Szerver/Üzlet
Sulaki - 2015-10-13
Az adatelemzés szakértői többek között a kognitív banki ügyintézés, kereskedelem, a szállítói lánc és egészségügy területén segítik ügyfeleik döntéseit
Az IBM kognitív üzleti megoldásokra építő tanácsadó szervezetet hozott létre, hogy az iparágban elsőként ismertesse meg ügyfeleit a területben rejlő lehetőségekkel.
Az IBM Cognitive Business Solutions az IBM Watson nevű mesterséges intelligenciájának, illetve a vállalat üzleti analitikai megoldásainak piacvezető szerepét terjeszti ki. Az új üzleti gyakorlat több mint kétezer tanácsadó tapasztalataira épít a gépi tanulás, korszerű elemzési technológiák, valamint az adatfeldolgozás és fejlesztés területén. A szolgáltatást iparági és változáskezelési szakértők is támogatják, hogy minél hamarabb bevezethessék az ügyfeleket a kognitív üzleti megoldások világába.
A kognitív megoldások alapjaiban változtatják meg a számítástechnika működését, felhasználva az elemzésben, a természetes nyelv feldolgozásában és a gépi tanulásban elért technológiai újításokat. Az IDC piackutató cég előrejelzései szerint 2018-ra a felhasználók fele napi szinten használja majd a kognitív számítástechnikára épülő szolgáltatásokat.
Az IBM Institute for Business Value (IBV) több mint ötezer vállalati vezető bevonásával készült felmérése szerint a legjobban teljesítő vállalatok vezetői jóval nagyobb hangsúlyt fektetnek a kognitív képességekre, mint piackövető versenytársaik. Az IBV ágazat-specifikus kutatása alapján:
Az IBM tanácsadói akár a mai naptól adnak “belépő” ajánlatokat és készenlét-értékelési jelentést, amelyek költséghatékony indulást jelentenek a kognitív vállalattá válás útján.
„Nemsokára értetlenkedve gondolunk majd vissza arra az időre, amikor a rendelkezésünkre álló adatmennyiség szisztematikus elemzése nélkül hoztunk meg fontos döntéseket vagy fedeztünk fel új lehetőségeket” – mondta Stephen Pratt, az IBM Cognitive Business Solutions globális vezetője. „A következő évtizedben a változás minden szakembert érint majd, hiszen az algoritmusok értékelésével jelentősen megnövelhetjük lehetőségeinket. Az ügyfelek számára a kognitív rendszerek lehetővé teszik, hogy vállalataik teljesítménye felülmúlja versenytársaikét.”
Az IBM több mint ötvenezer adatelemzési eset összegyűjtött tapasztalatával, a világ legnagyobb számú, adatelemzésre szakosodott munkaerejével, köztük az IBM Research szakértőinek ezreivel, valamint a vállalat analitikai és a Watson megoldásokat vizsgáló egységeivel segíti ügyfelei döntéseit. A vállalat szintén ügyfelei rendelkezésére bocsátja a Strategy and Analytics tanácsadási üzletágának alkalmazásában álló több mint harmincezer alkalmazottjának szakértelmét.
Az új szolgáltatás az IBM Watson számítógépes érvelési és tanulási képességeit is alkalmazza majd, ami egymilliárd dolláros befektetést jelent a kognitív innovációk fejlesztésére a különböző iparágakban. Az IBM az ősz folyamán további huszonötezer tanácsadó képzését tervezi a kognitív számítástechnikai megoldásokban.
Tavaly az IBM stratégiai partnerséget kötött az Apple-lel, a Twitterrel, a Weather Channellel és a Facebookkal, amelyek mind új adatforrásokat tesznek elérhetővé ügyfeleik számára bárhol a világon.
Az IBM Cognitive Business Solutions az IBM Watson nevű mesterséges intelligenciájának, illetve a vállalat üzleti analitikai megoldásainak piacvezető szerepét terjeszti ki. Az új üzleti gyakorlat több mint kétezer tanácsadó tapasztalataira épít a gépi tanulás, korszerű elemzési technológiák, valamint az adatfeldolgozás és fejlesztés területén. A szolgáltatást iparági és változáskezelési szakértők is támogatják, hogy minél hamarabb bevezethessék az ügyfeleket a kognitív üzleti megoldások világába.
A kognitív megoldások alapjaiban változtatják meg a számítástechnika működését, felhasználva az elemzésben, a természetes nyelv feldolgozásában és a gépi tanulásban elért technológiai újításokat. Az IDC piackutató cég előrejelzései szerint 2018-ra a felhasználók fele napi szinten használja majd a kognitív számítástechnikára épülő szolgáltatásokat.
Az IBM Institute for Business Value (IBV) több mint ötezer vállalati vezető bevonásával készült felmérése szerint a legjobban teljesítő vállalatok vezetői jóval nagyobb hangsúlyt fektetnek a kognitív képességekre, mint piackövető versenytársaik. Az IBV ágazat-specifikus kutatása alapján:
-
Biztosítás: annak ellenére, hogy a biztosítótársaságok chief experience officerei (CXO), azaz az ügyfélelégedettségért felelős menedzserek hatvanöt százaléka alkalmaz valamilyen üzleti modellt megújító innovációt, harminc százalékuk mégsem érzi kielégítőnek a vállalatuk által felhasznált adatok minőségét, pontosságát és reprezentativitását. Válaszaik alapján majdnem mindannyian tervezik valamilyen kognitív üzleti megoldás bevezetését.
-
Kereskedelem: A kereskedelmi vezetők hatvan százaléka nincs meggyőződve arról, hogy vállalatuk rendelkezik a fogyasztók által elvárt személyre szabott élmények biztosításához szükséges rálátással, és kilencvenöt százalékuk tervez valamilyen beruházást a következő öt év során annak érdekében, hogy növeljék kognitív üzleti képességeiket.
-
Egészségügy: Az ágazati előrejelzések szerint 2035-re 13 millió képzett dolgozó hiányzik majd az egészségügyből, és az iparág CXO-inak több mint fele úgy véli, hogy a teljes adatfeldolgozás útjában álló akadályok gyengítik stratégiai döntéseik szakmai hátterét. Nyolcvanöt százalékuk úgy véli, hogy a kognitív technológia komoly változásokat hoz majd az egészségügyben, és kilencvenöt százalékuk fektetne be a kognitív újításokba a jövőben.
Az IBM tanácsadói akár a mai naptól adnak “belépő” ajánlatokat és készenlét-értékelési jelentést, amelyek költséghatékony indulást jelentenek a kognitív vállalattá válás útján.
„Nemsokára értetlenkedve gondolunk majd vissza arra az időre, amikor a rendelkezésünkre álló adatmennyiség szisztematikus elemzése nélkül hoztunk meg fontos döntéseket vagy fedeztünk fel új lehetőségeket” – mondta Stephen Pratt, az IBM Cognitive Business Solutions globális vezetője. „A következő évtizedben a változás minden szakembert érint majd, hiszen az algoritmusok értékelésével jelentősen megnövelhetjük lehetőségeinket. Az ügyfelek számára a kognitív rendszerek lehetővé teszik, hogy vállalataik teljesítménye felülmúlja versenytársaikét.”
Az IBM több mint ötvenezer adatelemzési eset összegyűjtött tapasztalatával, a világ legnagyobb számú, adatelemzésre szakosodott munkaerejével, köztük az IBM Research szakértőinek ezreivel, valamint a vállalat analitikai és a Watson megoldásokat vizsgáló egységeivel segíti ügyfelei döntéseit. A vállalat szintén ügyfelei rendelkezésére bocsátja a Strategy and Analytics tanácsadási üzletágának alkalmazásában álló több mint harmincezer alkalmazottjának szakértelmét.
Az új szolgáltatás az IBM Watson számítógépes érvelési és tanulási képességeit is alkalmazza majd, ami egymilliárd dolláros befektetést jelent a kognitív innovációk fejlesztésére a különböző iparágakban. Az IBM az ősz folyamán további huszonötezer tanácsadó képzését tervezi a kognitív számítástechnikai megoldásokban.
Tavaly az IBM stratégiai partnerséget kötött az Apple-lel, a Twitterrel, a Weather Channellel és a Facebookkal, amelyek mind új adatforrásokat tesznek elérhetővé ügyfeleik számára bárhol a világon.