vodafone You az előfizető 25. születésnapjáig igényelhető és azt követően a szolgáltatás még két évig aktív marad.
A plusz adaton felül a Vodafone You közösség tagjai ingyen beszélhetnek egymás között, továbbá minden készülékvásárlásra jogosult előfizető egyszeri 20 000 forint készülékvásárlási kedvezményben részesül. A speciális, kizárólag fiataloknak elérhető készülék promóciók folyamatosan elérhetőek lesznek a bevezető időszakot követően is.
A Vodafone kérésére a TNS Hoffmann 2015 telén 16 és 24 év közötti magyar fiatalok körében fókuszcsoportos kutatást végzett. Ebből kiderült, hogy a korosztályba tartozók nagy része magabiztos, nyitott, tudatosan és bátran választ célokat. Nagy hangsúlyt fektetnek saját útjuk megtalálására, önmaguk formálására, és az egyéni céljaiknak alárendelten a kapcsolatok és a megosztás lényeges része az életüknek.
„A fiatalok többsége általában ebben az időszakban dönt a jövőjéről, arról, hogy a felnőtt életében milyen irányban tegye meg az első lépéseket. Mi olyan márkává szeretnénk válni, mely technológiai megoldásaival és szolgáltatásaival segíti a fiatalokat álmaik megvalósításában, valamint abban, hogy ne adják fel céljaikat, vágyaikat”, mondta Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója. „Kezdeti inspirációként 3 fiatal szakmai sikertörténetét szeretnénk bemutatni az érdeklődők – nem csak egyetemisták – számára”, majd a jövőben a Vodafone You Facebook oldalán folyamatosan várjuk és megosztjuk azoknak a fiataloknak a történetét, amelyek motivációul szolgálhatnak bárkinek, aki az önmegvalósítás útját járja” - tette hozzá a márkaigazgató a ProjektPlacc elnevezésű közösségi tér megnyitóján.
A Vodafone első szeretne lenni a szolgáltatók között abban, hogy hiteles üzenetekkel, releváns ajánlatokkal és szolgáltatásokkal szól a legfiatalabb célcsoporthoz. Kezdetben a vállalat három, a fiatalok körében jól ismert példakép aktív közreműködésével, valamint egy 6 héten keresztül működő, programokkal teli közösségi tér kialakításával szeretné segíteni a fiatalokat abban, hogy minél inkább megtalálják és elérjék céljaikat. A későbbiek során a Vodafone You közösségi média csatornáin újabb sikertörténetekkel is megismerkedhetnek a You közösség tagjai.
A sikertörténetek
Szalai Dóri macaronkészítő, a Chez Dodo alapító tulajdonosa
Szalai Dóri egy sikeres belvárosi gasztronómiai vállalkozás, a Chez Dodo tulajdonos alapítója. „Örültem a Vodafone felkérésének és nagy öröm számomra, hogy érdeklődő fiataloknak egy izgalmas közösségi térben mesélhetek arról, hogy a szenvedély, a nyitottság és az elkötelezettség milyen fontos motiváció a szakmai sikerek eléréséhez”, monda a projekttel kapcsolatosan Dóri. A fiatal szakember pár éve kóstolta először a macaront és annyira megtetszett neki, hogy otthon is szerette volna elkészíteni a kis francia korongokat. Külföldi tanulmányokat követően mára megnyitotta a Sas utcában a Chez Dodot, amelyben bár a macaronok kínálata naponta változik, néhány klasszikus darab, mint a ribizlis - maracujás Soleil, a sós karamellás - étcsokis Jean Charles, és a pisztáciás Philippe mindig fellelhető.
Kele Dóri, az InstaVers projektvezetője
Kele Dóri az InstaVers alapítója és projektvezetője, aki rajong a kortárs költészetért, s az érdekli, hogyan lehet az irodalmat kreatív módon eljuttatni az olvasókhoz. A Költészet Napján, 2014. április 11-én indult útjára az InstaVers projekt, melynek célja a kortárs költészet népszerűsítése és hogy hidat képezzen az alkotók és az olvasók közé az internet segítségével. Az InstaVers követői könnyen érthető, figyelemfelkeltő verssorokat olvashatnak sajátos képi rendszerben találva, de már a különleges és egyedi tervezésű könyvet is beszerezhetik. „Bízom benne, hogy még több rendelkezésre álló adattal bárki a kortárs irodalom olvasójává válhat és bárhol, bármikor megismerkedhet majd a kortárs költészettel”, mondta Kele Dóri a ProjektPlacc megnyitóján.
Tóth Gábor, a Hátizsákkal Európában előadássorozat és a Tudatos Fiatalok Közösségének alapítója
Tóth Gábor 2008-ban ismerkedett meg az önfejlesztéssel, majd 2015 elején összegyűjtötte az eltelt évek során megismert pozitív gondolkodókat és velük megalapította a Tudatos Fiatalok Közösségét. Hátizsákkal Európában címmel eBookban írta le utazási történetét, amelyeket saját képeivel illusztrált. „A mai társadalomban egyre nagyobb szerep jut a közösségek számára és ezeknek az egyik fontos mozgatórugója az internet. A Közösség alapítójaként örömmel csatlakoztam a Vodafone You platformjához, bízva abban, hogy ez a felület még inkább segíteni fogja új közösségek alakulását és már működő közösségek dinamikus fejlődését”, mondta a kezdeményezéssel kapcsolatosan Tóth Gábor.
Vodafone ProjektPlacc közösségi tér
Az ELTE Lágymányosi Campusán felállított pop-up installációban szeptember 5. és október 14. között a Vodafone példaképei keddenként beszélgetéseket, valamint workshopokat tartanak, ahol részletesen bemutatják projektjüket, vállalkozásukat az érdeklődők számára. A közösségi térben lesz kertmozi is, ahol csütörtökönként szakmai filmvetítések lesznek meghívott szakemberek részvételével, akiket az érdeklődők a vetítéseket követően kérdezhetek majd hivatásukról, szakmai karrierjükről. Emellett a pop-up installációban a 6 hét során számtalan civil szervezet tart szakmai előadást különböző témákban, amelyeknek célja, hogy a fiatalok inspirációt, támogatást kapjanak a jövőjük tudatos tervezésével kapcsolatban. A Vodafone ProjektPlacc szabad kapacitásához mérten örömmel várja további non-profit egyesületek és diákszervezetek jelentkezését, amelyek szeretnének előadást tartani. Az előadásokhoz a vállalat a ProjektPlaccot ingyenesen rendelkezésre bocsájtja.
SlamProjekt: Oszd meg az álmodat ismerőseiddel
A Vodafone You profi slammerek rímjeinek segítségével személyre szabott slam poetry videót készít azoknak, akik elmesélik céljaikat. A történtéből készül egy személyre szabott, megosztható videó, amiben a főszereplő fotója és álma szerepel. A kezdeményezés célja, hogy a megosztások segítségével a jelentkező még közelebb kerüljön céljai megvalósításához.
A Vodafone ProjektPlacc programja a Vodafone You közösségi média alábbi csatornáin követhető:
Facebook: /vodafoneYOU
Instagram: @vodafoneyou
Snapchat: vodafone_you
GB
plusz adattal, egyetemi közösségi térrel és ehhez kapcsolódó 6 hetes programsorozattal, valamint véleményvezérek inspiráló történeteivel indítja a tanévet a Vodafone a 25 év alattiak számára. A Vodafone You platform indításának célja, hogy eszközt, inspirációt adjon a fiataloknak álmaik eléréséhez, és ennek sikeréhez támogatást nyújtson a fiatalok körében kiemelkedő fontosságú internethasználat terén. Szeptember 5. és október 14. között a Vodafone ProjektPlacc többek között szakmai beszélgetésekkel, workshopokkal és kertmozival várja az érdeklődőket az ELTE Lágymányosi Campusának Északi tömbjénél.
Az
internet
szerepe kulcsfontosságú abban, hogy a fiatalok megfelelő mennyiségű és minőségű információhoz jussanak. A Vodafone You minden 25 év alatti ügyfélnek havi +2 GB adatkeretet biztosít szeptember 6-tól a havidíjas csomagokban foglalt adatkereten felül. A You extra adatkerete a Young tarifacsomagokon kívül minden publikus, kereskedelmi forgalomban elérhető havidíjas előfizetéshez díjmentesen kérhető, abban az esetben is, ha az előfizetés a szülő nevén van.
A Vodafone You az előfizető 25. születésnapjáig igényelhető és azt követően a szolgáltatás még két évig aktív marad.
A plusz adaton felül a Vodafone You közösség tagjai ingyen beszélhetnek egymás között, továbbá minden készülékvásárlásra jogosult előfizető egyszeri 20 000 forint készülékvásárlási kedvezményben részesül. A speciális, kizárólag fiataloknak elérhető készülék promóciók folyamatosan elérhetőek lesznek a bevezető időszakot követően is.
A Vodafone kérésére a TNS Hoffmann 2015 telén 16 és 24 év közötti magyar fiatalok körében fókuszcsoportos kutatást végzett. Ebből kiderült, hogy a korosztályba tartozók nagy része magabiztos, nyitott, tudatosan és bátran választ célokat. Nagy hangsúlyt fektetnek saját útjuk megtalálására, önmaguk formálására, és az egyéni céljaiknak alárendelten a kapcsolatok és a megosztás lényeges része az életüknek.
„A fiatalok többsége általában ebben az időszakban dönt a jövőjéről, arról, hogy a felnőtt életében milyen irányban tegye meg az első lépéseket. Mi olyan márkává szeretnénk válni, mely technológiai megoldásaival és szolgáltatásaival segíti a fiatalokat álmaik megvalósításában, valamint abban, hogy ne adják fel céljaikat, vágyaikat”, mondta Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója. „Kezdeti inspirációként 3 fiatal szakmai sikertörténetét szeretnénk bemutatni az érdeklődők – nem csak egyetemisták – számára”, majd a jövőben a Vodafone You Facebook oldalán folyamatosan várjuk és megosztjuk azoknak a fiataloknak a történetét, amelyek motivációul szolgálhatnak bárkinek, aki az önmegvalósítás útját járja” - tette hozzá a márkaigazgató a ProjektPlacc elnevezésű közösségi tér megnyitóján.
A Vodafone első szeretne lenni a szolgáltatók között abban, hogy hiteles üzenetekkel, releváns ajánlatokkal és szolgáltatásokkal szól a legfiatalabb célcsoporthoz. Kezdetben a vállalat három, a fiatalok körében jól ismert példakép aktív közreműködésével, valamint egy 6 héten keresztül működő, programokkal teli közösségi tér kialakításával szeretné segíteni a fiatalokat abban, hogy minél inkább megtalálják és elérjék céljaikat. A későbbiek során a Vodafone You közösségi média csatornáin újabb sikertörténetekkel is megismerkedhetnek a You közösség tagjai.
A sikertörténetek
Szalai Dóri macaronkészítő, a Chez Dodo alapító tulajdonosa
Szalai Dóri egy sikeres belvárosi gasztronómiai vállalkozás, a Chez Dodo tulajdonos alapítója. „Örültem a Vodafone felkérésének és nagy öröm számomra, hogy érdeklődő fiataloknak egy izgalmas közösségi térben mesélhetek arról, hogy a szenvedély, a nyitottság és az elkötelezettség milyen fontos motiváció a szakmai sikerek eléréséhez”, monda a projekttel kapcsolatosan Dóri. A fiatal szakember pár éve kóstolta először a macaront és annyira megtetszett neki, hogy otthon is szerette volna elkészíteni a kis francia korongokat. Külföldi tanulmányokat követően mára megnyitotta a Sas utcában a Chez Dodot, amelyben bár a macaronok kínálata naponta változik, néhány klasszikus darab, mint a ribizlis - maracujás Soleil, a sós karamellás - étcsokis Jean Charles, és a pisztáciás Philippe mindig fellelhető.
Kele Dóri, az InstaVers projektvezetője
Kele Dóri az InstaVers alapítója és projektvezetője, aki rajong a kortárs költészetért, s az érdekli, hogyan lehet az irodalmat kreatív módon eljuttatni az olvasókhoz. A Költészet Napján, 2014. április 11-én indult útjára az InstaVers projekt, melynek célja a kortárs költészet népszerűsítése és hogy hidat képezzen az alkotók és az olvasók közé az internet segítségével. Az InstaVers követői könnyen érthető, figyelemfelkeltő verssorokat olvashatnak sajátos képi rendszerben találva, de már a különleges és egyedi tervezésű könyvet is beszerezhetik. „Bízom benne, hogy még több rendelkezésre álló adattal bárki a kortárs irodalom olvasójává válhat és bárhol, bármikor megismerkedhet majd a kortárs költészettel”, mondta Kele Dóri a ProjektPlacc megnyitóján.
Tóth Gábor, a Hátizsákkal Európában előadássorozat és a Tudatos Fiatalok Közösségének alapítója
Tóth Gábor 2008-ban ismerkedett meg az önfejlesztéssel, majd 2015 elején összegyűjtötte az eltelt évek során megismert pozitív gondolkodókat és velük megalapította a Tudatos Fiatalok Közösségét. Hátizsákkal Európában címmel eBookban írta le utazási történetét, amelyeket saját képeivel illusztrált. „A mai társadalomban egyre nagyobb szerep jut a közösségek számára és ezeknek az egyik fontos mozgatórugója az internet. A Közösség alapítójaként örömmel csatlakoztam a Vodafone You platformjához, bízva abban, hogy ez a felület még inkább segíteni fogja új közösségek alakulását és már működő közösségek dinamikus fejlődését”, mondta a kezdeményezéssel kapcsolatosan Tóth Gábor.
Vodafone ProjektPlacc közösségi tér
Az ELTE Lágymányosi Campusán felállított pop-up installációban szeptember 5. és október 14. között a Vodafone példaképei keddenként beszélgetéseket, valamint workshopokat tartanak, ahol részletesen bemutatják projektjüket, vállalkozásukat az érdeklődők számára. A közösségi térben lesz kertmozi is, ahol csütörtökönként szakmai filmvetítések lesznek meghívott szakemberek részvételével, akiket az érdeklődők a vetítéseket követően kérdezhetek majd hivatásukról, szakmai karrierjükről. Emellett a pop-up installációban a 6 hét során számtalan civil szervezet tart szakmai előadást különböző témákban, amelyeknek célja, hogy a fiatalok inspirációt, támogatást kapjanak a jövőjük tudatos tervezésével kapcsolatban. A Vodafone ProjektPlacc szabad kapacitásához mérten örömmel várja további non-profit egyesületek és diákszervezetek jelentkezését, amelyek szeretnének előadást tartani. Az előadásokhoz a vállalat a ProjektPlaccot ingyenesen rendelkezésre bocsájtja.
SlamProjekt: Oszd meg az álmodat ismerőseiddel
A Vodafone You profi slammerek rímjeinek segítségével személyre szabott slam poetry videót készít azoknak, akik elmesélik céljaikat. A történtéből készül egy személyre szabott, megosztható videó, amiben a főszereplő fotója és álma szerepel. A kezdeményezés célja, hogy a megosztások segítségével a jelentkező még közelebb kerüljön céljai megvalósításához.
A Vodafone ProjektPlacc programja a Vodafone You közösségi média alábbi csatornáin követhető:
Facebook: /vodafoneYOU
Instagram: @vodafoneyou
Snapchat: vodafone_you