Szerver/Üzlet
maxray - 2016-02-25
A megosztás alapú gazdaságra (sharing economy) számos cég épít globális üzletet. Elég csak a legnagyobb szállásmegosztóra, az Airbnb-re gondolni, ami már Magyarországon is hasít, sértve ezzel a hagyományos szállodák, hotelek érdekeit. Többek között ez is téma lesz az Evolution & Mobile Hungary konferencián, ami a digi
A digitális forradalom megállíthatatlanul dübörög: az internet, az okostechnológia, a mobil és a közösségi média számos iparágban elsöprő erejű változásokat okoz. A márkáknak egyre fontosabb a jelenlét a közösségi oldalakon, az e-kereskedelmen belül pedig egyre nő a mobil szerepe, küszöbön a viselhető okoseszközök piaci robbanása, míg hazánkban is egyre terjednek az okosváros megoldások. Ilyen és ezekhez hasonló témákra fókuszál a március 2-3-án megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary összesen nyolc szekció keretében. A rendezvény részeként továbbá a Magyar Reklámszövetség és társszervezetei külön szakmai nap keretében bemutatják a tavalyi reklámköltési adatokat és az ezek mögött meghúzódó trendeket.
Jobban szeretjük a pletykákat a híreknél
A közösségi média életünk szerves része, a cégeknek pedig kiváló terep a marketingre vagy akár az értékesítésre. Az Evolution részeként külön szekció foglalkozik a területtel, melynek keretében többek között olyan kérdésekre kaphatnak választ az érdeklődők, hogy vajon mit kezd a közösségi médiával egy olyan cég, mint a Coca Cola, illetve, hogy tényleg sokkal szívesebben osztunk-e meg pletykákat, híreszteléseket, vagy éppen összeesküvés elméleteket a közösségi médiában, mint tényeken alapuló híreket.
Hová megy a pénz a magyar reklámpiacon?
Szintén az Evolution keretében tart szakmai napot a Magyar Reklámszövetség és társzervezetei annak érdekében, hogy a szakma előtt megvitassák a 2015-ös reklámköltési adatokat, a mögötte álló hatásokat, és ehhez kapcsolódóan megvizsgálják az iparág aktuális trendjeit. Az esemény folyamán szó esik a reklámpiacot érintő szerkezeti és egyéb változásokról, a médiapiac jövőjéről, de a szakemberek olyan aktualitásokat is vizsgálnak, mint a Netflix megjelenése a magyar piacon.
Jobban szeretjük a pletykákat a híreknél
A közösségi média életünk szerves része, a cégeknek pedig kiváló terep a marketingre vagy akár az értékesítésre. Az Evolution részeként külön szekció foglalkozik a területtel, melynek keretében többek között olyan kérdésekre kaphatnak választ az érdeklődők, hogy vajon mit kezd a közösségi médiával egy olyan cég, mint a Coca Cola, illetve, hogy tényleg sokkal szívesebben osztunk-e meg pletykákat, híreszteléseket, vagy éppen összeesküvés elméleteket a közösségi médiában, mint tényeken alapuló híreket.
Hová megy a pénz a magyar reklámpiacon?
Szintén az Evolution keretében tart szakmai napot a Magyar Reklámszövetség és társzervezetei annak érdekében, hogy a szakma előtt megvitassák a 2015-ös reklámköltési adatokat, a mögötte álló hatásokat, és ehhez kapcsolódóan megvizsgálják az iparág aktuális trendjeit. Az esemény folyamán szó esik a reklámpiacot érintő szerkezeti és egyéb változásokról, a médiapiac jövőjéről, de a szakemberek olyan aktualitásokat is vizsgálnak, mint a Netflix megjelenése a magyar piacon.