Szerver/Üzlet
maxray - 2015-08-04
Az Oracle jelentős frissítéseket jelentett be az Oracle Sales Cloud megoldásához, amelyek a bevétel növeléséhez szükséges modern eszközöket, erőforrásokat és információkat biztosítanak az értékesítési csapatok számára.
Az Oracle jelentős frissítéseket jelentett be az Oracle Sales Cloud megoldásához, amelyek a bevétel növeléséhez szükséges modern eszközöket, erőforrásokat és információkat biztosítanak az értékesítési csapatok számára. Az Oracle Applications Cloud Release 10 részeként megjelenő Oracle Sales Cloud a javított elemzéseket, partnerkapcsolatok kezelését és más iparág specifikus megoldásokat is magában foglaló egyszerűsített felhasználói felülettel segíti a vállalatokat a hatékonyság és a bevétel növelésében.
Az ügyfelek és a vállalatok értékesítési részlegének kapcsolattartási formái gyorsan változnak. Egy nemrégiben megjelent CEB tanulmány szerint a vásárlási folyamatok 57 százaléka véget ér még azelőtt, hogy az ügyfél kapcsolatba került volna az értékesítési csoporttal. Ebben az új üzleti környezetben a vállalatoknak gyors, könnyen használható és modern eszközökkel kell felvértezniük az értékesítési csoportokat, amelyek támogatják a mobil munkavégzést, az átlátható és együttműködésen alapuló értékesítést, illetve az intenzív hálózatépítést.
Az Oracle Sales Cloud legfrissebb verziója a javított döntéshozói és együttműködési képességgel segíti az üzleti rugalmasság növelését. A modern, interaktív kezelőfelület új, előre beépített jelentéseket és javított megjelenítést biztosít, amely valós idejű betekintést és adatelemzést tesz lehetővé. Ezen kívül az értékesítők kihasználhatják az új Mobile App Designer eszköz minden előnyét, amelynek segítségével intuitív jelentések és kezelőfelületek hozhatók létre a kifejezetten okostelefonok és táblagépek számára tervezett
Az Oracle Sales Cloud az Oracle Customer Experience (CX) Cloud része, amely magában foglalja az Oracle Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure, Price és Quote Cloud, illetve az Oracle Commerce Cloud megoldásokat is.
Az ügyfelek és a vállalatok értékesítési részlegének kapcsolattartási formái gyorsan változnak. Egy nemrégiben megjelent CEB tanulmány szerint a vásárlási folyamatok 57 százaléka véget ér még azelőtt, hogy az ügyfél kapcsolatba került volna az értékesítési csoporttal. Ebben az új üzleti környezetben a vállalatoknak gyors, könnyen használható és modern eszközökkel kell felvértezniük az értékesítési csoportokat, amelyek támogatják a mobil munkavégzést, az átlátható és együttműködésen alapuló értékesítést, illetve az intenzív hálózatépítést.
Az Oracle Sales Cloud legfrissebb verziója a javított döntéshozói és együttműködési képességgel segíti az üzleti rugalmasság növelését. A modern, interaktív kezelőfelület új, előre beépített jelentéseket és javított megjelenítést biztosít, amely valós idejű betekintést és adatelemzést tesz lehetővé. Ezen kívül az értékesítők kihasználhatják az új Mobile App Designer eszköz minden előnyét, amelynek segítségével intuitív jelentések és kezelőfelületek hozhatók létre a kifejezetten okostelefonok és táblagépek számára tervezett
drag and drop
funkció használatával. Az Oracle Sales Cloud új verziója már lehetővé teszi a partnerek és az értékesítési csapat biztonságos kommunikációját az Oracle Social Network megoldásban. a nagyteljesítményű jelentéskészítő kapacitás szintén részét képezi az Oracle Sales Cloud partnerkezelő megoldásának, amely a valós idejű jelentések készítését teszi lehetővé.
Az Oracle Sales Cloud az Oracle Customer Experience (CX) Cloud része, amely magában foglalja az Oracle Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure, Price és Quote Cloud, illetve az Oracle Commerce Cloud megoldásokat is.