Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_fqdulanb0gf79sb26acda8pkm2, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-06-24

Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.

Új szolgáltatást vezet be DMRV Zrt., hogy fogyasztói számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosítson. A webes böngészőben és okostelefonon is használható ügyfélszolgálati alkalmazás a felhasználók számára korábban nem biztosított funkciókat is könnyen elérhetővé tesz.

 

A DMRV Zrt elkötelezett minden olyan fejlesztés bevezetése mellett, mely a fogyasztó kényelmét, a gyors és hatékony ügyintézést teszi lehetővé, ezáltal folyamatosan növelve a szolgáltatás színvonalát, a felhasználók elégedettségét. Ennek szellemében készítette új mobilapplikációját, az SAP Multichannel Foundation for Utilities ügyfélszolgálati alkalmazást.

A díjmentesen letölthető applikáció használatával személyes és telefonos ügyfélszolgálat megkeresése nélkül, a nap bármely szakaszában, kényelmesen, otthonról, vagy akár bevásárlás, várakozás közben intézhetik ügyeiket az ügyfelek – pusztán egy okostelefon segítségével.

 

A szolgáltató új alkalmazása számos hasznos funkciót tartalmaz. Azon felül, hogy a felhasználó megtekintheti az ügyfélszolgálati irodák elérhetőségét és címét, ellenőrizheti a saját adatait, a vízmérők gyári számait és állását. Lehetőség nyílik megváltoztatni a telefonszámot és email címet, illetve akár számlamásolatot is kérhet, amit a regisztrált
e-mail
címen kap meg a fogyasztó.


 

Nemcsak az ügyfél kommunikálhat a DMRV Zrt.-vel, hanem a vízszolgáltató is tud üzenetet küldeni a felhasználó részére. Így a fogyasztók tájékoztatást kaphatnak a soron következő diktálás, leolvasás időpontjáról, az esedékes számláról, a vízmérő hitelességének közelgő/megtörtént lejártáról, a későbbiek folyamán pedig műszaki információkról: például arról, jelenleg hol van csőtörés, mikorra várható a hiba elhárítása.

 

Gyorsabb, egyszerűbb számlakiegyenlítés az iCsekk alkalmazással

A DMRV Zrt. bevezeti a QR-kóddal történő fizetési lehetőséget is, hogy megkönnyítse az ügyfelek dolgát a számlák kiegyenlítésében. A QR-kód (Quick Response) a mobilfizetés olyan formája, mellyel az ügyfél a számlalevélen szereplő, a tranzakció adatait tartalmazó QR-kódot okostelefonjának kamerájával beolvasva egyenlíti ki a számla összegét. Az első vásárlásnál regisztráció szükséges, de ez is pár lépésben, néhány perc alatt elvégezhető. A második vagy sokadik tranzakciónál pedig már csak be kell jelentkezni, így a vásárló akár 5 másodperc alatt elintézheti a fizetést. A módszer képernyőméret- és platformfüggetlen, tehát minden, a QR-kódot értelmezni képes okostelefonról elérhető.


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_fqdulanb0gf79sb26acda8pkm2, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0