Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-07-08
Felmérést indít az Invitel, hogy még jobban megismerje a kisvállalatok internethasználati szokásait
Az
Folyamatosan törekszünk arra, hogy minél jobban megismerjük ügyfeleinket és a valós igényekre reagálva alakítsuk ki szolgáltatásainkat. Rendszeresen végzünk felméréseket, mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink visszajelzései és az ezekből nyert tapasztalatok segítenek minket leginkább szolgáltatásaink és hálózatunk fejlesztésében. „Vállalkozásom a weben” című kutatásunk kiemelkedően fontos számunkra, hiszen segítségével még jobban megismerhetünk egy különleges ügyfélkört, akiknek igényei a lakossági- és nagyvállalati igények között helyezkednek el, egészen egyedi szokásokkal és attitűdökkel – mondta Iski István, az Invitel lakossági-és kisvállalati marketingigazgatója.
A közösségi tudás és tapasztalat aranyat ér
A több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhatunk majd. A Profi szolgáltatásokat egyre többen veszik igénybe. A Profi portfólió leginkább azért kedvelt a vállalkozások körében, mert profiljuktól és igényeiktől függően szabadon összeválogathatják, azaz teljes mértékben kombinálhatják egymással az egyes szolgáltatásokat – így külön-külön választhatnak a vezetékes internet-,a telefon- és a TV-szolgáltatás csomagok közül.
A közösségi média platformok – pl. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn stb. – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – pl. weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő
Mi lesz az eredményekkel?
Az Invitel belső elemző csapata értékeli az online kérdőív eredményeit, és a tapasztalatokat természetesen nem csak a szolgáltatások fejlesztéséhez használják fel, az általános és publikus statisztikai adatokat a nagyközönséggel is hamarosan megosztják a sajtóban, illetve a Profi Kisvállalati Blogon.
internet
régóta meghatározó szerepet tölt be az üzleti életben, és ma már nélkülözhetetlen a cégek működéséhez, versenyképességük megőrzéséhez. Az
Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket. Válaszaival most bármely vállalkozás hozzájárulhat a felmérés sikeréhez.Folyamatosan törekszünk arra, hogy minél jobban megismerjük ügyfeleinket és a valós igényekre reagálva alakítsuk ki szolgáltatásainkat. Rendszeresen végzünk felméréseket, mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink visszajelzései és az ezekből nyert tapasztalatok segítenek minket leginkább szolgáltatásaink és hálózatunk fejlesztésében. „Vállalkozásom a weben” című kutatásunk kiemelkedően fontos számunkra, hiszen segítségével még jobban megismerhetünk egy különleges ügyfélkört, akiknek igényei a lakossági- és nagyvállalati igények között helyezkednek el, egészen egyedi szokásokkal és attitűdökkel – mondta Iski István, az Invitel lakossági-és kisvállalati marketingigazgatója.
A közösségi tudás és tapasztalat aranyat ér
A több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhatunk majd. A Profi szolgáltatásokat egyre többen veszik igénybe. A Profi portfólió leginkább azért kedvelt a vállalkozások körében, mert profiljuktól és igényeiktől függően szabadon összeválogathatják, azaz teljes mértékben kombinálhatják egymással az egyes szolgáltatásokat – így külön-külön választhatnak a vezetékes internet-,a telefon- és a TV-szolgáltatás csomagok közül.
A közösségi média platformok – pl. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn stb. – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – pl. weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő
chat
– jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. De vajon melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások a mindennapokban? Többek között ezekre a kérdésekre keresi az Invitel a válaszokat legújabb kutatásában, amelynek eredményeihez bármely kisvállalat hozzájárulhat, ha kitölti az
itt található kérdőívet.Mi lesz az eredményekkel?
Az Invitel belső elemző csapata értékeli az online kérdőív eredményeit, és a tapasztalatokat természetesen nem csak a szolgáltatások fejlesztéséhez használják fel, az általános és publikus statisztikai adatokat a nagyközönséggel is hamarosan megosztják a sajtóban, illetve a Profi Kisvállalati Blogon.