Érdekességek
Sulaki - 2012-12-16
A kis- és középvállalkozások több mint kétharmada...
A Virtuális
szerver
és Virtuális telefonközpont szolgáltatások elindítását megelőző felmérés során összesen 157 informatikai és gazdasági döntéshozó válaszolt IT infrastruktúrával kapcsolatos kérdésekre. A válaszadók 68 százaléka jelezte, hogy nyitott a virtualizációs szolgáltatások igénybevételére, és az is kiderült, hogy jelenleg 58 százalékuk még nem használ ilyet. Azoknak a vállalatoknak, amelyek már élnek a virtualizáció biztosította lehetőségekkel, pozitívak a tapasztalatai. A három leggyakrabban említett érv a szolgáltatások virtualizálása mellett a rugalmasság, a költséghatékonyság és a rendelkezésre állás növelése. A felmérés adatai alapján az ACE Telecom a telefonközpontok virtualizálása terén vár igazi áttörést, ugyanis jelenleg csak a válaszadók 18 százaléka alkalmaz ilyet, a következő egy évben viszont 29 százalékuk tervezi telefonszolgáltatása virtualizálását.
„A szervertermek és a hagyományos telefonalközpontok ideje lejárt! A virtualizáció leveszi az ügyfelek válláról a beruházás, az üzemeltetés, a karbantartás, a folyamatos felügyelet és az amortizáció okozta terheket. Bár ezek az előnyök már jól ismertek, mégis a vállalkozások kis része él vele. Mi arra is megoldást kínálunk, hogy a kétkedőknek megmutassuk, miért éri meg virtualizációs megoldásokra váltani. 30 napos tesztidőszakot biztosítunk, amely alatt kipróbálhatják, hogyan m?ködik a teljes egészében a vállalatukra szabott Virtuális szerver és Virtuális telefonközpont szolgáltatásunk” – mondta el Farmosi Attila, az ACE Telecom ügyvezetője.
A Virtuális szerver ideális megoldás a szervertermekben tárolt szerverek, a Virtuális telefonközpont pedig a hagyományos fizikai telefonközpontok kiváltására. A mindkét szolgáltatás hátterét biztosító virtuális gépek kapacitása szinte percek alatt, bármilyen
hardveres
befektetés nélkül átméretezhető az ügyféligények alapján. A Virtuális szerver esetében ez például a tárhely, a processzor- és a memóriakapacitás rugalmas módosítását jelenti, míg Virtuális telefonközpont esetében akár a kezelt mellékek száma is változtatható rendkívül rövid idő alatt. Sőt utóbbi esetben
GSM
integrációra is lehetőség van, ami azt jelenti, hogy az alközpontban elhelyezett flotta
SIM
kártyán keresztül díjmentesen hívhatóak a flottához tartozó mobiltelefonok is. A biztonságos m?ködést az ideális géptermi körülmények közötti tárolás, valamint a 100 százalékos tartalékolás, a többszörös adat- és alkalmazásvédelem és a 24 órás felügyelet teremti meg. A virtualizációhoz az ACE Telecom a legkorszer?bb technológiákat alkalmazza, és nagy hangsúlyt fektet a folyamatos fejlesztésre is.