Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_9f8g7mqtgcg1q3fsamag61fge6, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Átértelmezi a személyre szabott reklámokat az IBM és a Facebook együttm?ködése

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
Sulaki - 2015-06-05

A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre...

[%BOLD%]

 

A személyre szabott vásárlói élmény továbbfejlesztése érdekében lépett partnerségre az IBM és a legnagyobb közösségi portál, a Facebook. Az együttm?ködés keretében összekapcsolódnak az IBM felhő alapú marketingszolgáltatásai és a Facebook reklámképességei. A közösségi oldal célcsoport-szolgáltatásait (Custom Audiences) egészíti ki az IBM mélyelemzési és tervezési szolgáltatása annak érdekében, hogy a reklám így valódi élményt nyújtson a megcélzott vásárlóknak – alkalmazásoktól, platformtól és időtől függetlenül.

 

Az egyes márkák számára az egyénre szabott hirdetések kulcsa az IBM új, Journey Designer nev? megoldása, az összesített reakciók és hatások alapján pedig a Journey Analytics segít megérteni a célcsoport válaszát. A Facebook hirdetési technológiája, illetve az IBM Journey Analytics kombinálásával minden korábbinál pontosabbá válik a célcsoport azonosítása a közösségi oldal 1,44 milliárd aktív felhasználója közül, az érdeklődési körük, illetve a különböző csatornákon zajló aktivitásaik alapján. A megfelelő üzenet így a megfelelő személyekhez juthat el, nemcsak a Facebook felületén, hanem más médiumok használata esetén is.

 

Az együttm?ködést tovább mélyíti, hogy a Facebook az első cég, amelyik csatlakozik az IBM új kezdeményezéséhez, a Commerce THINKLab-hez. A személyre szabott marketingtechnológiák kidolgozására létrejött innovatív, kutatási platform olyan együttm?ködésre ad lehetőséget, amelyben az IBM kutatói és a Facebook szakértői mellett számos partner dolgozik együtt az ügyfelekkel, a speciális, új megoldásokat igénylő területek és új, a márka üzleti céljaira optimalizált, emberközpontú eszközök azonosításán.

 

A THINKLab kivételes módszertanával gyorsabban dolgozhatók ki és ültethetők át a gyakorlatba a speciális ügyféligényekre válaszoló innovációk – akár az optimális ár kialakítása, akár a raktárkészletek elemzése. A programban dolgozó szakértőket valós idej? piaci adatok segítik abban, hogy az új technológiákat egyetlen, személyre szabott termékbe integrálják.

 

A márkaelkötelezettség kulcsa egyre inkább az erőteljes és személyes élmény –mondta Deepak Advani, az IBM Commerce ügyvezetője. Az IBM és a Facebook együttm?ködéssel a fogyasztói cikkek gyártói és kereskedői gyorsan juthatnak mély elemzéshez arról, hogy mit várnak tőlük vásárlóik – tette hozzá.

 

E speciális tudás birtokában az IBM ügyfeleiként a legnagyobb márkák a személyre szabott üzenetekkel kutathatják fel célcsoportjaikat, növelhetik azok elkötelezettségét, és győzhetik le a komolyabb kihívásokat is – hangsúlyozta Blake Chandlee, a Partnerships for Facebook alelnöke.

 

A Facebook, célcsoportról szóló, anonimizált és aggregált adatainak (audience insights) mélyelemzése, illetve az IBM felhőalapú marketingalkalmazásából származó információk alapján a célcsoportról minden korábbinál mélyebb tudás áll majd a hirdetők rendelkezésére. A már bizonyított kampányok pedig a márka más csatornáira is átvezethetők – legyen szó akár az üzletekről, honlapról vagy mobilalkalmazásról. Egy futócipő-kereskedő egy új termék bevezetésekor a Facebook Custom Audiences segítségével célzottan érheti el a hosszútávfutás iránt érdeklődő felhasználókat, de az IBM platformja révén e célcsoport sportszerekkel kapcsolatos preferenciáiról is részletes információkhoz jut, így akár a helyi klímának megfelelő sportszerekkel és akciókkal keresheti meg régi vagy új vásárlóit.

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_9f8g7mqtgcg1q3fsamag61fge6, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0