Szerver/Üzlet
maxray - 2016-02-16
A Deutsche Telekom történetének legmagasabb márkaértékét érte el 33,19 milliárd USD-vel. A Brand Finance Global 500 értékelése szerint ez hétszázalékos növekedés az előző év 3,1 milliárd USD értékéhez képest. Ezzel a figyelemreméltó eredménnyel a vállalat ismét a legértékesebb telekommunik&
A Deutsche Telekom történetének legmagasabb márkaértékét érte el 33,19 milliárd USD-vel. A Brand Finance Global 500 értékelése szerint ez hétszázalékos növekedés az előző év 3,1 milliárd USD értékéhez képest. Ezzel a figyelemreméltó eredménnyel a vállalat ismét a legértékesebb telekommunikációs márka lett Európában.
A Brand Finance minden évben meghatározza, melyek a világ legértékesebb márkái. A brit tanácsadó cég szerint a Deutsche Telekom első helyezése mindenekelőtt a Csoport által az európai távközlési piacokon végrehajtott márkamegújítási stratégiának köszönhető. Emellett a tavalyi évben a telekommunikációs vállalat sikerrel folytatta üzletfejlesztését, miközben hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség, az innováció és az ügyfélkiszolgálás fejlesztése érdekében: ezek együttesen képezik a márkaérték növekedésének alapját.
Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkastratégiai igazgatója számára ez az eredmény azt, a már bizonyított tényt erősíti meg, hogy „márkastratégiánk jó úton halad, és jelentős mértékben járul hozzá a vállalat sikeréhez.”
A Deutsche Telekom Európa legértékesebb telekommunikációs márkája, amelyet a Vodafone és az Orange követ, ezen kívül immár a második évben a BMW után a világ második legértékesebb német márkája. Őket a harmadik helyen a Mercedes-Benz követi. A Brand Finance szakértői szerint egy olyan országban, mint Németország, ahol az autóipar komoly múltra tekint vissza, az a tény, hogy egy távközlési márka egy szinten van az autógyártó cégekkel, a távközlési szektor fontosságának további növekedését mutatja, és összhangban áll a globális trenddel. Az Apple a világ legértékesebb márkájaként továbbra is verhetetlen, nyomában a második és a harmadik helyen a Google és a Samsung technológiai óriáscégek állnak.
A Brand Finance minden évben meghatározza, melyek a világ legértékesebb márkái. A brit tanácsadó cég szerint a Deutsche Telekom első helyezése mindenekelőtt a Csoport által az európai távközlési piacokon végrehajtott márkamegújítási stratégiának köszönhető. Emellett a tavalyi évben a telekommunikációs vállalat sikerrel folytatta üzletfejlesztését, miközben hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség, az innováció és az ügyfélkiszolgálás fejlesztése érdekében: ezek együttesen képezik a márkaérték növekedésének alapját.
Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkastratégiai igazgatója számára ez az eredmény azt, a már bizonyított tényt erősíti meg, hogy „márkastratégiánk jó úton halad, és jelentős mértékben járul hozzá a vállalat sikeréhez.”
A Deutsche Telekom Európa legértékesebb telekommunikációs márkája, amelyet a Vodafone és az Orange követ, ezen kívül immár a második évben a BMW után a világ második legértékesebb német márkája. Őket a harmadik helyen a Mercedes-Benz követi. A Brand Finance szakértői szerint egy olyan országban, mint Németország, ahol az autóipar komoly múltra tekint vissza, az a tény, hogy egy távközlési márka egy szinten van az autógyártó cégekkel, a távközlési szektor fontosságának további növekedését mutatja, és összhangban áll a globális trenddel. Az Apple a világ legértékesebb márkájaként továbbra is verhetetlen, nyomában a második és a harmadik helyen a Google és a Samsung technológiai óriáscégek állnak.