Számítástechnika
Sulaki - 2016-06-24
A Xerox beváltotta ígéretét, miszerint a nyomdai inkjet berendezéseket még hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé teszik a nyomdai szolgáltatók számára. A vállalat sikerrel mutatta be ezen a rendezvényen az új inkjet berendezéseit, köztük a Xerox® Trivor™ 2400 íves, illetve a
A Xerox beváltotta ígéretét, miszerint a nyomdai inkjet berendezéseket még hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé teszik a nyomdai szolgáltatók számára. A vállalat sikerrel mutatta be ezen a rendezvényen az új inkjet berendezéseit, köztük a Xerox® Trivor™ 2400 íves, illetve a Xerox® Brenva™ HD vágott lapos nyomdagépet, és rekord eladásokkal zárta a június 10-én véget érő drupa 2016 kiállítást.
Mindkét új nyomdagépplatform az idei, május 31. és a június 10. közt Düsseldorfban megtartott nyomdaipari eseményen került bemutatásra, mely több mint 260 ezer látogatót vonzott. A két új platformja mellett a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében további 160 nyomtatási megoldást is bemutatott, köztük a perszonalizált csomagolástechnikát, illetve a testreszabott katalógusgyártást.
A Trivor 2400 fő erőssége, hogy a nyomdai szolgáltatók számára lehetővé teszi azt, hogy kínálatukat szélesítve a katalógusok, magazinok és színes könyvek irányába elmozdulva a vásárlók igényeit még rugalmasabban szolgálhassák ki.
A drupa kiállításon a francia DocOne vállalat két Trivor 2400-as, és egy Rialto 900-as inkjet nyomdagépet vásárolt. Ezek birtokában a cég azt tervezi, hogy 250 millió darabra emeli a küldeménygyártó teljesítményét, és éves szinten közel egymilliárdra az általa digitálisan nyomtatott oldalak számát. Egy másik francia nyomdai szolgáltató pedig a tranzakciós és a direkt levél üzletágának felfuttatása érdekében ruházott be egy Trivor 2400-ba. Azonban Nagy-Britanniába is jut hamarosan ebből a berendezésből. Az angliai First Move Direct Marketing vásárolta meg a szigetországba kerülő első Trivor 2400-at. Mindeközben a Galahad Management Services vállalaté az első Hollandiában üzembe helyezett Trivor 2400, illetve szintén ilyen berendezést vett a németországi INFOX GmbH & Co., amely a napilapgyártásban veti majd be az új eszközét.
A Brenva
A Brenva HD iránt is nagy volt az érdeklődés az idei drupán. Többek közt Kanada egyik legnagyobb, teljes körű digitális és nyomtatott médiaszolgáltatást nyújtó vállalata, a Hume Media Inc. igényelt egy ilyen berendezést de németországi vásárló is volt. Oda egy nyomdaipari szolgáltató rendelt egy Brenva
A Xerox portfóliójának más termékei iránt is érezhetően megnőtt az érdeklődés a drupa ideje alatt. Olaszországba és Németországba vásároltak egy-egy Xerox Impika® Evolution tekercses inkjet nyomdagépet. Az angliai DCL Print újabb Xerox Rialto™ 900-at vett, illetve beszerezte a Xerox Direct to Object inkjet nyomdagép prototípusát, amit a standján állított ki a Xerox. Ezek mellett több Xerox iGen® 5 nyomdagépet is eladtak Németországba, Nagy Britanniába, Olaszországba, Finnországba, Svájcba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Nicaraguába, Törökországba és Dél Afrikába, illetve további országok is jelezték vásárlási szándékukat. Hasonlóan nagy volt a kereslet a Versant digitális nyomdagépekre. A Xerox kimutatása szerint több mint száz darabot adtak el a kiállítás ideje alatt ebből a típusból is.
Az inkjet technológia hatalmas sikert hozott a Xerox számára. Többek közt a drupa kiállításon leplezték le a KBA-Sheetfed Solutions-szal kötött partnerség eredményeként megalkotott, B1-es méretű, digitális kartondobozok gyártását lehetővé tevő inkjet nyomdagépet, a KBA VariJET® 106 Powered by Xerox-ot. Szintén a kiállításon debütált a Xerox Magas Fúziós Tinta, amely lehetővé teszi a hagyományos ofszet matt papírok nyomtatását a papír elő-vagy utókezelése nélkül. Ezeken túlmenően bemutatkozott a Xerox Direct to Object Inkjet nyomtató is, amely a 3D-s tárgyak inkjet nyomtatására alkalmas, kezdve a kupakoktól, az olyan nagy tárgyakig, mint a futball védősisakok, és a cipők.
Mindkét új nyomdagépplatform az idei, május 31. és a június 10. közt Düsseldorfban megtartott nyomdaipari eseményen került bemutatásra, mely több mint 260 ezer látogatót vonzott. A két új platformja mellett a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében további 160 nyomtatási megoldást is bemutatott, köztük a perszonalizált csomagolástechnikát, illetve a testreszabott katalógusgyártást.
A Trivor 2400 fő erőssége, hogy a nyomdai szolgáltatók számára lehetővé teszi azt, hogy kínálatukat szélesítve a katalógusok, magazinok és színes könyvek irányába elmozdulva a vásárlók igényeit még rugalmasabban szolgálhassák ki.
A drupa kiállításon a francia DocOne vállalat két Trivor 2400-as, és egy Rialto 900-as inkjet nyomdagépet vásárolt. Ezek birtokában a cég azt tervezi, hogy 250 millió darabra emeli a küldeménygyártó teljesítményét, és éves szinten közel egymilliárdra az általa digitálisan nyomtatott oldalak számát. Egy másik francia nyomdai szolgáltató pedig a tranzakciós és a direkt levél üzletágának felfuttatása érdekében ruházott be egy Trivor 2400-ba. Azonban Nagy-Britanniába is jut hamarosan ebből a berendezésből. Az angliai First Move Direct Marketing vásárolta meg a szigetországba kerülő első Trivor 2400-at. Mindeközben a Galahad Management Services vállalaté az első Hollandiában üzembe helyezett Trivor 2400, illetve szintén ilyen berendezést vett a németországi INFOX GmbH & Co., amely a napilapgyártásban veti majd be az új eszközét.
A Brenva
HD
új piaci lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Lehetővé teszi a
tranzakciós nyomatok, a direkt levelek és a könyvek előállítását a költséghatékony inkjet technológia és a vágott lapos platform összekapcsolásával.A Brenva HD iránt is nagy volt az érdeklődés az idei drupán. Többek közt Kanada egyik legnagyobb, teljes körű digitális és nyomtatott médiaszolgáltatást nyújtó vállalata, a Hume Media Inc. igényelt egy ilyen berendezést de németországi vásárló is volt. Oda egy nyomdaipari szolgáltató rendelt egy Brenva
HD
-t. Ezek mellett további rendelési igények érkeztek erre a nyomdagépre Dél-Amerikából és a közel-keleti országokból is.
A Xerox portfóliójának más termékei iránt is érezhetően megnőtt az érdeklődés a drupa ideje alatt. Olaszországba és Németországba vásároltak egy-egy Xerox Impika® Evolution tekercses inkjet nyomdagépet. Az angliai DCL Print újabb Xerox Rialto™ 900-at vett, illetve beszerezte a Xerox Direct to Object inkjet nyomdagép prototípusát, amit a standján állított ki a Xerox. Ezek mellett több Xerox iGen® 5 nyomdagépet is eladtak Németországba, Nagy Britanniába, Olaszországba, Finnországba, Svájcba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Nicaraguába, Törökországba és Dél Afrikába, illetve további országok is jelezték vásárlási szándékukat. Hasonlóan nagy volt a kereslet a Versant digitális nyomdagépekre. A Xerox kimutatása szerint több mint száz darabot adtak el a kiállítás ideje alatt ebből a típusból is.
Az inkjet technológia hatalmas sikert hozott a Xerox számára. Többek közt a drupa kiállításon leplezték le a KBA-Sheetfed Solutions-szal kötött partnerség eredményeként megalkotott, B1-es méretű, digitális kartondobozok gyártását lehetővé tevő inkjet nyomdagépet, a KBA VariJET® 106 Powered by Xerox-ot. Szintén a kiállításon debütált a Xerox Magas Fúziós Tinta, amely lehetővé teszi a hagyományos ofszet matt papírok nyomtatását a papír elő-vagy utókezelése nélkül. Ezeken túlmenően bemutatkozott a Xerox Direct to Object Inkjet nyomtató is, amely a 3D-s tárgyak inkjet nyomtatására alkalmas, kezdve a kupakoktól, az olyan nagy tárgyakig, mint a futball védősisakok, és a cipők.