Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_i8vs08g7m81g11ed71kq3pqcj3, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Novell Service Desk 7.1: szolgáltatásmenedzsment alfától omegáig

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
Sulaki - 2015-05-27

A Novell Service Desk â?? a hagyományos helpdesk rendszerek funkcióit meghaladva â?? lehetÅ?vé teszi a vállalatok számára, hogy a hibabejelentéseket a teljes életciklusukon keresztül végigkövessék...



„A hagyományos helpdesk rendszerek csupán a hibabejelentések fogadására képesek, a Novell Service Desk megoldással azonban azok teljes életciklusa is végigkövethető. A megoldás pontosan rögzíti az eseményt, emellett azt is azonosítja, mely erőforrásokra van hatással a bejelentett hiba. Ezután feltérképezi, pontosan mi miért történik, majd javaslatot tesz a probléma megoldására. A termék a bejelentések fontosságának rangsorolásában is támogatást nyújt a vállalatok számára, így megfelelően eloszthatók az erőforrások” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.

A megoldás az ITIL v3 ajánlásgy?jtemény előírásai szerint m?ködik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Ennek megfelelően a termék a hagyományos helpdesk funkciók mellett képes többek között az események, problémák és szolgáltatási szintek hatékony kezelésére, illetve lehetővé teszi szolgáltatáskatalógus összeállítását, valamint az egyes IT-szolgáltatásokhoz kapcsolódó pénzügyek áttekintését. A megoldásnak szintén részét képező változásmenedzsment funkció az egyes változtatásokkal járó kockázatok felmérését segíti, így a napi m?ködés megzavarása nélkül vezethetők be a különféle módosítások. A tudásmenedzsment opciók révén pedig könnyen megoszthatók a hatékony m?ködéshez szükséges információk, ezáltal lerövidül az egyes problémák megoldására fordított idő.

A Novell Service Desk 7.1 a legújabb funkciók révén olyan online támogatási rendszert kínál, amelynek segítségével a vállalatok megfelelő szolgáltatási szintet biztosíthatnak az ügyfelek, a felhasználók, a helpdesk munkatársak és feletteseik számára a szervezetben.

Az ügyfelek számára készült önkiszolgáló portálon keresztül könnyen átlátható módon jelenik meg az összes szükséges információ, az ügyfél általános adataitól kezdve a legutóbbi szolgáltatás-kimaradásokról szóló tájékoztatáson át az értesítésekig és felmérésekig. A hibabejelentők ugyanezen a felületen egyszer?en adhatnak le kéréseket, illetve kezdeményezhetnek beszélgetést a technikusokkal az azonnali üzenetküldő alkalmazáson keresztül.

A helpdesk munkatársak feladatait koordináló felhasználói portálon szintén jól áttekinthető formában, összesítve láthatók a bejelentések, és az egyes tételekhez rendkívül egyszer?en további jegyzetek és mellékletek adhatók hozzá. A kollégák ezenkívül egyetlen kattintással kioszthatják maguknak az elintézendő kéréseket.

Az admin portálban elérhetővé vált egy önkiszolgáló jelszókezelő opció, amely külső password self-service eszközökkel is összekapcsolható. Az új változatban ezenfelül már a Novell ZENworks eszközfelügyeleti rendszerből is importálhatók az adatok, így az informatikai szakemberek a Service Desk felhasználói felületén keresztül is megtekinthetik, kijelölhetik és importálhatják a ZENworks megoldásban kezelt hardverekhez, szoftverekhez és csomagokhoz kapcsolódó információkat.

A Novell Service Desk 7.1 már elérhető.

Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_i8vs08g7m81g11ed71kq3pqcj3, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0