Érdekességek
Sulaki - 2015-05-22
A Perion jelen befektetésével belépett az erÅ?s növekedési fázisban...
A Perion jelen befektetésével belépett az erős növekedési fázisban lévő e-kereskedelmi szektorba, mely területen további befektetéseket is tervez 2015-ben.
A Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. legújabb befektetéseként jött létre a Montonelli Fashion Group Zrt., melynek célja, hogy a következő 5 évben a régió meghatározó szereplőjévé váljon a cipő és táska e-kereskedelmi szegmensben. A társaság céljai között szerepel az is, hogy magas szolgáltatási színvonal mellett az elérhető legnagyobb választékot kínálja a vásárlóinak.
A 2008 óta m?ködő Cipőpláza.hu Magyarországon a legnagyobb márkaválasztékot kínálja a vásárlóinak a webáruházában és budapesti cipőboltjaiban. A társaság a Shoecocktail elnevezés? webshopjain keresztül az elmúlt időszakban megjelent Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, Csehországban, Szlovéniában és Horvátországban is. Emellett megszerezte a népszer? Montonelli márka kizárólagos forgalmazói jogait is.
„Folyamatos fejlődésünknek köszönhetően jelenleg Magyarország talán legismertebb cipőwebáruháza vagyunk. Mi sorakoztatjuk fel a legtöbb ismert márkát egy helyen, illetve kiegészítjük ezeket olyan brazil márkákkal, melyek sehol máshol nem kaphatóak. Igyekszünk ügyelni arra, hogy az áraink kifejezetten versenyképesek legyenek, aki nálunk vásárol, ne csalódjon, ne lássa ugyanazt a terméket máshol olcsóbban” – mondta Gémesi András, társtulajdonos, vezérigazgató.
A Cipőpláza.hu termék- és márkaválasztékát is dinamikusan bővítették eddig is, és ez az elkövetkező években is így lesz. Ennek köszönhetően a webáruházakban 2014 ősze óta kaphatóak többek között az O’Neill és a Columbia termékei is, míg 2015 során folyamatosan elérhetőek lesznek az Adidas, US Polo, Levi’s, Lumberjack és Jack & Jones termékek is, valamint megkezdődött a gyerekcipők árusítása is.
A Cipőpláza.hu mellett az elmúlt hónapokban a Perion másik meghatározó befektetése a szintén az e kereskedelemhez kapcsolódó tevékenység? FoxPost volt. A hazai piacon új vállalkozás a plázákban és hipermarketekben elérhető csomagautomata-hálózata az észt, a finn és az orosz piacok után debütál Magyarországon.
„Az új befektetések létrejötte óta eltelt hónapok során a Cipőpláza.hu már új országokban is megjelent, a FoxPost csomagautomaták telepítésének első hulláma pedig hamarosan befejeződik. Mind a Cipőpláza.hu, mind a FoxPost olyan befektetésünk, melyekbe az anyagiakon kívül rengeteg, nemzetközi tapasztalatokon alapuló tudást és szakmai ismeretet fektetünk be” – mondta Szugyiczki András, a Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. projekt igazgatója.
A Perion az Új Széchenyi Kockázati Tőkeprogramok Közös Növekedési Alap nyertes közvetítője. A program keretében a Perion 2013 Alap mintegy 4,4 milliárd Ft tőkét fektet be a magyar gazdaságba. A Perion Zrt. céljai között szerepel, hogy a befektetéseivel hozzájáruljon a magyar gazdaság élénkítéséhez, a befektetésein keresztül támogassa a hazai innovációt, számos új munkahelyet teremtsen és erősítse a magyar vállalkozások külföldi jelenlétét.
A Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. legújabb befektetéseként jött létre a Montonelli Fashion Group Zrt., melynek célja, hogy a következő 5 évben a régió meghatározó szereplőjévé váljon a cipő és táska e-kereskedelmi szegmensben. A társaság céljai között szerepel az is, hogy magas szolgáltatási színvonal mellett az elérhető legnagyobb választékot kínálja a vásárlóinak.
A 2008 óta m?ködő Cipőpláza.hu Magyarországon a legnagyobb márkaválasztékot kínálja a vásárlóinak a webáruházában és budapesti cipőboltjaiban. A társaság a Shoecocktail elnevezés? webshopjain keresztül az elmúlt időszakban megjelent Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, Csehországban, Szlovéniában és Horvátországban is. Emellett megszerezte a népszer? Montonelli márka kizárólagos forgalmazói jogait is.
„Folyamatos fejlődésünknek köszönhetően jelenleg Magyarország talán legismertebb cipőwebáruháza vagyunk. Mi sorakoztatjuk fel a legtöbb ismert márkát egy helyen, illetve kiegészítjük ezeket olyan brazil márkákkal, melyek sehol máshol nem kaphatóak. Igyekszünk ügyelni arra, hogy az áraink kifejezetten versenyképesek legyenek, aki nálunk vásárol, ne csalódjon, ne lássa ugyanazt a terméket máshol olcsóbban” – mondta Gémesi András, társtulajdonos, vezérigazgató.
A Cipőpláza.hu termék- és márkaválasztékát is dinamikusan bővítették eddig is, és ez az elkövetkező években is így lesz. Ennek köszönhetően a webáruházakban 2014 ősze óta kaphatóak többek között az O’Neill és a Columbia termékei is, míg 2015 során folyamatosan elérhetőek lesznek az Adidas, US Polo, Levi’s, Lumberjack és Jack & Jones termékek is, valamint megkezdődött a gyerekcipők árusítása is.
A Cipőpláza.hu mellett az elmúlt hónapokban a Perion másik meghatározó befektetése a szintén az e kereskedelemhez kapcsolódó tevékenység? FoxPost volt. A hazai piacon új vállalkozás a plázákban és hipermarketekben elérhető csomagautomata-hálózata az észt, a finn és az orosz piacok után debütál Magyarországon.
„Az új befektetések létrejötte óta eltelt hónapok során a Cipőpláza.hu már új országokban is megjelent, a FoxPost csomagautomaták telepítésének első hulláma pedig hamarosan befejeződik. Mind a Cipőpláza.hu, mind a FoxPost olyan befektetésünk, melyekbe az anyagiakon kívül rengeteg, nemzetközi tapasztalatokon alapuló tudást és szakmai ismeretet fektetünk be” – mondta Szugyiczki András, a Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. projekt igazgatója.
A Perion az Új Széchenyi Kockázati Tőkeprogramok Közös Növekedési Alap nyertes közvetítője. A program keretében a Perion 2013 Alap mintegy 4,4 milliárd Ft tőkét fektet be a magyar gazdaságba. A Perion Zrt. céljai között szerepel, hogy a befektetéseivel hozzájáruljon a magyar gazdaság élénkítéséhez, a befektetésein keresztül támogassa a hazai innovációt, számos új munkahelyet teremtsen és erősítse a magyar vállalkozások külföldi jelenlétét.