Érdekességek
Sulaki - 2012-11-15
A Dell Wyse Cloud Client Manager helyszíni felügyeleti hardver vagy szoftver nélkül biztosít központi adminisztrációt számos végfelhasználói megoldáshoz...
A munkatársak saját eszközeik munkahelyi használata során egyre nagyobb szabadságot és rugalmasságot igényelnek, ezért a Dell felhőalapú ügyfélmegoldásainak folyamatos bővítésével biztosítja a szervezetek számára a felhasználók helyfüggetlen és biztonságos csatlakoztatását a vállalati erőforrásokhoz. A Dell Wyse Cloud Client Manager hatékony felhőalapú felügyeleti lehetőséget kínál a vékonykliens rendszerekhez. A megoldás egy különálló, felhőalapú konzolon keresztül a folyamatos megoldás-telepítések, frissítések és karbantartások terhe nélkül teszi lehetővé a vállalati és a személyes eszközök biztonságos kezelését és a végfelhasználói hozzáférést a vállalati alkalmazásokhoz és tartalmakhoz.
A különböző forgatókönyvek támogatása érdekében az eszköz négy fő területen – a rendszerfelügyelet, az alkalmazás- és tartalomfelügyelet, a végfelhasználói önkiszolgálás és a valós idej? jelentéskészítés és riasztások – területén kínál megoldást.
Hatékony rendszerkezelés és házirend-betartatás
A Dell Wyse Cloud Client Manager lehetővé teszi a Dell Wyse vékony és zéró kliensek felhőalapú távoli konfigurációját és felügyeletét, akár helyben, akár külső helyszínen, beleértve az elosztott környezeteket, például fiókirodákat és az otthoni felhasználókat is. Így hatékonyan növeli a láthatóságot és az irányítást a vállalati t?zfalon túl.
A megoldás átfogó, vezeték nélküli mobileszköz-felügyeleti (MDM) és mobilalkalmazás-felügyeleti (MAM) képességet is biztosít iOS és Android rendszer? okostelefonokhoz és táblagépekhez, így a vállalati tulajdonú mobilkészülékek mellett a BYOD kezdeményezést, így a saját tulajdonú eszközök használatát is támogatja.
Házirendvezérelt alkalmazás- és tartalomfelügyelet
A Dell Wyse Cloud Client Manager a mobilalkalmazások biztonságos felügyelete mellett a Dell Wyse PocketCloud
szoftver
integrálásával a vállalati vagy felhasználói tulajdonban lévő mobileszközökön is biztosítja a tartalomfelügyeletet és a távoli asztal használatát a mobileszközök és asztali gépek vagy laptopok között. A felhasználók így egyszer?en és biztonságosan hozzáférhetnek tartalmaikhoz, és felügyelhetik azokat okostelefonokról vagy táblagépekről, bármelyik támogatott otthoni vagy irodai számítógépen.
Végfelhasználói önkiszolgáló portál
A Dell Wyse Cloud Client Manager lehetővé teszi az informatikai részlegek számára a végfelhasználói jogok és engedélyek egyéni vagy csoporttagságok alapján történő meghatározását. Ez növeli a munka hatékonyságát, továbbá jelentősen csökkenti az informatikai részlegek terheltségét. A felhasználók, a vállalati erőforrások helyes használata érdekében az önkiszolgáló portálon keresztül regisztrálhatják saját eszközeiket, személyre szabott nézetben tekinthetik meg jelenleg regisztrált készülékeiket, újakat adhatnak hozzá, és átnézhetik a használatukat kezelő házirendeket. Emellett helyreállíthatják a rendszerek jelszavait, és a regisztrált eszköz elvesztése vagy ellopása esetén megkereshetik, zárolhatják a készülékeket, és akár a vállalati adatok törlését is elvégezhetik.
Valós idej? jelentéskészítés, riasztások és elemzés
Mivel a legtöbb vállalati alkalmazott az asztali eszközökön kívül táblagépet és okostelefont is használ a céges tartalmak elérésére, a Dell Wyse Cloud Client Manager felhőalapú konzolja regisztrációs és használati információkkal nyújt segítséget a rendszergazdáknak az auditálási követelmények teljesítésében. A létrehozott jelentések részletezhetik az egyes eszközök tevékenységeit a részleg vagy a felhasználók szintjén, így az informatikai részleg átfogó képet kaphat arról, hogy az alkalmazottak milyen módon férnek hozzá a vállalati erőforrásokhoz. A valós idej?, kivételalapú riasztásoknak köszönhetően az informatikai részlegek a számítógépes környezet biztonságát és hatékonyságát befolyásoló kritikus hibákra koncentrálhatnak, a részletes auditálási nyomkövetés pedig dokumentálja a hiba okát és minden további m?veletet.
„A vállalatok egyre inkább támogatják a gyorsan fejlődő BYOD modellt az univerzális, vállalati tulajdonú és általa felügyelt informatikai rendszerek használata helyett. A saját tulajdonú készülékek használatának terjedésével az informatikai részlegeknek számos operációs rendszer és eszköz felügyeletének és biztosításának problémájával kell megbirkózniuk. A Dell Wyse Cloud Client Manager úgy csökkenti az informatikai részlegek terhelését, hogy átfogó képet ad a hálózaton lévő összes eszközről, alkalmazásról és tartalomról, így lehetővé teszi a vállalati erőforrások elérésének finomhangolását” – mondta Tarkan Maner, a Dell felhőalapú ügyfélmegoldásaiért felelős alelnöke és vezérigazgatója.
Árak és elérhetőség
A Dell Wyse Cloud Client Manager már elérhető az Egyesült Államokban és Kanadában, a termék nemzetközi elérhetősége pedig 2013-ra várható. A megoldás Software as a Service (SaaS) konstrukcióban, szolgáltatásként érhető el. Az ingyenes kezdőváltozat alapvető felügyeleti funkcionalitást, az előfizetéses professzionális változat pedig fejlett szolgáltatásokat kínál. Az ügyfelek online regisztráció után ingyenesen kipróbálhatják a Dell Wyse Cloud Client Manager 30 napos próbaverzióját, vagy megvásárolhatják a terméket a Dell és a Dell Wyse viszonteladóinál. További információkért látogasson el a http://www.wyse.com/cloudclientmanager webhelyre.