Szerver/Üzlet
business_guru - 2013-01-29
A Liferay, a világ vezetÅ? nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttm?ködést lehetÅ?vé tévÅ? megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0...
A Social Office 2.0 EE verzióval a Liferay Portal felhasználói azonnali hozzáférést kapnak a teljes közösségi intranethez, amely kompatibilis a már meglévő integrált oldalakkal, vállalati adatokkal és alkalmazásokkal. A Social Office egyidej?leg alkalmazható az ingyenes Liferay Sync megoldással is, amely lehetővé teszi a dokumentumok automatikus szinkronizálását és hozzáférhetőséget biztosít asztali és mobil környezetben.
Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszer? honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttm?ködést.
A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:
â? [%TAB%]Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszer?vé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttm?ködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésésnek lehetősége.
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük
â? [%TAB%]Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.
â? [%TAB%]Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idej? frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszer?en létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.
â? [%TAB%]Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszer? és intuitív kezelését.
â? [%TAB%]Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.
Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszer? honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttm?ködést.
A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:
â? [%TAB%]Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszer?vé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttm?ködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésésnek lehetősége.
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük
â? [%TAB%]Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.
â? [%TAB%]Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idej? frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszer?en létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.
â? [%TAB%]Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.
â? [%TAB%]Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszer? és intuitív kezelését.
â? [%TAB%]Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.