Szerver/Üzlet
maxray - 2016-02-26
A Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. (DMRV Zrt.) új, web- és mobil alapúügyfélszolgálati alkalmazást vezet be a még hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében. A társaság a hazai víziközmű-szolgáltatók közül elsőként alkalmazta az SAP HANA adatbázis-technológiát, amely jelentősen meggyorsítja a v&aacu
A DMRV Zrt. 2013-ban vezette be az SAP integrált vállalatirányítási rendszerét (ERP), amelyre a megváltozott szabályozói környezet és a belső, szervezeti átalakítás érdekében volt szükség. Az üzleti informatikai
Az SAP megoldásai a DMRV Zrt. számára egyszerűsített vállalatirányítási folyamatokat és hatékony stratégiai tervezést biztosítanak, és olyan előnyökkel járnak, mint például a nagytömegű adatmennyiség feldolgozása, megjelenítése, legyen szó akár a tűzcsapok műszaki adatairól, karbantartásának összegéről, vagy a településenkénti költségek pontos nyomonkövetéséről. A rendszer használatával felgyorsultak az adminisztratív folyamatok is, például a korábban három nap alatt lefutó számlázási művelet pár órásra rövidült le.
Az eddigi SAP rendszerbevezetések sikereire alapozva a DMRV Zrt. az ügyfelek magasabb színvonalon történő kiszolgálása érdekében az SAP web- és mobil ügyfélszolgálati hozzáférést biztosító alkalmazásának beszerzéséről döntött. A bevezetés fontos eredménye lehet a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat leterheltségének csökkentése mellett olyan új szolgáltatások biztosítása, mint pl. az ún. „push” üzenetek továbbítása a felhasználók informálása céljából.Ez különösen hasznos egy esetleges meghibásodás, csőtörés vagy vízkorlátozás elrendelése esetén.
„Bízunk a modulnépszerűségében, hiszen használatával olyan ügyféligényeket is kielégíthetünk, amelyekre korábban nem volt lehetőség, mint például a számlák, befizetések mobileszközökön történő megtekintése, grafikus megjelenítése, vagy akár a számlák .pdf formátumban történő letöltése” – közölte a DMRV Zrt.
Az új platform kínálta lehetőségek, a gyorsabb és egyszerűbb ügyfélszolgálati hozzáférés előnyei várhatóan már 2016 első negyedévében elérhetővé válik a felhasználók számára.
szoftverek
nyújtotta előnyöket kihasználva a vállalat később HANA adatbázis platformon alapuló adattárházat is üzembe helyezett a hatékonyabb döntéshozatal érdekében.
Az SAP megoldásai a DMRV Zrt. számára egyszerűsített vállalatirányítási folyamatokat és hatékony stratégiai tervezést biztosítanak, és olyan előnyökkel járnak, mint például a nagytömegű adatmennyiség feldolgozása, megjelenítése, legyen szó akár a tűzcsapok műszaki adatairól, karbantartásának összegéről, vagy a településenkénti költségek pontos nyomonkövetéséről. A rendszer használatával felgyorsultak az adminisztratív folyamatok is, például a korábban három nap alatt lefutó számlázási művelet pár órásra rövidült le.
Az eddigi SAP rendszerbevezetések sikereire alapozva a DMRV Zrt. az ügyfelek magasabb színvonalon történő kiszolgálása érdekében az SAP web- és mobil ügyfélszolgálati hozzáférést biztosító alkalmazásának beszerzéséről döntött. A bevezetés fontos eredménye lehet a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat leterheltségének csökkentése mellett olyan új szolgáltatások biztosítása, mint pl. az ún. „push” üzenetek továbbítása a felhasználók informálása céljából.Ez különösen hasznos egy esetleges meghibásodás, csőtörés vagy vízkorlátozás elrendelése esetén.
„Bízunk a modulnépszerűségében, hiszen használatával olyan ügyféligényeket is kielégíthetünk, amelyekre korábban nem volt lehetőség, mint például a számlák, befizetések mobileszközökön történő megtekintése, grafikus megjelenítése, vagy akár a számlák .pdf formátumban történő letöltése” – közölte a DMRV Zrt.
Az új platform kínálta lehetőségek, a gyorsabb és egyszerűbb ügyfélszolgálati hozzáférés előnyei várhatóan már 2016 első negyedévében elérhetővé válik a felhasználók számára.