Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-06-07
Az első európai piac, ahol bevezetik a Samsung Pay- t, amely egyben az első ilyen típusú mobilfizetési szolgáltatás Spanyolországban A bevezetést több üzleti szektor számos bankjából és vállalatából álló kiterjedt hálózat, valamint a Madridi Kereskedelmi és Iparkamara is támogatja, illetve ajánlja a kis- é
A Samsung Electronics bejelentette, hogy biztonságos és egyszerű mobilfizetési megoldását, a Samsung Pay-t bevezeti Spanyolországban. A Samsung Pay minden olyan helyen használható lesz, ahol érintés nélkül lehet hitelkártyával vagy bankkártyával fizetni. A rendszer már sikeresen debütált Dél-Koreában, az Egyesült Államokban és Kínában, Európában Spanyolország az első ország, ahol elérhetővé válik. A Samsung Pay ezzel egyben az első ilyen típusú mobilfizetési szolgáltatás a spanyol piacon.
„A Samsung Pay rendszerrel az a célunk, hogy továbbfejlesszük és innovációra ösztönözzük a mobil kereskedelmet azáltal, hogy biztonságosabb, okosabb és jobb mobilpénztárcát adunk a fogyasztók kezébe” – mondta Victor Kim, a Samsung Pay globális igazgatója. – „A Samsung a lehető legjobb ügyfélélmény érdekében egy nyílt partnerségi és együttműködési modellt működtet. Biztosak vagyunk benne, hogy a Samsung Pay megoldással olyan mobilfizetési szolgáltatást tudunk nyújtani a spanyol vásárlóknak, amely megfelel az elvárásaiknak.”
„Büszkék vagyunk arra, hogy Spanyolország az első Európában, ahol bevezethetjük a Samsung Pay rendszert, ezt az innovatív, új szolgáltatást, amelyről hisszük, hogy fordulópontot jelent egyrészt a spanyol vásárlók fizetési szokásaiban, másrészt a fizetési megoldások piacának fejlődésében” – tette hozzá Celestino García, a Samsung Spanyolország alelnöke. – „A Samsung Pay előtt igen nagy lehetőség áll Spanyolországban, mert az országban nagyon elterjedtek az okostelefonok és fejlett szinten áll a banki szektor digitalizációja is. Ráadásul, a[1] Samsung megbízásából végzett friss kutatások szerint 10-ből 6 spanyol vásárló szívesen használna egy olyan biztonságos, egyszerű és széles körben elfogadott fizetési szolgáltatást, amilyen a Samsung Pay.”
amsung Pay számos előnyt kínál:
A Samsung Pay az a mobilfizetési szolgáltatás, amelyre a spanyolok régóta vártak
A Samsung Spanyolország megbízásából az Ipsos[2] által végzett új kutatása azt mutatta, hogy a 35 és 65 év közötti spanyolok fele több mint két hitel- vagy bankkártyát hord magánál a pénztárcájában. A felmérés szerint:
A mobilbiztonságot illetően a megkérdezettek 90 százaléka válaszolta azt, hogy aggódik amiatt, hogy elveszíti készülékét és valaki hozzáfér a kártyája adataihoz. A maximális biztonság érdekében a Samsung Pay ujjlenyomatos azonosítást is alkalmaz, ami garantálja, hogy ha a felhasználó mobiltelefonja elvész vagy ellopják, senki nem fog tudni hozzáférni a fizetési adatokhoz.
Széles háttér
A Samsung Pay már most erős partneri hálózattal rendelkezik, és több mint 200 jelentős globális, illetve regionális pénzintézet hitel- és bankkártyáival használható. Ezenkívül a Samsung Pay fizetési hálózatokkal is kompatibilis, beleértve a következőket: American Express, China UnionPay, MasterCard, Visa Inc. és Alipay. Ez utóbbi például Kína vezető független (harmadik fél által biztosított) fizetési platformja.
A szolgáltatás már most elérhető a CaixaBank és az imaginBank ügyfelei számára, ők az elsők, akik Spanyolországban és Európában élvezhetik a Samsung Pay előnyeit. A szolgáltatás mai elindulása után a felhasználók letölthetik CaixaBank és imaginBank hitel- vagy bankkártyáikat az okostelefonjaikra, és azon keresztül fizethetnek velük. A Samsung Pay hamarosan az Abanca és a Banco Sabadell ügyfelei számára is elérhető lesz.
A Samsung Pay minden olyan üzletben használható, ahol már jelenleg is van érintés nélküli fizetőterminál. A Samsung emellett szorosan együttműködik a kiskereskedelmi, vendéglátó-ipari, szolgáltatási és fizetőparkolási szektor szereplőivel, hogy értéknövelt szolgáltatásokat kínálhasson az ügyfelei számára. A gyártó már most együttműködik a következő ismert márkákkal: Cepsa, Cervecería La Sureña, Domino’s Pizza, El Corte Inglés, Fridays, Ginos, Grupo DIA, MediaMarkt, Mercadona, Phone House, Repsol, Rodilla, Saba, Starbucks, The Good Burger, The Wok, VIPS, VIPSmart, 100 Montaditos, a partnerek köre pedig folyamatosan bővül.
Konkrétan például az El Corte Inglés lesz az első olyan tagságikártya-kibocsátó Spanyolországban, amelynek ügyfelei csatlakozhatnak Samsung Pay fizetési szolgáltatáshoz.
A Samsung technológiai partnerként együttműködik a Prado Nemzeti Múzeum Támogatási Programjával, az ügyfelek ebben a világhírű kulturális intézményben is használhatják a Samsung Pay megoldást.
Mindezen felül a Samsung aMadridi Kereskedelmi és Iparkamarával együttműködve megszervezett egy eseményt, amelynek a célja az volt, hogy bevonják a kis- és középvállalatokat, valamint a kiskereskedőket a helyi szervezet új fizetési megoldásokra irányuló kezdeményezéseibe. Május 18-án egy Együttműködési ülést tartottak Madridban, ahol a Samsung ismertette a Samsung Pay használatának előnyeit, konkrét példákon keresztül mutatta be az alkalmazását, valamint azt, hogy milyen lehetőségeket kínál a platform az ügyfélhűség és - megtartás terén.
„A spanyol piac progresszíven áll hozzá a digitális fizetési megoldásokhoz, ezért alkalmas arra, hogy itt vezessük be először Európában a Samsung Pay szolgáltatást” – mondta Nathalie Oestmann, a Samsung Pay Europe igazgatója. – „Hiszünk benne, hogy a telekommunikációs szolgáltatók, hálózatok, bankok és kereskedők átfogó támogatásával még inkább előmozdíthatjuk a mobilfizetés elfogadottságát egész Spanyolországban.”
[1] A mobilfizetésre vonatkozó online felmérést 2016. január 22. és 27. között, egy 18 és 65 év közötti férfiakat és nőket egyenlő megoszlásban tartalmazó, országosan reprezentatív 1000 fős mintán végezték el Spanyolországban.
[2]A mobilfizetésre vonatkozó felmérést 2016. január 22. és 27. között végezték Spanyolországban online módszerrel, 18 és 65 év közötti férfiakat és nőket egyenlően tartalmazó, országosan reprezentatív 1000 fős mintán.
„A Samsung Pay rendszerrel az a célunk, hogy továbbfejlesszük és innovációra ösztönözzük a mobil kereskedelmet azáltal, hogy biztonságosabb, okosabb és jobb mobilpénztárcát adunk a fogyasztók kezébe” – mondta Victor Kim, a Samsung Pay globális igazgatója. – „A Samsung a lehető legjobb ügyfélélmény érdekében egy nyílt partnerségi és együttműködési modellt működtet. Biztosak vagyunk benne, hogy a Samsung Pay megoldással olyan mobilfizetési szolgáltatást tudunk nyújtani a spanyol vásárlóknak, amely megfelel az elvárásaiknak.”
„Büszkék vagyunk arra, hogy Spanyolország az első Európában, ahol bevezethetjük a Samsung Pay rendszert, ezt az innovatív, új szolgáltatást, amelyről hisszük, hogy fordulópontot jelent egyrészt a spanyol vásárlók fizetési szokásaiban, másrészt a fizetési megoldások piacának fejlődésében” – tette hozzá Celestino García, a Samsung Spanyolország alelnöke. – „A Samsung Pay előtt igen nagy lehetőség áll Spanyolországban, mert az országban nagyon elterjedtek az okostelefonok és fejlett szinten áll a banki szektor digitalizációja is. Ráadásul, a[1] Samsung megbízásából végzett friss kutatások szerint 10-ből 6 spanyol vásárló szívesen használna egy olyan biztonságos, egyszerű és széles körben elfogadott fizetési szolgáltatást, amilyen a Samsung Pay.”
amsung Pay számos előnyt kínál:
- BIZTONSÁGOS. A Samsung Pay három külön szintet használ a fizetés biztonsága érdekében: ujjlenyomatos azonosítást; a kártyaadatok tokenizációval történő titkosítását; valamint a Samsung KNOX-ot, a Samsung mobilbiztonsági platformját, amelyet nemzetvédelmi szervezetek is alkalmaznak.
- EGYSZERŰ. A Samsung Pay megoldással úgy lehet fizetni, hogy a felhasználó egyszerűen végighúzza az ujját a szolgáltatással kompatibilis okostelefonja képernyőjén, így megtörténik az ujjlenyomat leolvasása és a fizetés.
- SZINTE BÁRHOL. A Samsung Pay használatával a vásárlók minden olyan helyen fizethetnek, ahol lehetőség van a hitelkártyával vagy bankkártyával érintés nélkül történő tranzakciókra.
A Samsung Pay az a mobilfizetési szolgáltatás, amelyre a spanyolok régóta vártak
A Samsung Spanyolország megbízásából az Ipsos[2] által végzett új kutatása azt mutatta, hogy a 35 és 65 év közötti spanyolok fele több mint két hitel- vagy bankkártyát hord magánál a pénztárcájában. A felmérés szerint:
- A vásárlók 64 százaléka hitel- vagy bankkártyát használ az összes vagy majdnem az összes vásárlásához;
- ez az arány 71 százalékra nő a 35 és 44 év közöttieknél;
- a még kényelmesebb és hatékonyabb vásárlás érdekében a spanyolok 58 százaléka szeretne igénybe venni egy biztonságos, egyszerű és széles körben elfogadott mobilfizetési megoldást.
NFC
-kompatibilis fizetőterminál szükséges hozzá. A felhasználók akár 10 kártyát is felvehetnek a Samsung Pay alkalmazásba anélkül, hogy bankjuk további költségeket számítana fel.
A mobilbiztonságot illetően a megkérdezettek 90 százaléka válaszolta azt, hogy aggódik amiatt, hogy elveszíti készülékét és valaki hozzáfér a kártyája adataihoz. A maximális biztonság érdekében a Samsung Pay ujjlenyomatos azonosítást is alkalmaz, ami garantálja, hogy ha a felhasználó mobiltelefonja elvész vagy ellopják, senki nem fog tudni hozzáférni a fizetési adatokhoz.
Széles háttér
A Samsung Pay már most erős partneri hálózattal rendelkezik, és több mint 200 jelentős globális, illetve regionális pénzintézet hitel- és bankkártyáival használható. Ezenkívül a Samsung Pay fizetési hálózatokkal is kompatibilis, beleértve a következőket: American Express, China UnionPay, MasterCard, Visa Inc. és Alipay. Ez utóbbi például Kína vezető független (harmadik fél által biztosított) fizetési platformja.
A szolgáltatás már most elérhető a CaixaBank és az imaginBank ügyfelei számára, ők az elsők, akik Spanyolországban és Európában élvezhetik a Samsung Pay előnyeit. A szolgáltatás mai elindulása után a felhasználók letölthetik CaixaBank és imaginBank hitel- vagy bankkártyáikat az okostelefonjaikra, és azon keresztül fizethetnek velük. A Samsung Pay hamarosan az Abanca és a Banco Sabadell ügyfelei számára is elérhető lesz.
A Samsung Pay minden olyan üzletben használható, ahol már jelenleg is van érintés nélküli fizetőterminál. A Samsung emellett szorosan együttműködik a kiskereskedelmi, vendéglátó-ipari, szolgáltatási és fizetőparkolási szektor szereplőivel, hogy értéknövelt szolgáltatásokat kínálhasson az ügyfelei számára. A gyártó már most együttműködik a következő ismert márkákkal: Cepsa, Cervecería La Sureña, Domino’s Pizza, El Corte Inglés, Fridays, Ginos, Grupo DIA, MediaMarkt, Mercadona, Phone House, Repsol, Rodilla, Saba, Starbucks, The Good Burger, The Wok, VIPS, VIPSmart, 100 Montaditos, a partnerek köre pedig folyamatosan bővül.
Konkrétan például az El Corte Inglés lesz az első olyan tagságikártya-kibocsátó Spanyolországban, amelynek ügyfelei csatlakozhatnak Samsung Pay fizetési szolgáltatáshoz.
A Samsung technológiai partnerként együttműködik a Prado Nemzeti Múzeum Támogatási Programjával, az ügyfelek ebben a világhírű kulturális intézményben is használhatják a Samsung Pay megoldást.
Mindezen felül a Samsung aMadridi Kereskedelmi és Iparkamarával együttműködve megszervezett egy eseményt, amelynek a célja az volt, hogy bevonják a kis- és középvállalatokat, valamint a kiskereskedőket a helyi szervezet új fizetési megoldásokra irányuló kezdeményezéseibe. Május 18-án egy Együttműködési ülést tartottak Madridban, ahol a Samsung ismertette a Samsung Pay használatának előnyeit, konkrét példákon keresztül mutatta be az alkalmazását, valamint azt, hogy milyen lehetőségeket kínál a platform az ügyfélhűség és - megtartás terén.
„A spanyol piac progresszíven áll hozzá a digitális fizetési megoldásokhoz, ezért alkalmas arra, hogy itt vezessük be először Európában a Samsung Pay szolgáltatást” – mondta Nathalie Oestmann, a Samsung Pay Europe igazgatója. – „Hiszünk benne, hogy a telekommunikációs szolgáltatók, hálózatok, bankok és kereskedők átfogó támogatásával még inkább előmozdíthatjuk a mobilfizetés elfogadottságát egész Spanyolországban.”
[1] A mobilfizetésre vonatkozó online felmérést 2016. január 22. és 27. között, egy 18 és 65 év közötti férfiakat és nőket egyenlő megoszlásban tartalmazó, országosan reprezentatív 1000 fős mintán végezték el Spanyolországban.
[2]A mobilfizetésre vonatkozó felmérést 2016. január 22. és 27. között végezték Spanyolországban online módszerrel, 18 és 65 év közötti férfiakat és nőket egyenlően tartalmazó, országosan reprezentatív 1000 fős mintán.