Szerver/Üzlet
maxray - 2016-02-16
A drupa kiállításon a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében bemutatkozó termékeivel és innovatív megoldásaival szeretne támogatást biztosítani a nyomdai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak ahhoz, hogy a jövőben az iparág kulcsfontosságú területein, így a színes tintasugaras nyomtatás, a di
A színes tintasugaras nyomtatás, a digitális csomagolási alkalmazások és a munkafolyamat megoldások lesznek azok nyomdaipari kulcsterületek, amelyekben az InfoTrends előrejelzése szerint az elkövetkező években jelentős növekedés várható. A neves kutatócég a legutóbbi felmérésében közzétett számításai alapján 2019-re a színes tintasugaras nyomtatás piaci részesedése 23 százalékkal, míg a digitális nyomdai csomagolási alkalmazásoké 22,5 százalékkal fog bővülni. Ugyancsak növekszik majd a kereslet a munkafolyamat megoldások iránt is. Ezeknek a trendeknek megfelelően, a nyomdaipari szektor legnagyobb európai seregszemléjén, az idén május 31. és június 10. között Düsseldorfban tartandó drupa kiállításon a Xerox napjaink leginkább meghatározó nyomdaipari alkalmazásai köré csoportosítja kínálatát, annak érdekében, hogy a fejlesztéseivel új lendületet adhasson a piaci szereplőknek és hozzásegítse őket a termelékenységük növeléséhez.
A drupa kiállításon a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében bemutatkozó termékeivel és innovatív megoldásaival szeretne támogatást biztosítani a nyomdai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak ahhoz, hogy a jövőben az iparág kulcsfontosságú területein, így a színes tintasugaras nyomtatás, a digitális csomagolási alkalmazások és a munkafolyamat megoldások terén is megragadhassák a piaci lehetőségeket. Ennek megfelelően a vállalat többek közt a legújabb nyomdagépeivel, munkafolyamat megoldásaival, továbbá az üzletfejlesztési– és magas hozzáadott értéket képviselő kínálatával – beleértve ebbe a direkt leveleket, katalógusokat, könyveket, tranzakciós marketing anyagokat (transzpromó), fotókat, csomagolási technikákat – is jelen lesz a rendezvényen, hogy a lehető legátfogóbb képet nyújtsa a fejlesztéseiről. A düsseldorfi vásárközpontban a Hall 8B-ben található Xerox standnál az érdeklődők azt is megismerhetik majd, hogy az automatizált, integrált end-to-end megoldások miképpen változtatják meg, és teszik hatékonyabbá a nyomdai műveleteket annak érdekében, hogy az üzlet még prosperálóbbá váljon.
„Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a nyomdaiparban zajló változások elfogadásában segítsük a vállalkozásokat. A drupa kiállításon bemutatkozó termékeink, megoldásaink lehetővé teszik azt a nyomdai szolgáltatók számára, hogy új üzleti lehetőségeket fedezzenek fel, növeljék a gyártási mennyiségeiket és magabiztosan vezessék a cégüket a változások közepette is.”– fejtette ki Robert Stabler, a Xerox Nyomdaipari Üzletágának ügyvezető-alelnöke.
A Xerox az alábbi, a nyomdaipari piacot napjainkban leginkább meghatározó alkalmazások mentén mutatja be újdonságait a drupa kiállításon:
• Könyvek és katalógusok - Folyamatosan nő a kereslet a kisszériás, személyre szabott megoldások iránt. A Xerox segít előnyt kovácsolni automatizált és költséghatékony megoldásaival, amelyek új piaci lehetőségeket nyitnak meg a vállalkozások előtt.
• Direkt levelek – A jól célzott, releváns tartalmú direkt levelek digitális előállításával a találati arány is növelhető. A Xerox segítségével az ügyfelek megismerhetik, hogyan lehet kombinálni az értékes adatokat és a digitális nyomtatást az üzleti eredmények növelése érdekében.
• Marketingszolgáltatók – Az éles verseny és a szűk árrések miatt a vállalkozások a marketingtevékenységük fokozásával szerezhetnek új ügyfeleket és növelhetik termelékenységüket. A Xerox a nyomdai szolgáltatók stratégiai partnereként technológiát, hatékony munkafolyamatokat és tanácsadói szolgáltatást biztosít az üzletfejlesztéshez.
• Csomagolás – Új korszak hajnalán vagyunk a csomagolástechnikában. Ezen a területen a Xerox többek közt a címkék és csomagolások személyre szabhatóságban, a hamisítás elleni harcban, a termék- és márkavédelemben, illetve a költséghatékony, rövid határidős gyártásban is a vállalkozások segítségére siet.
• Fotók – A digitális fényképezés robbanásszerűen terjed, és ezzel együtt a jövedelmezősége is nő. Fotóalbumok, üdvözlőkártyák, naptárak és az ehhez hasonló termékek előállítása szintén része a Xerox portfóliójának, amely új bevételi forrást nyithat a nyomdai szolgáltatók számára.
• Tranzakciós marketing – A Xerox tranzakciós megoldásaival akár bármely dokumentum marketing eszközzé tehető. E tekintetben a vállalat többféle lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy az általuk előállított promóciós üzenetek a lehető legtöbb emberhez jussanak el.
A drupa kiállításon a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében bemutatkozó termékeivel és innovatív megoldásaival szeretne támogatást biztosítani a nyomdai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak ahhoz, hogy a jövőben az iparág kulcsfontosságú területein, így a színes tintasugaras nyomtatás, a digitális csomagolási alkalmazások és a munkafolyamat megoldások terén is megragadhassák a piaci lehetőségeket. Ennek megfelelően a vállalat többek közt a legújabb nyomdagépeivel, munkafolyamat megoldásaival, továbbá az üzletfejlesztési– és magas hozzáadott értéket képviselő kínálatával – beleértve ebbe a direkt leveleket, katalógusokat, könyveket, tranzakciós marketing anyagokat (transzpromó), fotókat, csomagolási technikákat – is jelen lesz a rendezvényen, hogy a lehető legátfogóbb képet nyújtsa a fejlesztéseiről. A düsseldorfi vásárközpontban a Hall 8B-ben található Xerox standnál az érdeklődők azt is megismerhetik majd, hogy az automatizált, integrált end-to-end megoldások miképpen változtatják meg, és teszik hatékonyabbá a nyomdai műveleteket annak érdekében, hogy az üzlet még prosperálóbbá váljon.
„Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a nyomdaiparban zajló változások elfogadásában segítsük a vállalkozásokat. A drupa kiállításon bemutatkozó termékeink, megoldásaink lehetővé teszik azt a nyomdai szolgáltatók számára, hogy új üzleti lehetőségeket fedezzenek fel, növeljék a gyártási mennyiségeiket és magabiztosan vezessék a cégüket a változások közepette is.”– fejtette ki Robert Stabler, a Xerox Nyomdaipari Üzletágának ügyvezető-alelnöke.
A Xerox az alábbi, a nyomdaipari piacot napjainkban leginkább meghatározó alkalmazások mentén mutatja be újdonságait a drupa kiállításon:
• Könyvek és katalógusok - Folyamatosan nő a kereslet a kisszériás, személyre szabott megoldások iránt. A Xerox segít előnyt kovácsolni automatizált és költséghatékony megoldásaival, amelyek új piaci lehetőségeket nyitnak meg a vállalkozások előtt.
• Direkt levelek – A jól célzott, releváns tartalmú direkt levelek digitális előállításával a találati arány is növelhető. A Xerox segítségével az ügyfelek megismerhetik, hogyan lehet kombinálni az értékes adatokat és a digitális nyomtatást az üzleti eredmények növelése érdekében.
• Marketingszolgáltatók – Az éles verseny és a szűk árrések miatt a vállalkozások a marketingtevékenységük fokozásával szerezhetnek új ügyfeleket és növelhetik termelékenységüket. A Xerox a nyomdai szolgáltatók stratégiai partnereként technológiát, hatékony munkafolyamatokat és tanácsadói szolgáltatást biztosít az üzletfejlesztéshez.
• Csomagolás – Új korszak hajnalán vagyunk a csomagolástechnikában. Ezen a területen a Xerox többek közt a címkék és csomagolások személyre szabhatóságban, a hamisítás elleni harcban, a termék- és márkavédelemben, illetve a költséghatékony, rövid határidős gyártásban is a vállalkozások segítségére siet.
• Fotók – A digitális fényképezés robbanásszerűen terjed, és ezzel együtt a jövedelmezősége is nő. Fotóalbumok, üdvözlőkártyák, naptárak és az ehhez hasonló termékek előállítása szintén része a Xerox portfóliójának, amely új bevételi forrást nyithat a nyomdai szolgáltatók számára.
• Tranzakciós marketing – A Xerox tranzakciós megoldásaival akár bármely dokumentum marketing eszközzé tehető. E tekintetben a vállalat többféle lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy az általuk előállított promóciós üzenetek a lehető legtöbb emberhez jussanak el.