Szerver/Üzlet
Sulaki - 2015-10-08
Év végére már közel hatszázezer fogyasztó számára válnak elérhetővé az Invitel legmodernebb technológián alapuló szolgáltatásai
A tartalomfogyasztási piac gyors fejlődése, a távközlési trendek hatásai, illetve a hazai lakosságnál is érezhető attitűdváltozások arra sarkallják az Invitelt, hogy a tervezetthez képest felgyorsítsa beruházásait. A cég tavasszal bejelentett és mára teljesített fejlesztésein túl az év végéig újabb 40 ezer végpontot ad át, így már a szolgáltatási területén található fogyasztási helyek felénél elérhetővé válnak a legmodernebb technológián alapuló minőségi szolgáltatásai. Az Invitel hálózatkorszerűsítéseivel párhuzamosan folyamatosan alakítja portfólióját is az ügyféligények testreszabott kielégítését állítva a középpontba.
Jövőálló technológiát fejleszt az Invitel
Napjainkban az infokommunikációs szektor alapvető sajátossága a távközlés, az informatika és a média konvergenciája, amelynek alapja a digitális technológia fejlődése. Ez a folyamat pedig hozza magával az egyre tudatosabb média- és tartalomfogyasztási szokásokat, illetve a fokozatosan változó felhasználói igényeket. A nemzetközi trendekhez hasonlóan a magyar társadalom médiafogyasztásában is egyelőre a televízión elérhető tartalmak az elsődlegesek, azonban az online tartalmak fogyasztásának mennyisége is növekedett az elmúlt időszakban. Mindez felismerhető az Invitel ügyfeleinek szokásaiban is, a cég saját előfizetőinek körében végzett kutatásai viszont megerősítik, hogy ugyan terjed a „többképernyős” televíziózás, de a külföldi piacokon tapasztaltakhoz hasonlóan a tévézésben még mindig a linearitás a meghatározó hazánkban is.
„Az Invitel a jövőbe mutató tengerentúli, európai és hazai piaci jellemzők, ügyféligények nyomon követése mellett folyamatosan elemzi asaját fogyasztói körben tapasztaltakat is. Látjuk, hogy egészen új típusú médiafogyasztási szokások honosodnak meg – új tartalmakat, egyre változatosabb formában és lehetőség szerint gyors internetkapcsolattal, azonnal szeretnének elérni, felhasználni az ügyfelek. Ebben az új helyzetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy képesek legyünk megfelelni az átalakuló fogyasztói szokások által támasztott elvárásoknak és az elérhető legmagasabb színvonalat kínálva, innovatív termékösszetétellel szálljunk versenybe az ügyfelekért. Éppen ezért a májusban bejelentett fejlesztéseinken túl, még idén további 40 ezer fogyasztási helyen tesszük elérhetővé a gyors és megbízható internet-szolgáltatás, valamint a minőségi televíziózás alapjául szolgáló technológiát. Így ezzel együtt tavalyhoz képest megkétszerezzük a fejlesztések ütemét” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel vezérigazgató-helyettese. „Beruházásaink a Digitális Magyarország programmal összhangban zajlanak és ezúttal is saját erőforrásból fejleszt az Invitel” – tette hozzá.
Rugalmas kínálat, testre szabható ajánlatok
A fogyasztói szokások tehát változnak, amelyekre a szolgáltatók is hatással vannak fejlesztéseikkel, és mindez fordítva is igaz: az előfizetői igények is generálják a fejlesztéseket. Az Invitel arra törekszik, hogy önmaga is támogassa a tudatos mindennapi tartalomfogyasztást. Saját kutatásai is igazolják, hogy a fogyasztók egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokra vágynak, éppen ezért előfizetői igényeit, lehetőségeit, és adottságait szem előtt tartva rugalmasan alakítja kínálatát, hogy a döntéshez minél több eszközt és lehetőséget megadjon számukra.
„Termékstratégiánk középpontjában az ügyféligények lehető legteljesebb körű kiszolgálása áll, ugyanakkor folyamatosan ügyelünk arra, hogy mindenkori portfoliónk kialakításakor mindezt ötvözzük a megfelelő ár-érték aránnyal. Előfizetőink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy mára a hazai piacon szinte egyedülálló kínálatot alakítottunk ki. Változatos elemekből felépülő, díjmentes extrákat is tartalmazó szolgáltatáscsomagjaink igen népszerűek ügyfeleink körében. Növekszik a 3Pszolgáltatásainkra előfizetők aránya és szintén nagyon magas, 80 százalékot meghaladó a családi tévécsomagunk értékesítése” – fogalmazott Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A folyamatos tartalmi és minőségi fejlesztéseknek köszönhetően az Invitel évek óta tartósan növeli részesedését a vezetékes televízió-szolgáltatások piacán. 165 tévé- és rádióadót tartalmazó széles csatornaválasztékával a jelenlegi legteljesebb kínálatot nyújtja, amelyből kiemelendő a 22 sportcsatorna és a 12 mesecsatorna. Ez utóbbiak a 17 tematikus minicsomaggal, illetve a május óta 28-ra bővült
Távlatokat nyit az Invitel minden értelemben
A fogyasztói igényekre szabott választék kialakítása mellett az Invitel azt is fontosnak tartja, hogy ne csak önmaga tartson lépést a fejlődéssel, hanem ügyfelei számára is barátságossá, hasznossá, könnyen érthetővé és használhatóvá tegye a legmodernebb technológiát. A szolgáltató meggyőződése szerint egy cég ugyanis akkor lehet igazán sikeres, ha folyamatosan figyel arra is, milyen segítséget tud nyújtani ügyfeleinek ahhoz, hogy ténylegesen ki is tudják használni például a színes csatornakínálat vagy a gyors
Jövőálló technológiát fejleszt az Invitel
Napjainkban az infokommunikációs szektor alapvető sajátossága a távközlés, az informatika és a média konvergenciája, amelynek alapja a digitális technológia fejlődése. Ez a folyamat pedig hozza magával az egyre tudatosabb média- és tartalomfogyasztási szokásokat, illetve a fokozatosan változó felhasználói igényeket. A nemzetközi trendekhez hasonlóan a magyar társadalom médiafogyasztásában is egyelőre a televízión elérhető tartalmak az elsődlegesek, azonban az online tartalmak fogyasztásának mennyisége is növekedett az elmúlt időszakban. Mindez felismerhető az Invitel ügyfeleinek szokásaiban is, a cég saját előfizetőinek körében végzett kutatásai viszont megerősítik, hogy ugyan terjed a „többképernyős” televíziózás, de a külföldi piacokon tapasztaltakhoz hasonlóan a tévézésben még mindig a linearitás a meghatározó hazánkban is.
„Az Invitel a jövőbe mutató tengerentúli, európai és hazai piaci jellemzők, ügyféligények nyomon követése mellett folyamatosan elemzi asaját fogyasztói körben tapasztaltakat is. Látjuk, hogy egészen új típusú médiafogyasztási szokások honosodnak meg – új tartalmakat, egyre változatosabb formában és lehetőség szerint gyors internetkapcsolattal, azonnal szeretnének elérni, felhasználni az ügyfelek. Ebben az új helyzetben kiemelten fontosnak tartjuk, hogy képesek legyünk megfelelni az átalakuló fogyasztói szokások által támasztott elvárásoknak és az elérhető legmagasabb színvonalat kínálva, innovatív termékösszetétellel szálljunk versenybe az ügyfelekért. Éppen ezért a májusban bejelentett fejlesztéseinken túl, még idén további 40 ezer fogyasztási helyen tesszük elérhetővé a gyors és megbízható internet-szolgáltatás, valamint a minőségi televíziózás alapjául szolgáló technológiát. Így ezzel együtt tavalyhoz képest megkétszerezzük a fejlesztések ütemét” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel vezérigazgató-helyettese. „Beruházásaink a Digitális Magyarország programmal összhangban zajlanak és ezúttal is saját erőforrásból fejleszt az Invitel” – tette hozzá.
Rugalmas kínálat, testre szabható ajánlatok
A fogyasztói szokások tehát változnak, amelyekre a szolgáltatók is hatással vannak fejlesztéseikkel, és mindez fordítva is igaz: az előfizetői igények is generálják a fejlesztéseket. Az Invitel arra törekszik, hogy önmaga is támogassa a tudatos mindennapi tartalomfogyasztást. Saját kutatásai is igazolják, hogy a fogyasztók egyre inkább személyre szabott szolgáltatásokra vágynak, éppen ezért előfizetői igényeit, lehetőségeit, és adottságait szem előtt tartva rugalmasan alakítja kínálatát, hogy a döntéshez minél több eszközt és lehetőséget megadjon számukra.
„Termékstratégiánk középpontjában az ügyféligények lehető legteljesebb körű kiszolgálása áll, ugyanakkor folyamatosan ügyelünk arra, hogy mindenkori portfoliónk kialakításakor mindezt ötvözzük a megfelelő ár-érték aránnyal. Előfizetőink visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy mára a hazai piacon szinte egyedülálló kínálatot alakítottunk ki. Változatos elemekből felépülő, díjmentes extrákat is tartalmazó szolgáltatáscsomagjaink igen népszerűek ügyfeleink körében. Növekszik a 3Pszolgáltatásainkra előfizetők aránya és szintén nagyon magas, 80 százalékot meghaladó a családi tévécsomagunk értékesítése” – fogalmazott Iski István, az Invitel marketingigazgatója.
A folyamatos tartalmi és minőségi fejlesztéseknek köszönhetően az Invitel évek óta tartósan növeli részesedését a vezetékes televízió-szolgáltatások piacán. 165 tévé- és rádióadót tartalmazó széles csatornaválasztékával a jelenlegi legteljesebb kínálatot nyújtja, amelyből kiemelendő a 22 sportcsatorna és a 12 mesecsatorna. Ez utóbbiak a 17 tematikus minicsomaggal, illetve a május óta 28-ra bővült
HD
csatorna-palettával pillanatnyilag a legszélesebb választékot jelentik az ügyfelekért folytatott versenyben. Az Invitel emellett úttörő a csatornák rugalmas csomagolhatóságában is, amelyre a Mixer minicsomag a legjobb példa: 30 csatornából azt az 5-öt vagy akár 10-et válogathatja össze a megrendelő a csomagba, amely leginkább érdekli. Mindemellett számos helyi TV is szerepel az Invitel kínálatában, amellyel a cég a fogyasztók azon igényét is szeretné kiszolgálni, hogy kényelmes formában értesülhessenek lakóhelyük történéseiről.
Távlatokat nyit az Invitel minden értelemben
A fogyasztói igényekre szabott választék kialakítása mellett az Invitel azt is fontosnak tartja, hogy ne csak önmaga tartson lépést a fejlődéssel, hanem ügyfelei számára is barátságossá, hasznossá, könnyen érthetővé és használhatóvá tegye a legmodernebb technológiát. A szolgáltató meggyőződése szerint egy cég ugyanis akkor lehet igazán sikeres, ha folyamatosan figyel arra is, milyen segítséget tud nyújtani ügyfeleinek ahhoz, hogy ténylegesen ki is tudják használni például a színes csatornakínálat vagy a gyors
internet
nyújtotta lehetőségeket. Az Invitel többek között ezért indította el a tavalyi évben Edukációs programját, amelynek keretében hasznos gyakorlati tanácsokat ad a fogyasztók számára. A felhasználókkal való párbeszéd és az így nyert inspiráció hatására válnak valóban könnyen befogadhatóvá a beszédes, informatív, könnyen emészthető, kreatív formában előállított oktatási anyagok.