Érdekességek
Sulaki - 2015-07-06
A ZyXEL európai piacon végzett kutatása szerint a gyors sávszélesség mellett a fogyasztók hatékonyabb problémamegoldást várnak...
A kiélezett verseny és a fogyasztói elvárások folyamatos változása miatt a szolgáltatóknak át kell gondolniuk, hogyan teljesítsék a növekvő igényeket – a gyorsabb sávszélesség már kevés az ügyfelek megtartásához. A ZyXEL Nyugat-Európában elvégzett kutatása rámutatott arra, hogy a fogyasztók Csehországban a legelégedettebbek az internetszolgáltatókkal, kimagasló adatot mértek többek között a problémák kezelésében a többi országgal szemben. Összehasonlítva például Svédországgal, ahol a felhasználók 16 százalékának van problémája a Wi-FI csatlakozással, és mindössze 6 százaléka gondolta úgy, hogy a szolgáltatójuk segít nekik probléma esetén. Ezzel szemben a cseheknél több mint 34% válaszolt a kérdésre kedvezően.
A kutatás nemcsak azt mutatja be, hogy mely országok lakosai a legelégedettebbek az
internet
szolgáltatóikkal, hanem rávilágít a legfőbb problémákra is, amit Európa-szerte orvosolni kell az iparág szereplőinek. A technológiára fogékony fogyasztók számának elképesztő ütem? növekedésével és a rugalmas munkavégzés elterjedésével ugyanis kulcsfontosságúvá vált, hogy a szolgáltatók prémium minőség? hálózati hozzáférést biztosítsanak felhasználóik számára.
Treso Tamás, a ZyXEL regionális értékesítési menedzsere a kutatás kapcsán kiemelte: a szolgáltatóknak egyértelm?en javítani kell kiszolgálásuk minőségén. A megfelelő eszközök biztosítása és a színvonalas, hasznos tanácsadás, valamint a kulcsproblémákra való felkészülés mind olyan terület, amiben fejlődhetnek, ezzel is növelve a piaci méretét, felhasználóik számát. Az egyre nagyobb sávszélesség és sebesség biztosítása ma már alapvető, éppen ezért csakis hozzáadott értékkel lehet életben maradni a piacon és versenyképesebbé válni.