Számítástechnika
Sulaki - 2015-10-08
A Lenovo Magyarország egy nem reprezentatív felmérés során megkérdezte a márka követőit, hogy melyek azok a fő szempontok, amelyeket egy új okostelefon vásárlásakor leginkább szem előtt tartanak. A felmérés kimutatta, hogy a megkérdezettek kimagasló, 90 százaléka az ár-érték ar
A Lenovo Magyarország egy nem reprezentatív felmérés során megkérdezte a márka követőit, hogy melyek azok a fő szempontok, amelyeket egy új okostelefon vásárlásakor leginkább szem előtt tartanak. A felmérés kimutatta, hogy a megkérdezettek kimagasló, 90 százaléka az ár-érték arányt tartja a legfontosabbnak, melyet 60 százalékkal a készülék teljesítménye és a minősége követ. Továbbá a válaszadók 45 százaléka úgy gondolja, hogy a megbízható gyártó elengedhetetlen új okostelefon vásárlásakor, míg a dizájnt és a hosszú üzemidőt a felhasználók 25 százaléka tartotta mérvadónak.
A megkérdezettek válaszai között, a fent említetteken kívül számos más szempont is szerepelt, mint a kijelző mérete, a kamera képességei vagy akár a független fórumokon olvasott kritikák és ajánlások, mégis az első helyen, döntő többséggel az ár-érték arány végzett, hiszen a több mint 1300 válaszadó 90 százaléka ezt a szempontot tartja leginkább döntőnek új okostelefon vásárlásakor. A második helyen álló teljesítményen belül a válaszadók említették többek között a készülék operációs rendszerét és hardverét, valamint a hosszú élettartamot. A megbízható, neves gyártó fontossága a harmadik helyre került, mivel a felhasználók mérvadónak tartják a választott gyártó más termékeivel kapcsolatos pozitív, személyes tapasztalatokat és kritikákat. Külső szempontjából a válaszadók kiemelték a szép, egyszerű, minimalista formákat és a kényelmes, kezelhető méretet, míg a hosszú üzemidő ugyancsak kényelmi és funkcionális szempontból került be a legfontosabb szempontok közé.
“Kiváncsiak voltunk, hogy a Lenovo Magyarország követőinek melyek a legfontosabb szempontok egy új okostelefon vásárlásakor, hogy megértsük és tisztán lássuk a hazai követőink elvárásait, hiszen ez régiónként igen eltérő lehet. Reméljük, hogy a jövőben ezeket a szempontokat is szem előtt tartva tudunk majd új, minden igényt kielégítő termékekkel megjelenni a magyarországi okostelefon piacon.” - mondta Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.
A megkérdezettek válaszai között, a fent említetteken kívül számos más szempont is szerepelt, mint a kijelző mérete, a kamera képességei vagy akár a független fórumokon olvasott kritikák és ajánlások, mégis az első helyen, döntő többséggel az ár-érték arány végzett, hiszen a több mint 1300 válaszadó 90 százaléka ezt a szempontot tartja leginkább döntőnek új okostelefon vásárlásakor. A második helyen álló teljesítményen belül a válaszadók említették többek között a készülék operációs rendszerét és hardverét, valamint a hosszú élettartamot. A megbízható, neves gyártó fontossága a harmadik helyre került, mivel a felhasználók mérvadónak tartják a választott gyártó más termékeivel kapcsolatos pozitív, személyes tapasztalatokat és kritikákat. Külső szempontjából a válaszadók kiemelték a szép, egyszerű, minimalista formákat és a kényelmes, kezelhető méretet, míg a hosszú üzemidő ugyancsak kényelmi és funkcionális szempontból került be a legfontosabb szempontok közé.
“Kiváncsiak voltunk, hogy a Lenovo Magyarország követőinek melyek a legfontosabb szempontok egy új okostelefon vásárlásakor, hogy megértsük és tisztán lássuk a hazai követőink elvárásait, hiszen ez régiónként igen eltérő lehet. Reméljük, hogy a jövőben ezeket a szempontokat is szem előtt tartva tudunk majd új, minden igényt kielégítő termékekkel megjelenni a magyarországi okostelefon piacon.” - mondta Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.