Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-06-07
Egészségesebbé teszi az otthoni levegőt egy magyar fejlesztés
A sorozatgyártás megkezdése érdekében az interneten indított pénzgyűjtő kampányt a magyar SOL-ONE nevű intelligens otthoni levegőminőség javító eszköz gyártója. Az extrém űrdizájnnal bíró készülék hatékonyan tisztítja, illatosítja és ionizálja a beltéri levegőt, így csökkenti például az allergiások tüneteit, és hozzájárul az egészségmegőrzéshez illetve regenerálódáshoz. Több mint 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése a cél.
A Brain Bar Budapest rendezvény keretében indította el közösségi finanszírozási kampányát a SOL-ONE az Indiegogo nevű oldalon. A futurisztikus megjelenésű eszköz levegőminőség javító funkciók egyedi ötvözetét kínálja és mobilalkalmazással távirányítható.
A készülék a beltéri levegőből hatékonyan kiszűri a port, a polleneket és a baktériumokat, így segít a betegségmegelőzésben és csökkenti az allergiások tüneteit is. Emellett illatosít, és ionizál, ami a szervezet regenerálódásához járul hozzá.
26 millió forint szükséges a szériagyártás megkezdéséhez
Az eszköz fejlesztését saját tőkéből oldotta meg a SOL, azonban a sorozatgyártás elindításához és a nemzetközi piaci bevezetéshez közösségi finanszírozásból kíván forrást bevonni a cég. A cél 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése. A termék iránt élénk az érdeklődés, a kampány kezdete óta már közel 1,5 millió forintot sikerült összegyűjteni, úgy, hogy még mintegy harminc nap van hátra a lezárásig.
„A SOL-ONE iránt már most hatalmas az érdeklődés főleg az arab piacról és Indiából, több ezer eszköz legyártására lenne igény főleg szállodák részéről. A sorozatgyártás beindításához viszont tőkét szeretnénk bevonni, ezért is indítottuk el most az interneten közösségi finanszírozási kampányunkat” – hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL társalapítója.
A smart home eszköz további különlegessége, hogy kézzel, magas minőségű porcelánból és nemes fából készül, így teljes mértékben megfelel az elsődleges célpiac, a prémium vásárlók igényeinek.
További információ a kampányról: https://www.indiegogo.com/projects/sol-one-the-first-smart-air-care-device--6/x/14299112#/
A Brain Bar Budapest rendezvény keretében indította el közösségi finanszírozási kampányát a SOL-ONE az Indiegogo nevű oldalon. A futurisztikus megjelenésű eszköz levegőminőség javító funkciók egyedi ötvözetét kínálja és mobilalkalmazással távirányítható.
A készülék a beltéri levegőből hatékonyan kiszűri a port, a polleneket és a baktériumokat, így segít a betegségmegelőzésben és csökkenti az allergiások tüneteit is. Emellett illatosít, és ionizál, ami a szervezet regenerálódásához járul hozzá.
26 millió forint szükséges a szériagyártás megkezdéséhez
Az eszköz fejlesztését saját tőkéből oldotta meg a SOL, azonban a sorozatgyártás elindításához és a nemzetközi piaci bevezetéshez közösségi finanszírozásból kíván forrást bevonni a cég. A cél 26 millió forint (94 ezer dollár) összegyűjtése. A termék iránt élénk az érdeklődés, a kampány kezdete óta már közel 1,5 millió forintot sikerült összegyűjteni, úgy, hogy még mintegy harminc nap van hátra a lezárásig.
„A SOL-ONE iránt már most hatalmas az érdeklődés főleg az arab piacról és Indiából, több ezer eszköz legyártására lenne igény főleg szállodák részéről. A sorozatgyártás beindításához viszont tőkét szeretnénk bevonni, ezért is indítottuk el most az interneten közösségi finanszírozási kampányunkat” – hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL társalapítója.
A smart home eszköz további különlegessége, hogy kézzel, magas minőségű porcelánból és nemes fából készül, így teljes mértékben megfelel az elsődleges célpiac, a prémium vásárlók igényeinek.
További információ a kampányról: https://www.indiegogo.com/projects/sol-one-the-first-smart-air-care-device--6/x/14299112#/